eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnica › Modernizacja budynków mieszkalno - us³ugowych Rynek 38 oraz Wewnêtrzna 3,5,7 w ¦widnicy



Og³oszenie z dnia 2021-05-04


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00045472 z dnia 2021-05-04

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja budynków mieszkalno – us³ugowych Rynek 38 oraz Wewnêtrzna 3,5,7 w ¦widnicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto ¦widnica

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Prezydent Miasta ¦widnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 49

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 74 856 28 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 74 856 87 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.um.swidnica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynków mieszkalno – us³ugowych Rynek 38 oraz Wewnêtrzna 3,5,7 w ¦widnicy

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c8ff37ae-acb1-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00045472

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003652/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.7 Modernizacja budynków mieszkalno - us³ugowych Rynek 38 oraz Wewnêtrzna 3, 5, 7 w ¦widnicy

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://umswidnica.eb2b.com.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umswidnica.eb2b.com.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 13. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://umswidnica.eb2b.com.pl/Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne.14. W postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert oraz wszelkich o¶wiadczeñ odbywa siê przy u¿yciu Platformy. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wczytania do Platformy.15. Instrukcja korzystania z Platformy: w przypadku posiadania konta na Platformie - zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy; w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie – nale¿y w zak³adce „Postêpowania”, „Lista postêpowañ otwartych” wybraæ niniejsze postêpowanie oraz korzystaj±c z polecenia „Zg³o¶ siê do udzia³u w postêpowaniu” przej¶æ do Formularza rejestracyjnego. 16. Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie kwalifikowanego podpisu elektronicznego: dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca siê podpis w formatem PAdES, dokumenty w formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpisywaæ formatem XAdES.17. Niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie: sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 2 mb/s, komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 4GB RAM, Procesor Intel IV 4GHZ, jeden z systemów operacyjnych- MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje, zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0, w³±czona obs³uga JavaScript, zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie „pdf”.18. Zamawiaj±cy dopuszcza przesy³anie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, .rar, przy czym zaleca siê wykorzystywanie plików w formacie .pdf. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 50 MB, przy czym nie okre¶la siê limitu liczby plików.19. Informacja na temat kodowania i czasu odbioru danych:19.1. pliki Oferty za³±czone przez Wykonawcê na Platformie i zapisane, widoczne s± w Platformie jako zaszyfrowane. Mo¿liwo¶æ otworzenia plików dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert,19.2. oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przypiêt± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), znajduj±c± siê po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przes³ania”.20. Dokumentacja przedmiotowego postêpowania dostêpna jest na Platformie w zak³adce „Za³±czniki”. Pobranie dokumentu nastêpuje po klikniêciu na wybrany za³±cznik i wci¶niêciu polecenia „Pobierz”. W celu