Ogłoszenie z dnia 2022-03-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00010313/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wsparcie dla uczniów Zespołu Szkół Nr 1 im. Cypriana Kamila Norwida
w Świdniku w ramach projektu „Mistrzostwo w Zawodzie Kluczem do Sukcesu
– III Edycja”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Świdnicki w Świdniku
1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Szkół Nr 1 im. C. K. Norwida w Świdniku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000189285
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. L. Okulickiego 13
1.5.2.) Miejscowość: Świdnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsnorwid.swidnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsnorwid.swidnik.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatswidnik1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wsparcie dla uczniów Zespołu Szkół Nr 1 im. Cypriana Kamila Norwidaw Świdniku w ramach projektu „Mistrzostwo w Zawodzie Kluczem do Sukcesu
– III Edycja”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d9294be-721e-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00090896
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Mistrzostwo w Zawodzie Kluczem do Sukcesu – III Edycja”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00010313/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 78400,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – Kurs „Transport i spedycja na rynku krajowym i międzynarodowym z wykorzystaniem nowoczesnych technologii”a. Szkolenie „Transport i spedycja na rynku krajowym i międzynarodowym z wykorzystaniem nowoczesnych technologii” wraz z zewnętrznymi egzaminami certyfikacyjnymi potwierdzającymi nabycie kompetencji i/lub kwalifikacji zawodowych skierowane jest do 20 uczniów (2 grupy po 10 osób) Zespołu Szkół Nr 1 im. C. K. Norwida w Świdniku, w łącznym wymiarze 160 godz. Dydaktycznych tj. 1 godz. = 45 min., w tym po 80 godzin dydaktycznych zajęć dla jednej grupy.
Zajęcia wraz z przeprowadzeniem egzaminów zewnętrznych i wydaniem certyfikatów za potwierdzeniem odbioru, w oparciu o harmonogram ustalony przez Zamawiającego z wybranym Wykonawcą., będą prowadzone w okresie: od podpisania umowy do 30 czerwca 2022.
Zajęcia będą realizowane w dni nauki szkolnej od poniedziałku do piątku i/lub w soboty, w oparciu o harmonogram zajęć, przekazany wybranemu Wykonawcy po podpisaniu umowy. Planuje się realizację zajęć z częstotliwością 4-6 godz./tyg., max. 2 spotkania tygodniowo. Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięcia terminu realizacji szkolenia z przyczyn organizacyjnych.
b. Szkolenie będzie przygotowywało do zewnętrznych egzaminów certyfikacyjnych potwierdzających nabycie kompetencji i/lub kwalifikacji zawodowych i musi obejmować co najmniej zagadnienia zawarte w ramowym programie szkolenia przedstawionym w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – Kurs „Wykonywanie usług kelnerskich” (łącznie 2 grupy po 10 osób, łącznie 120 godz. - 60 godz. / 1 grupa).a. Szkolenie „Wykonywanie usług kelnerskich” wraz z zewnętrznymi egzaminami certyfikacyjnymi potwierdzającymi nabycie kompetencji i/lub kwalifikacji zawodowych dla 20 uczniów (2 grupy po 10 osób) Zespołu Szkół Nr 1 im. C. K. Norwida w Świdniku, w łącznym wymiarze 120 godz. dydaktycznych tj. 1 godz. = 45 minut, w wymiarze 60 godzin dydaktycznych zajęć dla jednej grupy.
Zajęcia wraz z przeprowadzeniem egzaminów zewnętrznych i wydaniem certyfikatów za potwierdzeniem odbioru, w oparciu o harmonogram ustalony przez Zamawiającego z wybranym Wykonawcą., będą prowadzone w okresie: od podpisania umowy do 30 czerwca 2022.
Zajęcia będą realizowane w dni nauki szkolnej od poniedziałku do piątku i/lub w soboty, w oparciu o harmonogram zajęć, przekazany wybranemu Wykonawcy po podpisaniu umowy. Planuje się realizację zajęć z częstotliwością 4-6 godz./tyg., max. 2 spotkania tygodniowo. Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięcia terminu realizacji szkolenia z przyczyn organizacyjnych.
b. Szkolenie „Wykonywanie usług kelnerskich” będzie przygotowywało do zewnętrznych egzaminów certyfikacyjnych potwierdzających nabycie kompetencji i/lub kwalifikacji zawodowych i musi obejmować co najmniej zagadnienia zawarte w ramowym programie szkolenia przedstawionym w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 38400,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SYNTEA Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 712-31-22-247
7.3.3) Ulica: ul. Wojciechowska 9a
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-704
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFO-BIZ PROFESJONALNA EDUKACJA sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8762498132
7.3.3) Ulica: ul. Chełmińska 106A/36
7.3.4) Miejscowość: Grudziądz
7.3.5) Kod pocztowy: 86-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INFO-BIZ PROFESJONALNA EDUKACJA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
INFO-BIZ PROFESJONALNA EDUKACJA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Remont sufitów polegający na wykonaniu sufitów podwieszanych w części budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Świdniku wraz z wymianą oświetlenia
- Dostawa kruszywa drogowego
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja szkolenia kompetencyjnego dla przedstawicieli kadry pomocy i integracji społecznej z terenu województwa lubelskiego w przedmiocie Centrów Usług Społecznych wraz organizacją...
- ŚWIADCZENIE USŁUG NA RZECZ UCZESTNIKÓW PROJEKTU: "WSPIERAMY RODZINĘ" PROWADZONEGO PRZEZ POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W OSTRÓDZIE
- Opracowanie projektu graficznego, koncepcji wraz z treściami merytorycznymi oraz skład, wydruk lub wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów informacyjno-edukacyjnych
- Świadczenie usług w zakresie poradnictwa logopedycznego.
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- Usługi szkoleniowe z języka angielskiego w ramach projektu pt. "jUŚt transition - Potencjał Uniwersytetu Śląskiego podstawą Sprawiedliwej Transformacji regionu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.