Ogłoszenie z dnia 2025-02-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi (bez numeru): ul. Zielnej i ul. Konwaliowej w km od 0+000 do 0+490 wraz z niezbędną infrastrukturą – część I”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Lubaczów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900690
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 26
1.5.2.) Miejscowość: Lubaczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-600
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 166328010
1.5.8.) Numer faksu: 166321191
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.lubaczow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubaczow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-934b2a86-fd4d-11ee-b81b-aebd110f52791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa drogi (bez numeru): ul. Zielnej i ul. Konwaliowej w km od 0+000 do 0+490 wraz z niezbędną infrastrukturą – część I”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-934b2a86-fd4d-11ee-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00090312
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00228392/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa drogi (bez numeru): ul. Zielnej i ul. Konwaliowej w km od 0+000 do 0+490 wraz z niezbędną infrastrukturą
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00361446
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienia podstawowego udzielono w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji (znak sprawy RIR.III.271.11.2023 Ogłoszenie BZP 2023/BZP 00338967/01 z dnia 03.08.2023.
W ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegającego na powtórzeniu zamówienia, tj. dla części III zamówienia do wysokości 50% wartości robót przewidzianych w zamówieniu podstawowym, polegającej budowie/przebudowie nawierzchni jezdni/chodnika. Wartość zamówienia zostanie określona na podstawie ceny ryczałtowej w oparciu o kosztorysy ofertowe i wynikające ze złożonej oferty wykonawcy.
Umowa na wykonanie zamówienia podstawowego została zawarta w dniu 19.10.2023 r. w części III z Konsorcjum firm: UNI-DEKOR sp. z o.o. ul. Kwiatowa 9 37-600 Lubaczów – Lider, FHU UNI-DEKOR Tomasz Bąski – Partner. Wartość zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych została ustalona na kwotę 745 130,17zł
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIR.III.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 745113,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa drogi (bez numeru): ul. Zielnej i ul. Konwaliowej w km od 0+000 do 0+490 wraz z niezbędną infrastrukturą – część I”
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 916490,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 916490,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 916490,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konsorcjim firm: UNI -DEKOR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7931633811
7.3.3) Ulica: ul. Kwiatowa 9
7.3.4) Miejscowość: Lubaczów
7.3.5) Kod pocztowy: 37-600
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 916490,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni
INNE PRZETARGI Z LUBACZOWA
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Lisich Jamach w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa zestawu laparoskopowego
- Świadczenie usług gastronomicznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Psychicznie Chorych w Krowicy Lasowej - I część
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" oraz budowa sprawnościowego placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Lubaczowie
- Przebudowa dróg leśnych w Nadleśnictwie Lubaczów w 2025r
- Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Krowicy Hołodowskiej
więcej: przetargi w Lubaczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej Nr 3 w Konstancinie-Jeziornie
- Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych - 2 części
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 3909W na odcinku Jabłonna Lacka - Toczyski."
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Rejowiec
- Remonty bieżące dróg na terenie gminy Skaryszew w 2025 roku
- Modernizacja infrastruktury drogowej - remont dróg gminnych na terenie gminy Sokoły
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.