pobrania wszystkich za³±czników jednocze¶nie nale¿y wybraæ polecenie „Pobierz paczkê”, a nastêpnie „Pobierz wszystkie za³±czniki organizatora”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta ¦widnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 ¦widnica tel. 74 856-28-00 fax 74 856-87-21• inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Miasto ¦widnica jest Pani Kinga Milczarek kontakt: adres e-mail: iod@um.swidnica.pl , telefon 74 856-28-23*;• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Modernizacja budynków mieszkalno – us³ugowych Rynek 38 oraz Wewnêtrzna 3,5,7 w ¦widnicy”, nr P-57/V/21 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;• posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;  prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;• nie przys³uguje Pani/Panu: w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: P-57/V/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 1420693,92 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: „Roboty budowlane polegaj±ce na remoncie i kolorystyce elewacji frontowych budynków mieszkalno – us³ugowych przy ulicy Rynek 38 oraz ulicy Wewnêtrznej 3, 5, 7 w ¦widnicy ” w ramach zadania pn.: „Modernizacja budynków mieszkalno – us³ugowych Rynek 38 oraz Wewnêtrzna 3,5,7 w ¦widnicy”2. Szczegó³owy opis i zakres przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa sporz±dzona przez Archikon Pracownia Projektowa Robert Kry¶piak, ul. Armii Krajowej 29/9, 58-100 ¦widnica w zakresie nastêpuj±cych opracowañ:a) Projekt budowlany b) Projekt Wykonawczyc) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych bran¿y ogólnobudowlanej d) Projekt Wykonawczy instalacji elektrycznej, iluminacja elewacji kamienic e) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót budowlanych w bran¿y elektrycznej. Dokumentacja projektowa w wersji papierowej jest do wgl±du w siedzibie Zamawiaj±cego – Urz±d Miejski w ¦widnicy, ul. Armii Krajowej nr 49, Wydzia³ Inwestycji Miejskich – pok. 218.3. Zakres prac obejmuje: a) Uporz±dkowanie elewacji budynków poprzez:  zdemontowanie, po sprawdzeniu, przewodów instalacji elektrycznych, teletechnicznych i niskopr±dowych, je¿eli s± nieu¿ytkowane i nie stanowi± wyposa¿enia instalacyjnego budynków lub lokali znajduj±cych siê w nich. W przypadku konieczno¶ci ich zachowania nale¿y zapewniæ podtynkowe prowadzenie instalacji; zdemontowanie szyldów reklamowych i informacyjnych niezgodnych z przyjêt± przez Gminê Miasto ¦widnica koncepcj± reklamy wizualnej i zast±pienie ich szyldami zgodnymi z koncepcj± architektoniczn± form reklamy wizualnej oraz wskazaniem ich lokalizacji na elewacjach budynków, opracowan± przez Architektoniczn± Pracowniê Architektoniczn± s.c. Andrzej Miku³a, Bogdan Miku³a w grudniu 2015 roku, zdemontowanie wtórnych, nieoryginalnych elementów, typu: uchwyty, linki, haki itp., które nie stanowi± wyposa¿enia obiektu niezbêdnego dla zachowania warunków okre¶lonych w art. 5 ustawy Prawo budowlane,b) przeprowadziæ wymianê istniej±cej silnie zdegradowanej i wyeksploatowanej stolarki drzwiowej i okiennej wraz z parapetami wewnêtrznymi, z wyj±tkiem stolarki zlokalizowanej w przyziemiu budynku przy ul. Wewnêtrznej 1-3 i 5 , bêd±cej w dobrym stanie technicznym. Nowa stolarka powinna byæ drewniana i mieæ charakter odtworzeniowy w zakresie podzia³ów, wielko¶ci i uk³adu skrzyde³. Wyj±tek stanowi± drzwi wej¶ciowe do lokali u¿ytkowych, których minimalna szeroko¶æ i wysoko¶æ powinna byæ zgodna z obowi±zuj±cymi przepisami techniczno-budowlanym dla zachowania warunków bezpieczeñstwa ewakuacji,c) zabezpieczenie mebli, ¶cian, pod³óg i posadzek wewn±trz lokali, w obrêbie pomieszczeñ, w których wykonywane bêd± roboty budowlane oraz odbywaæ siê bêdzie komunikacja i transport wewnêtrzny. Do zabezpieczenia przyj±æ u¿ycie grubej foli zabezpieczeniowej i kartonów ochronnych. Wycena uwzglêdniaæ musi