eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Modernizacja budynków mieszkalno - usługowych Rynek 38 oraz Wewnętrzna 3,5,7 w Świdnicy



Ogłoszenie z dnia 2021-06-23


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00091065 z dnia 2021-06-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynków mieszkalno – usługowych Rynek 38
oraz Wewnętrzna 3,5,7 w Świdnicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Świdnica

1.3.) Oddział zamawiającego: Prezydent Miasta Świdnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 49

1.5.2.) Miejscowość: Świdnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 74 856 28 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 74 856 87 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swidnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umswidnica.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynków mieszkalno – usługowych Rynek 38
oraz Wewnętrzna 3,5,7 w Świdnicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8ff37ae-acb1-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00091065

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003652/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Modernizacja budynków mieszkalno - usługowych Rynek 38 oraz Wewnętrzna 3, 5, 7 w Świdnicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045472/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P-57/V/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1420693,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: „Roboty budowlane polegające na remoncie i kolorystyce elewacji frontowych budynków mieszkalno – usługowych przy ulicy Rynek 38 oraz ulicy Wewnętrznej 3, 5, 7 w Świdnicy ” w ramach zadania pn.: „Modernizacja budynków mieszkalno – usługowych Rynek 38 oraz Wewnętrzna 3,5,7 w Świdnicy”
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa sporządzona przez Archikon Pracownia Projektowa Robert Kryśpiak, ul. Armii Krajowej 29/9, 58-100 Świdnica w zakresie następujących opracowań:
a) Projekt budowlany
b) Projekt Wykonawczy
c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych branży ogólnobudowlanej
d) Projekt Wykonawczy instalacji elektrycznej, iluminacja elewacji kamienic
e) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót budowlanych w branży elektrycznej.

Dokumentacja projektowa w wersji papierowej jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej nr 49, Wydział Inwestycji Miejskich – pok. 218.

