Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00065618/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00090973 z dnia 2021-06-23 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług wsparcia w pracowni rehabilitacyjno – ruchowej w Dziennym Domu Pomocy dla Seniorów w Opolu Lubelskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W OPOLU LUBELSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004165258
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 4
1.5.2.) Miejscowość: Opole Lubelskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 827 26 94
1.5.8.) Numer faksu: 81 827 26 94
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cusopolelubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsopolelubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.opolelubelskie.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług wsparcia w pracowni rehabilitacyjno – ruchowej w Dziennym Domu Pomocy dla Seniorów w Opolu Lubelskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc60e511-be0a-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00090973
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00057999/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Pracownia rehabilitacyjno-ruchowa- usługi trenerskie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie realizowane jest w ramach projektu pod nazwą: „Dzienny Dom Pomocy dla Seniorów w Gminie Opole Lubelskie” współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020 działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00065618/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DDPS.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 28933 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Świadczenie usług wsparcia w pracowni rehabilitacyjno – ruchowej
w Dziennym Domu Pomocy dla Seniorów w Opolu Lubelskim”.
2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wsparcia w pracowni rehabilitacyjno – ruchowej w Dziennym Domu Pomocy dla Seniorów w Opolu Lubelskim dla 30 osób w zakresie prowadzenia zajęć rehabilitacyjno-ruchowych w wymiarze łącznym 310 godzin (godzin zegarowych po 60 min) tj: w podziale 118 godzin musi zostać zrealizowane od dnia podpisania umowy do 31.08.2021 roku, a 192 godziny od 01.09.2020 roku do 30.06.2022 roku.
3. Usługi wsparcia prowadzone będą w siedzibie Zamawiającego przy ul. Kolejowej 17 w Opolu Lubelskim w dni robocze w godzinach 7:30 – 15:30. Szczegółowy harmonogram oraz scenariusz zajęć każdego zadania zostanie opracowany na podstawie wytycznych Zamawiającego przez Wykonawcę i przekazany do zaakceptowania przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy.
4. Jeżeli w SWZ, przy opisie przedmiotu zamówienia użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z SWZ wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca, o którym mowa wyżej przekazał Zamawiającemu ofertę wraz z załącznikami w postaci skanu dokumentów, natomiast przekazany skan nie został opatrzony podpisem elektronicznym, co jest niezgodne z wymaganiami zawartymi w SWZ.Zamawiający w specyfikacji warunków zamówienia w Części VIII i części XI opisał sposób przygotowania ofert oraz wymagania formalne dotyczące składanych oświadczeń i dokumentów.
Zgodnie z częścią VIII ust. 11 SWZ: „W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Oferty oraz oświadczenia sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Jednocześnie w części XI ust. 5 SWZ Zamawiający aby uniknąć wątpliwości wskazał, że nie spełnia wymogów o jakich mowa w art. 63 ust. 2 PZP oświadczenie w formie podpisanego własnoręcznie skanu, nieopatrzonego podpisem kwalifikowanym albo podpisem zaufanym lub osobistym.
Formę elektroniczną reguluje przepis art. 781 Kodeksu cywilnego, który stanowi w § 1, że do zachowania elektronicznej formy czynności prawnej wystarcza złożenie oświadczenia woli w postaci elektronicznej i opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Postać elektroniczna to pojęcie określające „nośnik” oświadczenia. Zatem postać elektroniczna będzie przeciwieństwem postaci papierowej. Zgodnie z zapisami SWZ wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 winny być złożone w formie lub postaci elektronicznej i opatrzone podpisem elektronicznym. Nie spełnia wymogów określonych w SWZ i art. 63 ust. 2 ustawy PZP zeskanowany podpisany własnoręczny dokument, który nie został jednocześnie opatrzony podpisem elektronicznym.
Zgodnie z art. 226 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający odrzuca ofertę w/w Wykonawcy, która nie spełnia wymagań formalnych określonych w SWZ.
W związku z faktem, że w niniejszym postępowaniu wpłynęła tylko jedna oferta Wykonawcy, która podlega odrzuceniu, Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019r., poz. 2019.) unieważnia niniejsze postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29016 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29016 PLN
2021-06-23 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI OPOLE LUBELSKIE
- "Opracowanie dokumentacji projektowej na potrzeby zadań inwestycyjnych w ramach Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego"
- "Dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej w Kluczkowicach - Filia w Ćwiętalce"
więcej: przetargi OPOLE LUBELSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia dwóch spotkań.
- Dostawa części zamiennych do serwisowania kamizelek ratunkowych i aparatów ewakuacyjnych oraz wyposażenie, certyfikacja stanowiska i szkolenie w zakresie serwisowania (...)
- Usługi szkolenia studentów Politechniki Rzeszowskiej w Ośrodku Kształcenia Lotniczego II półroczu sezonu 2024
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Księgowość, finanse, kadry i płace oraz obsługa programów księgowych.
- "Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie konferencji inaugurującej projekt "Rodzina w centrum Etap I"
- "Organizacja i przeprowadzenie szkoleń i kursów z podziałem na części".
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.