równie¿ wykonanie obróbki obsadzenia i roboty wykoñczeniowe zwi±zane z wymian± stolarki okiennej i parapetów wewnêtrznych w obrêbie ca³ych o¶cie¿y otworowych z wykonaniem wykoñczeniowych pow³ok malarskich w kolorze bia³ym z farb latexowych ( akrylowych ), usuniêcie gruzu, odpadów do kontenerów na zewn±trz budynku, pozamiatanie i zmycie pod³óg, posadzek w pomieszczeniach, w obrêbie których prowadzone bêd± roboty budowlane oraz odbywaæ siê bêdzie komunikacja i transport wewnêtrzny, naprawienie ewentualnych szkód wyrz±dzonych w zwi±zku z prowadzonymi robotami budowlanymi.d) wykonanie ok³adziny coko³ów remontowanych budynków z u¿yciem indywidualnie dopasowywanych p³yt kamiennych granitowych szeroko¶ci min. 80 cm i gr. 3 cm o fakturze p³omieniowanej i wysoko¶ci dostosowanej do miejsca ich wbudowania. Dolna krawêd¼ p³yt zag³êbiæ ok. 8 cm poni¿ej nawierzchni utwardzonego terenu. Wyklucza siê mo¿liwo¶æ u¿ycia ok³adziny z p³yt granitowych o wymiarach handlowych. Doln± krawêd¼ p³yt opieraæ na zbrojonej podlewce betonowej wysoko¶ci min. 15 cm i szeroko¶ci 10 cm,e) w zakresie powierzchni tynkowanych, zak³ada siê usuniêcie istniej±cych, zawilgoconych, zmursza³ych i odspojonych od pod³o¿a partii tynku, oczyszczenie pozostawionych partii tynku ze starych pow³ok malarskich, zmycie i dezynfekcjê powierzchni elewacji, wzmocnienie pod³o¿a ceglanego oraz pozostawionych partii tynku, wzmocnienie konstrukcyjne zarysowanych fragmentów ¶cian, wykonanie nowych tynków, w tym tynków boniowanych, zastosowanie tynku renowacyjnego w partiach muru silnie zawilgoconego – pasy nadgzymsowe i przygruntowe, ujednorodnienie fakturowe partii tynków istniej±cych z nowo wykonanymi przez zastosowanie elewacyjnych wypraw wapiennych,f) po zbiciu tynków zewnêtrznych Wykonawca zleci przeprowadzenie badañ stopnia zawilgocenia i zasolenia powierzchni ¶cian zewnêtrznych ze szczególnym uwzglêdnieniem stref przygruntowych oraz stref zlokalizowanych w pasach nad gzymsami miêdzykondygnacyjnymi. Badanie zawilgocenia przeprowadziæ metod± masow±, badanie na zawarto¶æ zwi±zków chemicznych, typu: siarczany, azotany, chlorki, wêglany przeprowadziæ laboratoryjnie. Na podstawie wyników badañ, w tym stopnia zawilgocenia, obecno¶ci zwi±zków chemicznych i zakresu uszkodzeñ, Wykonawca przedstawi Inspektorowi nadzoru propozycjê systemu naprawczego, w tym zewnêtrznych tynków podk³adowych i drobnoziarnistej zaprawy wykoñczeniowej wraz z rekomendacj± producenta i dostawcy technologii, g) wykonanie poziomej izolacji przeciwwilgociowej ¶cian zewnêtrznych w poziomie bezpo¶rednio nad gruntem metod± iniekcji ci¶nieniowej z u ¿yciem ¶rodków chemii budowlanej,h) demonta¿ w ca³o¶ci wszystkich istniej±cych obróbek blacharskich w obrêbie elewacji, w tym m.in.: obróbek gzymsów miêdzy kondygnacyjnych, podokienników zewnêtrznych, zwieñczenia ¶cian szczytowych i ogniomurów, ozdobnego zwieñczenia otworów okiennych / belkowania i trójk±tnych tympanonów /, oraz wykonanie nowych obróbek blacharskich z u¿yciem blachy stalowej ocynkowanej i powlekanej,i) dla zapewnienia dostêpu do strefy gzymsu wieñcz±cego budynków, nale¿y przewidzieæ pasmowy demonta¿ pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej karpiówki uk³adanej w ³uskê w pasie okapowym szeroko¶ci ok. 1,0 m wraz z obróbkami blacharskimi, pasa podrynnowego, pasa nadrynnowego, haków rynnowych,j) wymianê kompletu obróbek blacharskich strefy okapowej dachów na nowe z wykorzystaniem blachy stalowej ocynkowanej i powlekanej wraz z wymian± kompletu rynien i rur spustowych na nowe z blachy jw.k) ponowne u³o¿enie wcze¶niej zdemontowanego pokrycia dachowego wraz z dwurzêdowym monta¿em p³otków przeciw¶niegowych wzd³u¿ okapów dachu,l) gruntowanie i malowanie powierzchni elewacji zewnêtrznymi farbami silikatowymi opartymi na naturalnym pigmencie. Ostateczna kolorystyka elewacji budynków zostanie okre¶lona w wyniku ustaleñ Komisji Konserwatorskiej przeprowadzonej z udzia³em przedstawicieli Urzêdu Ochrony Zabytków we Wroc³awiu Delegatura w Wa³brzychu, na podstawie analizy odkrywek warstw malarskich, ods³oniêtych w wyniku badañ stratygraficznych, w pocz±tkowej fazie robót budowlanych niezw³ocznie po ustawieniu rusztowañ i wstêpnym oczyszczeniu elewacji. Dla celów projektowych, zgodnie z zaleceniami konserwatorskimi, ustala siê kolorystykê jasn±, w³a¶ciwie komponuj±c± siê z budynkami w bezpo¶rednim s±siedztwie,m) sprawdzenie stanu technicznego, oczyszczenie i malowanie renowacyjne istniej±cych, ¿eliwnych podej¶æ odp³ywowych w przypadku rur szczelnych i sprawnych technicznie lub wymiana na nowe rury i czyszczaki ¿eliwne, w przypadku elementów uszkodzonych, pêkniêtych, rozszczelnionych, zdekompletowanych,n) przeprowadzenie konserwacji detali architektonicznych,o) ujednorodnienie nawierzchni schodów wej¶ciowych do lokali u¿ytkowych w przyziemiu remontowanych budynków z u¿yciem nawierzchni z p³omieniowanych p³yt granitowych gr. 3 cm, 15. w miejscach ujawnienia elementów oryginalnej kamieniarki, nale¿y przeprowadziæ ich konserwacjê i ekspozycjê wg zaleceñ i programu ustalonego w ramach Komisji Konserwatorskiej przeprowadzonej z udzia³em Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, Zamawiaj±cego, Projektanta oraz inspektora Nadzoru,p) wykonanie o¶wietlenia iluminacyjnego elewacji frontowych remontowanych kamienic,q) wykonanie dwóch szyldów reklamowych w ramach inwestycji. Wykonawca zobowi±zany jest do uzgodnienia projektu szyldu z Zamawiaj±cym. Ponadto Wykonawca zobowi±zany jest do uzyskania pozytywnej opinii tut. Wydzia³u Gospodarki Przestrzennej i Architektury w zakresie lokalizacji i formy graficznej szyldu reklamowego. 4. Zakres prac nie obejmuje:a) Wykonania badañ konserwatorskich oraz stratygraficznych,b) Wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach u¿ytkowych na parterze budynku Wewnêtrzna 1-3 i 5. Uwaga! Za³±czone przedmiary robót nale¿y traktowaæ jako element dodatkowy, nie s³u¿±cy do obliczania ceny oferty. Przedmiar robót jest materia³em pomocniczym i pogl±dowym, nie stanowi samodzielnego opisu przedmiotu zamówienia i nie nale¿y mu przypisywaæ roli funkcji, o których mowa w § 4 ust.1 pkt. 3 Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia02.09.2004 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129 t.j.).Przedmiary robót za³±czono w celu u³atwienia dokonania wyceny oferty przez Wykonawcê. Przedmiarów nie nale¿y wype³niaæ ani za³±czaæ do oferty.5. Wykonawca zobowi±zuje siê wykonaæ roboty budowlane, które nie zosta³y wyszczególnione w przedmiarach robót, a s± konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z projektem budowlanym, wykonawczym, szczegó³owymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, zapisami SWZ oraz zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, a w szczególno¶ci ustaw± Prawo Budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz.1333 z pó¼n. zm.) oraz rozporz±dzeniami powi±zanymi.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:1) Cena ofertowa brutto – C2) Okres gwarancji za wykonane roboty budowlane – GZa ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji za wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1.1. Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania,1.2. Spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1.2.1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie,1.2.2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej – Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie,1.2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci minimum 500.000,00 z³ (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych) oraz, ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿: 500.000,00 z³ (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych). 