3. Zakres prac obejmuje:
a) Uporządkowanie elewacji budynków poprzez:
 zdemontowanie, po sprawdzeniu, przewodów instalacji elektrycznych, teletechnicznych i niskoprądowych, jeżeli są nieużytkowane i nie stanowią wyposażenia instalacyjnego budynków lub lokali znajdujących się w nich. W przypadku konieczności ich zachowania należy zapewnić podtynkowe prowadzenie instalacji;
 zdemontowanie szyldów reklamowych i informacyjnych niezgodnych z przyjętą przez Gminę Miasto Świdnica koncepcją reklamy wizualnej i zastąpienie ich szyldami zgodnymi z koncepcją architektoniczną form reklamy wizualnej oraz wskazaniem ich lokalizacji na elewacjach budynków, opracowaną przez Architektoniczną Pracownię Architektoniczną s.c. Andrzej Mikuła, Bogdan Mikuła w grudniu 2015 roku,
 zdemontowanie wtórnych, nieoryginalnych elementów, typu: uchwyty, linki, haki itp., które nie stanowią wyposażenia obiektu niezbędnego dla zachowania warunków określonych w art. 5 ustawy Prawo budowlane,
b) przeprowadzić wymianę istniejącej silnie zdegradowanej i wyeksploatowanej stolarki drzwiowej i okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi, z wyjątkiem stolarki zlokalizowanej w przyziemiu budynku przy ul. Wewnętrznej 1-3 i 5 , będącej w dobrym stanie technicznym. Nowa stolarka powinna być drewniana i mieć charakter odtworzeniowy w zakresie podziałów, wielkości i układu skrzydeł. Wyjątek stanowią drzwi wejściowe do lokali użytkowych, których minimalna szerokość i wysokość powinna być zgodna z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanym dla zachowania warunków bezpieczeństwa ewakuacji,
c) zabezpieczenie mebli, ścian, podłóg i posadzek wewnątrz lokali, w obrębie pomieszczeń, w których wykonywane będą roboty budowlane oraz odbywać się będzie komunikacja i transport wewnętrzny. Do zabezpieczenia przyjąć użycie grubej foli zabezpieczeniowej i kartonów ochronnych. Wycena uwzględniać musi również wykonanie obróbki obsadzenia i roboty wykończeniowe związane z wymianą stolarki okiennej i parapetów wewnętrznych w obrębie całych ościeży otworowych z wykonaniem wykończeniowych powłok malarskich w kolorze białym z farb latexowych ( akrylowych ), usunięcie gruzu, odpadów do kontenerów na zewnątrz budynku, pozamiatanie i zmycie podłóg, posadzek w pomieszczeniach, w obrębie których prowadzone będą roboty budowlane oraz odbywać się będzie komunikacja i transport wewnętrzny, naprawienie ewentualnych szkód wyrządzonych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi.
d) wykonanie okładziny cokołów remontowanych budynków z użyciem indywidualnie dopasowywanych płyt kamiennych granitowych szerokości min. 80 cm i gr. 3 cm o fakturze płomieniowanej i wysokości dostosowanej do miejsca ich wbudowania. Dolna krawędź płyt zagłębić ok. 8 cm poniżej nawierzchni utwardzonego terenu. Wyklucza się możliwość użycia okładziny z płyt granitowych o wymiarach handlowych. Dolną krawędź płyt opierać na zbrojonej podlewce betonowej wysokości min. 15 cm i szerokości 10 cm,
e) w zakresie powierzchni tynkowanych, zakłada się usunięcie istniejących, zawilgoconych, zmurszałych i odspojonych od podłoża partii tynku, oczyszczenie pozostawionych partii tynku ze starych powłok malarskich, zmycie i dezynfekcję powierzchni elewacji, wzmocnienie podłoża ceglanego oraz pozostawionych partii tynku, wzmocnienie konstrukcyjne zarysowanych fragmentów ścian, wykonanie nowych tynków, w tym tynków boniowanych, zastosowanie tynku renowacyjnego w partiach muru silnie zawilgoconego – pasy nadgzymsowe i przygruntowe, ujednorodnienie fakturowe partii tynków istniejących z nowo wykonanymi przez zastosowanie elewacyjnych wypraw wapiennych,
f) po zbiciu tynków zewnętrznych Wykonawca zleci przeprowadzenie badań stopnia zawilgocenia i zasolenia powierzchni ścian zewnętrznych ze szczególnym uwzględnieniem stref przygruntowych oraz stref zlokalizowanych w pasach nad gzymsami międzykondygnacyjnymi. Badanie zawilgocenia przeprowadzić metodą masową, badanie na zawartość związków chemicznych, typu: siarczany, azotany, chlorki, węglany przeprowadzić laboratoryjnie. Na podstawie wyników badań, w tym stopnia zawilgocenia, obecności związków chemicznych i zakresu uszkodzeń, Wykonawca przedstawi Inspektorowi nadzoru propozycję systemu naprawczego, w tym zewnętrznych tynków podkładowych i drobnoziarnistej zaprawy wykończeniowej wraz z rekomendacją producenta i dostawcy technologii,
g) wykonanie poziomej izolacji przeciwwilgociowej ścian zewnętrznych w poziomie bezpośrednio nad gruntem metodą iniekcji ciśnieniowej z u życiem środków chemii budowlanej,
