eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rypin › Zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego wielorodzinnego na bud. użyteczności publ. z rozbudową m.in. na potrzeby Poradni PsychologicznoPedagogicznej - II postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2023-02-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego wielorodzinnego na bud. użyteczności publ. z rozbudową m.in. na potrzeby Poradni PsychologicznoPedagogicznej - II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Rypiński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866703

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 38

1.5.2.) Miejscowość: Rypin

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-500

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiatrypinski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiatrypinski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatrypinski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego wielorodzinnego na bud. użyteczności publ. z rozbudową m.in. na potrzeby Poradni PsychologicznoPedagogicznej - II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cdc989f-6fc6-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00090798

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025091/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Dostosowanie budynku do potrzeb Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00468566/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1635279,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego wielorodzinnego na bud. użyteczności publ. z rozbudową m.in. na potrzeby Poradni PsychologicznoPedagogicznej.
4.1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) w zakresie zmiany sposobu użytkowania z przebudową istniejącego budynku:
 demontaż istniejących warstw ocieplenia ścian zewnętrznych i fundamentowych,
 wykonanie nowych izolacji przeciwwilgociowych ścian fundamentowych oraz izolacji termicznej ścian fundamentowych i ścian zewnętrznych całego budynku wraz z wyprawą elewacyjną,
 wykonanie nowego pokrycia dachu wraz z niezbędnymi obróbkami blacharskimi,
 remont kominów ponad dachem
 wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,
 wykonanie opaski wokół budynku oraz dojść do wszystkich wejść do budynku w formie utwardzenia z kostki betonowej wraz z remontem istniejących schodów zewnętrznych,
 dostosowanie wewnętrznego układu funkcjonalno – użytkowego (roboty rozbiórkowe, murarskie, wykończeniowe),
 demontaż istniejących i montaż nowych instalacji sanitarnych, centralnego ogrzewania, wentylacji, klimatyzacji i elektrycznych,
b) w zakresie rozbudowy:
 dobudowę o wymiarach 5,26m x 9,63m dwukondygnacyjną ze stropodachem krytym papą , szybem windowym i fasadą aluminiową,
 usunięcie kolizji zewnętrznych instalacji podziemnych dotyczy wszystkich instalacji tj. zarówno widocznych na projekcie zagospodarowania działki (WLZ, sanitarna, ciepłownicza, wodociągowa) oraz tych, które zostaną zidentyfikowane przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót budowlanych. Zinwentaryzowane instalacje podziemne odzwierciedla mapa do celów projektowych wchodząca w skład załączników do projektu zagospodarowania terenu i projektu architektoniczno-budowlanego.
c) przebudowę miejsc postojowych, które będą wykorzystywane na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej.
4.1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ i załącznik nr 8 do SWZ.
4.1.3. Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ składa się z :
1) projektu zagospodarowania działki i architektoniczno-budowlanego zatwierdzonego decyzją o pozwoleniu na budowę z dnia 14.02.2022r. nr 32/2022,
2) projektu technicznego,
3) projektu wykonawczego,
4) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
5) przedmiaru robót budowlanych,
6) opisu rozwiązań równoważnych dla przyjętych w projekcie budowlanym rozwiązań sugerujących lub mogących sugerować wyrób konkretnego producenta,
7) opisu technicznego wraz z rysunkami dotyczącego przebudowy miejsc postojowych,
8) wyjaśnienia Zamawiającego dotyczące rozbieżności stwierdzonych w dokumentacji projektowej, o której mowa w ppkt od 1 do 5 niniejszego punktu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2098671,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2380000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2098671,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE KOM-BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8740003844

7.3.3) Ulica: Gajdy 2

7.3.4) Miejscowość: Brodnica

7.3.5) Kod pocztowy: 87-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie stolarki okiennej PVC; Wykonanie stolarki aluminiowej; Wykonanie drzwi; Wykonanie kabin HPL; Wykonanie stropu Rector; Wykonanie instalacji teletechnicznych;


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2098671,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.