Ogłoszenie z dnia 2025-02-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00581455/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-06
- 2024/BZP 00610450/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-22
- 2024/BZP 00619735/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„ Budowa systemu automatyki i sterowania Stacji Uzdatniania Wody
i ujęciami wody w Suchej Górnej – w formule zaprojektuj i wybuduj.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Miejskiej Sp.z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390558659
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 76 846 2911
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pgm-polkowice.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgm-polkowice.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.pgm-polkowice.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ Budowa systemu automatyki i sterowania Stacji Uzdatniania Wodyi ujęciami wody w Suchej Górnej – w formule zaprojektuj i wybuduj.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3c894f9-c239-4f4e-ac0a-1b8bbdc3e299
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00090705
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamawiający złożył wniosek o dofinansowanie zadania ze środków Unii Europejskiej: Instytucja Wdrażająca: NFOŚiG działania FENX.02.05 Woda do spożycia Nabór nr: FENX.02.05-IW.01-001 oraz "GOSPODARKA WODNO-ŚCIEKOWA" w ramach PROW na lata 2014-2020 „2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00581455
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Nr sprawy 28/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania p.n. Budowa systemu automatyki i sterowania Stacji Uzdatniania Wody i ujęciami wody w Suchej Górnej – w formule zaprojektuj i wybuduj.”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu i budowa systemu automatyki i sterowania Stacji Uzdatniania Wody i ujęciami wody w miejscowości sucha Górna gm. Polkowice.
2. Zamawiający przewiduje realizację przedmiotu zamówienia z podziałem na etapy:
1) Etap I – wykonanie dokumentacji projektowej,
2) Etap II – uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych, ostatecznych decyzji administracyjnych umożliwiających rozpoczęcie wykonywania robót budowlanych,
3) Etap III – wykonanie robót budowlanych wg opracowanej dokumentacji projektowej i wydanych decyzji administracyjnych i uzgodnień.
Szczegóły dotyczące poszczególnych etapów określone zostały w § 1 ust. 3 wzoru umowy (Załącznik nr 10 do SWZ).
3. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i instalacyjno-inżynieryjne obejmujące:
a) Prace projektowe.
b) Prace budowlane,
c) Roboty przygotowawcze i towarzyszące.
d) Inwentaryzacja instalacji istniejących na obiekcie
e) Roboty wykończeniowe, uporządkowanie terenu.
f) Prace związane z modernizacją urządzeń SUW: zestawów hydroforowych, filtrów, pomp napowietrzających, pomp podających nadmanganian potasu i podchlorynu sodu
g) Montaż sygnalizacji alarmowej na zewnątrz bud. SUW
h) Wyposażenie nowego stanowiska dyspozytorskiego SUW, zainstalowanie serwera z oprogramowaniem
i) Modernizacja systemu oczujnikowania pracy SUW,
j) Modernizacja studni ujęć wody w zakresie sterowania i nadzoru z SUW,
k) Montaż osprzętu elektrycznego do zdalnego sterowania i nadzoru,
l) Zestawienie komunikacji pomiędzy sterownikami zamontowanymi w studniach a dyspozytornią SUW.
m) Wykonanie połączeń pomiędzy istniejącymi obwodami sterowniczo-kontrolnymi studni a nowo zabudowanymi urządzeniami
n) Montaż monitoringu wizyjnego
o) Budowa sieci światłowodowej
p) Uruchomienie i przetestowanie systemu automatyki i sterowania
q) Wykonanie pomiarów i badań wymaganych obowiązującymi przepisami
r) Przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej,
s) Przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu instrukcji obsługi systemu
4. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz sposób i warunki realizacji określają:
a) Ogólne warunki umowy;
b) Opis przedmiotu zamówienia;
c) Program funkcjonalno-użytkowy, autorstwa Firmy ELEKTRONIKA MASZYNY MONTAŻ AUTOMATYKA Ośrodek Pomiarów Sp.z o.o., 43-400 Cieszyn, ul. Stawowa 71,
które stanowią załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką zamawiający przeznacza na sfinansowanie zadania.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3418047,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4638330,00 PLN
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- "Sprzedaż i dostawa asortymentu gospodarczego na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A."
- "Usługa całodobowej ochrony i dozoru mienia w obiekcie i na terenach zewnętrznych Aquapark Polkowice S.A. w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r."
- "Zakup ciągnika na potrzeby Powiatowej Bazy Magazynowo - Sprzętowej Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej"
- Wykonanie kompletnej dokum. projektowej wraz z wykonan. robót budowl. dla zad. pn. "Budowa instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynami energii na obiektach Pow. Polkow. - Zespół Szkół w Polkowicach"
- "Budowa sieci wodociągowej PE fi 160 mm wraz z przyłączami od dz.nr 575/30, 575/10 przy bud. nr 102 do dz. nr 554, 545/1 przy bud. nr 115 A w Jędrzychowie."
- "Zakup koparki kołowej na potrzeby Powiatowej Bazy Magazynowo - Sprzętowej Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej"
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu gabinetów wodolecznictwa wraz z odtworzeniem i uruchomieniem systemu wentylacji w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie.
- Remont podłóg w placówkach biblioteki publicznej im. Księdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
- WIW.DA.272.13.2025 - Budowa wentylacji centralnej laboratorium budynku ZHW w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170.
- Remont budynku Dyrekcji Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