h) demontaż w całości wszystkich istniejących obróbek blacharskich w obrębie elewacji, w tym m.in.: obróbek gzymsów między kondygnacyjnych, podokienników zewnętrznych, zwieńczenia ścian szczytowych i ogniomurów, ozdobnego zwieńczenia otworów okiennych / belkowania i trójkątnych tympanonów /, oraz wykonanie nowych obróbek blacharskich z użyciem blachy stalowej ocynkowanej i powlekanej,
i) dla zapewnienia dostępu do strefy gzymsu wieńczącego budynków, należy przewidzieć pasmowy demontaż pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej karpiówki układanej w łuskę w pasie okapowym szerokości ok. 1,0 m wraz z obróbkami blacharskimi, pasa podrynnowego, pasa nadrynnowego, haków rynnowych,
j) wymianę kompletu obróbek blacharskich strefy okapowej dachów na nowe z wykorzystaniem blachy stalowej ocynkowanej i powlekanej wraz z wymianą kompletu rynien i rur spustowych na nowe z blachy jw.
k) ponowne ułożenie wcześniej zdemontowanego pokrycia dachowego wraz z dwurzędowym montażem płotków przeciwśniegowych wzdłuż okapów dachu,
l) gruntowanie i malowanie powierzchni elewacji zewnętrznymi farbami silikatowymi opartymi na naturalnym pigmencie. Ostateczna kolorystyka elewacji budynków zostanie określona w wyniku ustaleń Komisji Konserwatorskiej przeprowadzonej z udziałem przedstawicieli Urzędu Ochrony Zabytków we Wrocławiu Delegatura w Wałbrzychu, na podstawie analizy odkrywek warstw malarskich, odsłoniętych w wyniku badań stratygraficznych, w początkowej fazie robót budowlanych niezwłocznie po ustawieniu rusztowań i wstępnym oczyszczeniu elewacji. Dla celów projektowych, zgodnie z zaleceniami konserwatorskimi, ustala się kolorystykę jasną, właściwie komponującą się z budynkami w bezpośrednim sąsiedztwie,
m) sprawdzenie stanu technicznego, oczyszczenie i malowanie renowacyjne istniejących, żeliwnych podejść odpływowych w przypadku rur szczelnych i sprawnych technicznie lub wymiana na nowe rury i czyszczaki żeliwne, w przypadku elementów uszkodzonych, pękniętych, rozszczelnionych, zdekompletowanych,
n) przeprowadzenie konserwacji detali architektonicznych,
o) ujednorodnienie nawierzchni schodów wejściowych do lokali użytkowych w przyziemiu remontowanych budynków z użyciem nawierzchni z płomieniowanych płyt granitowych gr. 3 cm, 15. w miejscach ujawnienia elementów oryginalnej kamieniarki, należy przeprowadzić ich konserwację i ekspozycję wg zaleceń i programu ustalonego w ramach Komisji Konserwatorskiej przeprowadzonej z udziałem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, Zamawiającego, Projektanta oraz inspektora Nadzoru,
p) wykonanie oświetlenia iluminacyjnego elewacji frontowych remontowanych kamienic,
q) wykonanie dwóch szyldów reklamowych w ramach inwestycji. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia projektu szyldu z Zamawiającym. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania pozytywnej opinii tut. Wydziału Gospodarki Przestrzennej i Architektury w zakresie lokalizacji i formy graficznej szyldu reklamowego.
4. Zakres prac nie obejmuje:
a) Wykonania badań konserwatorskich oraz stratygraficznych,
b) Wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach użytkowych na parterze budynku Wewnętrzna 1-3 i 5.

Uwaga!
 Załączone przedmiary robót należy traktować jako element dodatkowy, nie służący do obliczania ceny oferty. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym i poglądowym, nie stanowi samodzielnego opisu przedmiotu zamówienia i nie należy mu przypisywać roli funkcji, o których mowa w § 4 ust.1 pkt. 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129 t.j.).

Przedmiary robót załączono w celu ułatwienia dokonania wyceny oferty przez Wykonawcę. Przedmiarów nie należy wypełniać ani załączać do oferty.

5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty budowlane, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarach robót, a są konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z projektem budowlanym, wykonawczym, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, zapisami SWZ oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności ustawą Prawo Budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz.1333 z późn. zm.) oraz rozporządzeniami powiązanymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1433335,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1433335,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1433335,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMBUD Laskowski Emil Usługi Budowlano - Remontowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 022423380

7.3.3) Ulica: Kątki 14

7.3.4) Miejscowość: Marcinowice

7.3.5) Kod pocztowy: 58-124

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1433335,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

2021-06-23 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.