Og³oszenie z dnia 2021-06-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00017219/01 - Og³oszenie z dnia 2021-03-12
- 2021/BZP 00017219/02 - Og³oszenie z dnia 2021-03-12 (po zmianach)
- 2021/BZP 00017219/03 - Og³oszenie z dnia 2021-03-12 (po zmianach)
- 2021/BZP 00021158/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-22
- 2021/BZP 00024615/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-29
- 2021/BZP 00027608/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-02
Og³oszenie nr 2021/BZP 00090878 z dnia 2021-06-22 |
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa ¶rodków czysto¶ci i dezynfekcji dla Szpitala Miejskiego im. Jana Gardu³y
w ¦winouj¶ciu sp. z o. o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Miesjki im. Jana Gardu³y w ¦winouj¶ciu sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 812046670
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Mieszka I 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦winouj¶cie
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital-swinoujscie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital-swinoujscie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
http://bip.szpital-swinoujscie.pl/zamowienia1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa ¶rodków czysto¶ci i dezynfekcji dla Szpitala Miejskiego im. Jana Gardu³yw ¦winouj¶ciu sp. z o. o.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2e58e93e-833b-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00090878
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00017219/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/02/2021
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Akcesoria do sprz±tania4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39224300-1 - Miot³y i szczotki i inne artyku³y do sprz±tania w gospodarstwie domowym
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 24026,50 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
P³yny do dezynfekcji cz. I4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33631600-8 - ¦rodki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 17064,00 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
P³yny do dezynfekcji cz. II4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33631600-8 - ¦rodki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 15552,00 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Artyku³y papiernicze do utrzymania czysto¶ci4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33763000-6 - Rêczniki papierowe do r±k
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 28606,36 PLN
Czê¶æ 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
¦rodki do myjni endoskopowych cz. I4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33631600-8 - ¦rodki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 1464,12 PLN
Czê¶æ 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
¦rodki do myjni endoskopowych cz. II4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33631600-8 - ¦rodki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 13970,88 PLN
Czê¶æ 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
¦rodki do maceratorów4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33631600-8 - ¦rodki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 4941,54 PLN
Czê¶æ 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
¦rodki do utrzymania czysto¶ci4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39831000-6 - Preparaty pior±ce
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 66679,15 PLN
Czê¶æ 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
¦rodki do mycia i dezynfekcji4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33631600-8 - ¦rodki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 61985,65 PLN
Czê¶æ 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
¦rodek do myjni endoskopowej cz. III4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33631600-8 - ¦rodki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 21656,16 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
na podstawie art. 255 pkt. 1) w zwi±zku z art. 259 ustawy. Uzasadnienie: nie zosta³a z³o¿ona ¿adna oferta
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 15444,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 15444,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15444,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GREENPOL Instytut Kszta³towania ¦rodowiska Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008045344
7.3.4) Miejscowo¶æ: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-066
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-26
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 15444,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-31Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 15098,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 15098,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15098,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GREENPOL Instytut Kszta³towania ¦rodowiska Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008045344
7.3.4) Miejscowo¶æ: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-066
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GREENPOL" INSTYTUT KSZTA£TOWANIA ¦RODOWISKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
"GREENPOL" INSTYTUT KSZTA£TOWANIA ¦RODOWISKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-26
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 15098,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-31Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 26057,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 36160,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30412,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MERIDA Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 930307106
7.3.4) Miejscowo¶æ: Wroc³aw
7.3.5) Kod pocztowy: 53-015
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GREENPOL" INSTYTUT KSZTA£TOWANIA ¦RODOWISKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
"GREENPOL" INSTYTUT KSZTA£TOWANIA ¦RODOWISKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-26
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 30419,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-31Czê¶æ 5
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 2287,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 2287,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2287,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFORMER MED Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 639721294
7.3.4) Miejscowo¶æ: Poznañ
7.3.5) Kod pocztowy: 61-626
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-26
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 2287,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-31Czê¶æ 6
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 10087,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 10087,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10087,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 6)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFORMER MED Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 639721294
7.3.4) Miejscowo¶æ: Poznañ
7.3.5) Kod pocztowy: 61-626
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-26
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 1087,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-31Czê¶æ 7
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 7)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
na podstawie art. 255 pkt. 1) w zwi±zku z art. 259 ustawy. Uzasadnienie: nie zosta³a z³o¿ona ¿adna oferta
Czê¶æ 8
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 8)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 66399,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 66399,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66399,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 8)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiêbiorstwo Produkcyjno Handlowo Us³ugowe TESS Ma³gorzata i S³awomir Maksymowicz Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 810548828
7.3.4) Miejscowo¶æ: Stargard
7.3.5) Kod pocztowy: 73-102
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-26
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 66399,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-31Czê¶æ 9
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 9)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
na podstawie art. 255 pkt. 2) w zwi±zku z art. 259 i 226 ust. 1 pkt 5) ustawy. Uzasadnienie: oferta wykonawcy zosta³a odrzucona
Czê¶æ 10
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 10)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 21519,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 21519,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21519,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 10)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OLYMPUS Polska Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012330343
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-677
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-26
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 21519,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-312021-06-22 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o wyniku postêpowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z ¦WINOUJ¦CIA
wiêcej: przetargi w ¦winouj¶ciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PREPARATY DO MYCIA I DEZYNFEKCJI SKÓRY ORAZ B£ON ¦LUZOWYCH W P. I ORAZ PREPARAT DO MYCIA I DEZYNFEKCJI MA£YCH POWIERZCHNI ZANIECZYSZCZONYCH ORGANICZNIE W P. II DLA APTEKI SZPITALNEJ W ZOZ W DÊBICY
- Sukcesywne dostawy ¶rodków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i kosmetyków do Dzia³u Farmacji Szpitalnej.
- Dostawa preparatów do mycia w myjniach oraz ¶rodków do dezynfekcji
- Dostawa wyposa¿enia dla filii Szko³y Podstawowej nr 4 oraz oddzia³ów Przedszkola Miejskiego Nr 18 w Toruniu w zakresie dostawy artyku³ów i sprzêtu ogrodniczego oraz budowlanego, sprzêtu AGD, kontenera
- Dostawy ¶rodków dezynfekcyjnych
- Dostawa sprzêtu medycznego, materia³ów medycznych, materia³ów opatrunkowych, ¶rodków do dezynfekcji, fantomów oraz baterii- sprawa nr 47/2025
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.