1.2.4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e: a) dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówieniaWykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: kierownikiem budowy – w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej• liczba osób: 1,• uprawnienia budowlane:- uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej, Przez uprawnienia nale¿y rozumieæ: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j Dz.U. z 2020 poz. 1333) oraz w Rozporz±dzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dn. 29 kwietnia 2019 roku w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa, lub uznane przez w³a¶ciwy organ, zgodnie z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 220, z pó¼n. zm.) do pe³nienia samodzielnej funkcji w budownictwie.• minimalne do¶wiadczenie (*):- minimum 10 lat do¶wiadczenia w pe³nieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.- wykszta³cenie wy¿sze. (*)Przez do¶wiadczenie nale¿y rozumieæ okres pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w zakresie kierowania robotami budowlanymi, liczony od daty uzyskania uprawnieñ budowlanych bez ograniczeñ w odpowiedniej specjalno¶ci (nale¿y podaæ lata, a w przypadku niepe³nych lat - pe³ne miesi±ce i pe³ne lata).b) posiada niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenieZamawiaj±cy uzna, ¿e warunek dotycz±cy posiadania wiedzy i do¶wiadczenia zosta³ spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, zrealizowa³ (zakoñczy³): co najmniej 3 roboty budowlane o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 350.000,00 z³ brutto ka¿da (s³ownie: trzysta piêædziesi±t tysiêcy z³otych), polegaj±ce na remoncie elewacji budynków wraz z wymian± stolarki okiennej i drzwiowej, w tym co najmniej jedna robota budowlana realizowana w miejskim obszarze chronionym wpisanym do Gminnej lub Wojewódzkiej Ewidencji Zabytków wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w rozdz. VIII, ust. 1, pkt. 1.2.4 niniejszej SWZ zostan± spe³nione wy³±cznie je¿eli:1) warunek, o którym mowa w rozdz. VIII, ust. 1, pkt.1.2.4lit. b SWZ, tj. warunek wiedzy i do¶wiadczenia nie podlega sumowaniu – oznacza to, ¿e albo Wykonawca sk³adaj±cy ofertê wyka¿e siê realizacj± trzech wymaganych robót albo jeden z uczestników konsorcjum wyka¿e siê realizacj± trzech wymaganych robót (warunek wiedzy i do¶wiadczenia nie bêdzie spe³niony je¿eli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie wyka¿± zrealizowanie trzech robót ale ¿aden z nich nie wykona³ wymaganych trzech robót) albo w sytuacji gdy Wykonawca, który nie ma wymaganego do¶wiadczenia (nie ma wymaganych trzech robót) polega na zasobach innego podmiotu - podmiot ten musi wykazaæ zrealizowanie trzech wymaganych robót,2) warunki, o których mowa w rozdz. VIII, ust. 1, pkt. 1.2.3 i 1.2.4 lit. a SWZ, tj. warunek dotycz±cy sytuacji ekonomicznej i finansowej oraz warunek dotycz±cy dysponowania osobami zdolnymi do realizacji zamówienia podlegaj± sumowaniu. 3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenia zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.4. W przypadku, o którym mowa wy¿ej, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:7.1. informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo – kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem,7.2. dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.Je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w pkt. 8, wykonawca sk³ada inne podmiotowe ¶rodki dowodowe, które w wystarczaj±cy sposób potwierdzaj± spe³nienie opisanego przez zamawiaj±cego warunku udzia³u w postepowaniu lub kryterium selekcji dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej7.3. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (wzór stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ) oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;7.4. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ;

