Ogłoszenie z dnia 2025-02-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00590406/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oświetlenia foyer budynku Wydziału Elektrycznego ZUT przy ul. 26 Kwietnia 10 (roboty budowlane w formule „zaprojektuj i wybuduj”)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZACHODNIOPOMORSKI UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNY W SZCZECINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320588161
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Piastów 17
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-310
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zut.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8f681a43-d075-419a-99f2-56f5e0cb2a4d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Nauka i edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja oświetlenia foyer budynku Wydziału Elektrycznego ZUT przy ul. 26 Kwietnia 10 (roboty budowlane w formule „zaprojektuj i wybuduj”)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f681a43-d075-419a-99f2-56f5e0cb2a4d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00091671
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00590406
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/WE/734/II/2024/P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji oświetlenia foyer (etap2) w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Energomodernizacja oświetlenia Auli i foyer w budynku Wydziału Elektrycznego ZUT przy ul. 26 Kwietnia 10”.
2. W zakres (przedmiot) niniejszego zamówienia do wykonania po stronie Wykonawcy wchodzą w szczególności następujące obowiązki:
1) Dobór, skierowanie do wykonania prac projektowych i robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia oraz utrzymywanie przez cały okres realizacji tych prac odpowiedniego personelu wykonawczego, w tym osób posiadających uprawnienia do projektowania robót budowanych o rodzaju i kwalifikacjach wskazanych w § 5 ust. 2 pkt 1)-2) Umowy - a na etapie realizacji Robót – personel kierowniczy o rodzaju i kwalifikacjach wskazanych w § 5 ust. 2 pkt 3) – 4) Wzoru Umowy (Załącznik nr 7 SWZ);
2) Objęcie terenu budowy na czas realizacji robót budowlanych z przedmiotu niniejszego zamówienia, odpowiednie przygotowanie tego terenu, zabezpieczenie i utrzymywanie;
3) Pozyskanie, nabycie i dostarczenie na teren budowy materiałów, urządzeń i wyrobów budowlanych;
4) Zapewnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji robót budowlanych z przedmiotu niniejszego zamówienia;
5) Przygotowanie i wydanie Zamawiającemu wymaganej dokumentacji projektowej oraz dokumentacji powykonawczej robót budowlanych z przedmiotu niniejszego zamówienia;
6) Przeniesienie na Zamawiającego majątkowych praw autorskich do wykonanej dokumentacji projektowej oraz dokumentacji powykonawczej z niniejszego zamówienia;
7) Udzielenie Zamawiającemu gwarancji wykonanych w ramach niniejszego zamówienia robót budowlanych, zainstalowanych lub w inny sposób zastosowanych w wykonaniu tych robót wyrobów, materiałów i urządzeń budowlanych. Minimalny wymagany okres gwarancji wynosić musi 60 miesięcy od daty dokonania Odbioru Końcowego, o którym mowa w § 16 ust. 6-15 Wzoru Umowy;
8) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, o którym mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy;
9) Usuwanie wszystkich wad i usterek z tytułu udzielonej gwarancji oraz w ramach odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady z przedmiotu niniejszego zamówienia.
3. Szczegółowy opis i warunki wymaganych do wykonania prac projektowych robót, a także warunki wykonania robót budowlanych oraz wzajemne uprawnienia i obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy związane z realizacją zamówienia zawiera SWZ, w tym w szczególności Wzór Umowy (Załącznik nr 7 SWZ) oraz Program Funkcjonalno-Użytkowy (Załącznik nr 2 SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 394368,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SEL Piotr Wiśniewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 851-287-07-60
7.3.3) Ulica: Wyszyńskiego
7.3.4) Miejscowość: Police
7.3.5) Kod pocztowy: 72-010
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usługa organizacji wizyt zawodoznawczych do miasta Szczecin i Koszalin, stanowiących nagrody dla uczestników konkursu "Zawody z przyszłością"
- Wycinka drzew wraz z utylizacją drewna, uporządkowaniem terenu i wykonaniem nasadzeń zastępczych na nieruchomościach będących w Zasobie KOWR OT w Szczecinie
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 51 przy ul. Jodłowej 21 w Szczecinie w procedurze "zaprojektuj i wybuduj"
- "Wykonanie dok. projektowej dla budowy Schroniska dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi wraz z Działem Pomocy Osobom Bezdomnym i archiwum, zlokalizowanych w Szczecinie
- Remont pomieszczeń higieniczno - sanitarnych wraz z wymianą instalacji wodnej i kanalizacyjnej w formule "zaprojektuj i wybuduj" w budynku biurowym nr 3 w Lubieszynie 11i.
- REALIZACJA ZALECEŃ W ZAKRESIE OCHRONY PPOŻ. W REJONIE DZIAŁANIA SOI SZCZECIN I SOI STARGARD
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty modernizacyjne i remontowe w pomieszczeniach budynku szkolnego oraz internatu w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Szkoły Podchorążych Piechoty w Komorowie w Starym Lubiejewie
- Przebudowa drogi gminnej położonej na dz. nr 29 obręb Jatynia w ciągu drogi Jatynia - Piaszczyte - Jatynka
- Remont budynku Warszawskiego Ośrodka Interwencji Kryzysowej przy ul. 6 Sierpnia 1/5 w Warszawie
- Opracowanie wielobranżowych dokumentacji projektowych dla trzech zadań dotyczących budowy budynków mieszkalnych (nr3b) zlokalizowanych w miejscowościach: Golczewo, Wysoka Kamieńska i Świerzno.
- Modernizacja gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Lipsk - etap II
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.