Ogłoszenie z dnia 2024-05-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00272782/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie pięcioletnich przeglądów ogólnobudowlanych w rejonie ADM-2 oraz ADM-4
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W GORZOWIE WLKP.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003161962
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wełniany Rynek 3
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 601875298
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgm.gorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.gorzow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8836541.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie pięcioletnich przeglądów ogólnobudowlanych w rejonie ADM-2 oraz ADM-42.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ccc005a7-e125-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00332373
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00087711/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Wykonanie 5 letnich przeglądów ogólnobudowlanych w rejonie ADM-2 oraz ADM-4
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00272782
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZP-002/15/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie pięcioletnich przeglądów ogólnobudowlanych budynków mieszkalnych i użytkowych oraz garaży mieszczących się w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM nr 2.Część I – Rejon ADM-2 – wykonanie 76 szt. przeglądów 5 letnich budowlanych, z czego 71 szt. budynków mieszkalnych i 5 szt. budynków użytkowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
4.5.5.) Wartość części: 70300,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie pięcioletnich przeglądów ogólnobudowlanych budynków mieszkalnych i użytkowych oraz garaży mieszczących się w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM nr 4.Część II – Rejon ADM-4 – wykonanie 74 szt. przeglądów 5 letnich budowlanych, z czego 46 szt. budynków mieszkalnych, 21 szt. budynków użytkowych i 7 szt. garaży gminnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
4.5.5.) Wartość części: 68450,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28044,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71979,60 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26875,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65349,90 PLN
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- MODERNIZACJA KOTŁOWNI GAZOWEJ Z WYMIANĄ PIECA CENTRALNEGO OGRZEWANIA WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ W BUDYNKU SR W GORZOWIE WLKP., UL. CHOPINA 52, BLOK NR 10
- Usługa pobierania, transportu i wykonania badań mikrobiologicznych oraz fizykochemicznych odpadów, środków poprawiających uprawę roślin.
- Ocena stanu zachowania gatunków i zbiorowisk roślinnych rezerwatów przyrody "Torfowisko Osowiec"
- Modernizacja oświetlenia ulicznego wraz z wykonaniem audytu i inwentaryzacji oświetlenia
- "Dostawa fabrycznie nowych instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia ul. Teatralna 8, 66-400 Gorzów Wlkp. ".
- Zakup i dostawa ciągników rolniczych wraz z osprzętem służących do realizacji usługi przez INNEKO RCS Sp. z o. o.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi w zakresie kontroli okresowej stanu technicznego obiektów budowalnych zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 i 2 Prawa budowlanego w rejonie działania Stołecznego Zarządu Infrastruktury
- Przeprowadzenie kontroli obiektu budowlanego (rocznej i pięcioletniej) zgodnie z wymogami przepisów prawa budowlanego dla budynków administrowanych przez PZDW w Rzeszowie w 2024 r.
- Wielobranżowy nadzór inwestorski nad realizacją umowy na roboty budowlane pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 2559W Zamość Gostery-gr. województwa (Głębocz).
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. "Prace modernizacyjne w zabytkowym budynku użyteczności publicznej Wilii Bauertzów w Myszkowie",
- nadzór nad robotami w Będzinie - inżynier kontraktu dla Projektu pn. "Gospodarka wodno-ściekowa w Będzinie"
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.