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

4. Ponadto do oferty nale¿y do³±czyæ:4.1. Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;4.2. Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;5. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie, jak sk³adana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego1991 r. - Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w wysoko¶ci 15 000 z³ PLN (s³ownie z³otych: piêtna¶cie tysiêcy z³otych) 2. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 97 ust. 7 ustawy PZP, w zale¿no¶ci od wyboru Wykonawcy.3. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji powinno byæ z³o¿one w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego i musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±. Orygina³ wadium, sporz±dzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta, nie mo¿e zawieraæ postanowieñ uzale¿niaj±cych jego dalsze obowi±zywanie od zwrotu orygina³u dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub porêczenie obejmowa³y:a) nazwê daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotê gwarancji,c) termin wa¿no¶ci gwarancji w formule: „od dnia ………… - do dnia…………",d) odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê, okre¶lone w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.e) nieodwo³alne i bezwarunkowe zobowi±zanie wystawcy dokumentu do zap³aty na rzecz Zamawiaj±cego kwoty wadium p³atne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego,f) sposób przes³ania ¿±dania zap³aty, z podaniem adresu poczty elektronicznej, na który zostanie przes³ane wezwanie ¿±dania zap³aty oraz terminu na dostarczenie ¿±dania nie pó¼niej ni¿ do 3 dni po up³ywie terminu wa¿no¶ci wadium (forma pisemna lub forma elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym pod rygorem niewa¿no¶ci).5. Wierzytelno¶æ z tytu³u gwarancji/porêczenia nie mo¿e byæ przedmiotem przelewu na rzecz osoby trzeciej.6. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieæ tak± sam± p³ynno¶æ jak wadium wniesione w pieni±dzu – dochodzenie roszczenia z tytu³u wadium wniesionego w tej formie nie mo¿e byæ utrudnione. Dlatego w tre¶ci gwarancji powinna znale¼æ siê klauzula stanowi±ca, i¿ wszystkie spory odno¶nie gwarancji bêd± rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji s±dów polskich, chyba, ¿e wynika to z przepisów prawa.7. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku PeKaO SA oddzia³ I w ¦widnicy nr 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postêpowaniu nr P-57/V/21 pn.: „Modernizacja budynków mieszkalno – us³ugowych Rynek 38 oraz Wewnêtrzna 3,5,7 w ¦widnicy” 8. Ze wzglêdu na ryzyko zwi±zane z okresem rozliczeñ miêdzybankowych Zamawiaj±cy zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± uznania ¶rodków pieniê¿nych na rachunku bankowym Zamawiaj±cego, o którym mowa w ust. 7, przed up³ywem terminu sk³adania ofert (tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert).9. W przypadku korzystania przez Wykonawcê z systemu umo¿liwiaj±cego dokonywanie natychmiastowych przelewów miêdzy kontami w ró¿nych bankach, Wykonawca zobowi±zany jest tak opisaæ tytu³ przelewu, aby wynika³o z niego kto wp³aca wadium i jakiego przetargu dotyczy wp³ata.10. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ustawy PZP.11. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w X ust.1 pkt 1.1. i 1.2.SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Ze wzglêdu na ograniczenia techniczne, zwi±zane z ilo¶ci± znaków mo¿liwych do wprowadzenia w punkcie "Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia", Zamawiaj±cy informuje, ¿e przewiduje mo¿liwo¶æ istotnych zmian niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana umowy dopuszczalna bêdzie w granicach wyznaczonych w art. 455 ustawy Pzp oraz w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z ni¿ej wymienionych okoliczno¶ci zgodnie z Rozdzia³em XXII Specyfikacji Warunków Zamówienia.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-05-19 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://umswidnica.eb2b.com.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-19 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-06-17

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowi±zany bêdzie do wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy najpó¼niej w dniu jej zawarcia, w wysoko¶ci 5% ceny ca³kowitej brutto podanej w ofercie.2. Zabezpieczenie mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku nastêpuj±cych formach:a) pieni±dzu,b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e zobowi±zanie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym,c) gwarancjach bankowych,d) gwarancjach ubezpieczeniowych,e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r., poz. 310 t.j.).3. Zamawiaj±cy wyra¿a zgodê na wniesienie zabezpieczenia w formach okre¶lonych w art. 450 ust. 2 ustawy PZP.4. Zabezpieczenie wnoszone w pieni±dzu Wykonawca wp³aca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiaj±cego.5. W przypadku wniesienia wadium w pieni±dzu Wykonawca mo¿e wyraziæ zgodê na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.6. Je¿eli zabezpieczenie wniesiono w pieni±dzu, zamawiaj±cy przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiaj±cy zwraca zabezpieczenie wniesione w pieni±dzu z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy Wykonawcy.7. Z tre¶ci zabezpieczenia przedstawionego w formie gwarancji/porêczenia winno wynikaæ, ¿e bank/ubezpieczyciel/porêczyciel zap³aci, na rzecz Zamawiaj±cego w terminie maksymalnie 30 dni od pisemnego ¿±dania kwotê zabezpieczenia, na pierwsze wezwanie Zamawiaj±cego, bez odwo³ania, bez warunku, niezale¿nie od kwestionowania czy zastrze¿eñ Wykonawcy i bez dochodzenia czy wezwanie Zamawiaj±cego jest uzasadnione czy nie.8. W przypadku, gdy zabezpieczenie, bêdzie wnoszone w formie innej ni¿ pieni±dz, Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do akceptacji projektu ww. dokumentu.9. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.10. Zamawiaj±cy zwraca zabezpieczenie w terminie 30dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiaj±cego za nale¿ycie wykonane.11. Zamawiaj±cy pozostawia na zabezpieczenie roszczeñ z tytu³u rêkojmi za wady lub gwarancji kwotê 30% zabezpieczenia.12. Zamawiaj±cy zwraca zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiaj±cego za nale¿ycie wykonane.13. Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeñ z tytu³u rêkojmi za wady jest zwracana nie pó¼niej ni¿ w 15 dniu po up³ywie okresu rêkojmi za wady.
2021-05-04 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.