eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiBudowa budynku dydaktycznego jako zaplecza Centrum Symulacji Medycznej w technologii modułowej w formule zaprojektuj i wybuduj.



Ogłoszenie z dnia 2023-02-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa budynku dydaktycznego jako zaplecza Centrum Symulacji Medycznej w technologii modułowej w formule zaprojektuj i wybuduj.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia im. Jakuba z Paradyża

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365193022

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Teatralna 25

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kjakubowska@ajp.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajp.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku dydaktycznego jako zaplecza Centrum Symulacji Medycznej w technologii modułowej w formule zaprojektuj i wybuduj.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47cc5c8b-a926-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00090278

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00268113/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa budynku dydaktycznego przy ul. Fryderyka Chopina 52 jako zaplecza Centrum Symulacji Medycznej w formuje zaprojektuj i wybuduj.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ajp.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ajp.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:
1) Elektronicznie na adres e-mail: kjakubowska@ajp.edu.pl lub za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://ajp.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu (godziny pracy Zamawiającego: 8.00-15.00 w dni robocze). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dot RODO zawarte są w rozdziale XXVIII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SSdsZP/252-01/23/KJ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane oraz projektowe w formule zaprojektuj i wybuduj dla zadania inwestycyjnego pt. „Budowa budynku dydaktycznego jako zaplecza Centrum Symulacji Medycznej” realizowane w technologii modułowej.
2. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego oraz roboty budowlane w zakresie budowy budynku dydaktycznego w technologii modułowej w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) opracowany zgodnie z wymaganiami - art. 103 ust.2 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r., poz. 1710). Teren objęty jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego miasta Gorzowa Wielkopolskiego dla obszaru położonego w rejonie ulicy Fryderyka Chopina. Nieruchomość znajduje się na obszarze układu urbanistyczno-architektonicznego dawnych koszar im. generała Hermana von Stranza z 1935 roku, który to układ wpisany jest do gminnej ewidencji zabytków.Na terenie inwestycji znajduje się podziemna budowla przeznaczona do rozbiórki, nieliczne drzewa oraz zieleń niska. Przez działkę wzdłuż granicy północno-wschodniej przebiega linia oświetleniowa z punktem świetlnym kolidującym z inwestycją.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
A) Dokumentację Projektową
B) Roboty budowlane – budowa budynku dydaktycznego w technologii modułowej
C) Nadzór autorski- Sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie prowadzenia robót budowlanych.
D) Dokumentację powykonawczą- dokumentację powykonawczą należy przygotować zgodnie z art. 3 pkt. 14 Ustawy Prawo budowlane.
E) Serwis urządzeń wbudowanych ( Dźwig osobowy oraz Centrale wentylacyjne).
F) Delegacje związane z odbiorem gotowych elementów (modułów)
Wykonawca zapewni max 4 osobom, będącymi przedstawicielami Zamawiającego max 2 wyjazdy do zakładów produkujących moduły, celem umożliwienia dokonania odbiorów częściowych/ zanikających modułów (wymagane pokrycie kosztów delegacji służbowej tj. pokrycie kosztów dojazdu, pokrycie kosztów noclegu, pokrycie kosztów stosownych diet zgodnie z obowiązującymi przepisami i stawkami). Zamawiający Wymaga, aby miejsce noclegowe zapewniało standard hotelowy 3 – gwiazdek, nocleg w pokoju dla jednej osoby, pokój z łazienką, zapewnione śniadania w miejscu noclegu.
G) Uzupełnienie do PFU - 1.13.4. Instalacje telekomunikacyjne zewnętrzne

Jest:
W ramach przyłącza telekomunikacyjnego należy wykonać odcinek kanalizacji telekomunikacyjnej od projektowanego budynku do granicy działki i zakończyć studnią telekomunikacyjną. Przyłączenie do ww. odcinka kanalizacji nastąpi przez operatora sieci na podstawie odrębnej umowy Inwestora z operatorem sieci.
Pomiędzy budynkiem nr 5 zlokalizowanego na terenie kompleksu oraz budynkiem projektowanym należy zaprojektować odcinek kanalizacji teletechnicznej jednootworowej ø110. Przed każdym z budynków w odległości około 1,5m należy zlokalizować studnie kablowe typu SKR1 lub inną o równoważnych gabarytach i funkcjonalności.
Winno być:
W ramach przyłącza telekomunikacyjnego należy wykonać odcinek kanalizacji telekomunikacyjnej od projektowanego budynku do granicy działki i zakończyć studnią telekomunikacyjną. Przyłączenie do ww. odcinka kanalizacji nastąpi przez Wykonawcę. W wybudowanej kanalizacji Wykonawca umieści kabel światłowodowy zakończony przełącznicą zlokalizowaną w pomieszczeniu technicznym nowo projektowanego budynku oraz w budynku nr 5 zlokalizowanego na terenie kompleksu (dla celów IT włókna jednomodowe (J) – 24 szt, dla celów CCTV włókna jednomodowe (J) – 12 szt. zakończone złączem S.C., dla celów telekomunikacyjnych kabel telefoniczny 25 parowy zakończony patchpanelem).
Pomiędzy budynkiem nr 5 zlokalizowanego na terenie kompleksu oraz budynkiem projektowanym należy zaprojektować odcinek kanalizacji teletechnicznej jednootworowej ø110. Przed każdym z budynków w odległości około 1,5m należy zlokalizować studnie kablowe typu SKR1 lub inną o równoważnych gabarytach i funkcjonalności.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232460-4 - Roboty sanitarne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp zamówienia polegających na udzieleniu podobnych robót budowlanych lub projektowych w budynku dydaktycznego jako zaplecza Centrum Symulacji Medycznej” w wymiarze nie większym niż 10 % zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawców spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczących:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
- zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
- zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 1 000 000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych złotych).
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
d) zdolności technicznej lub zawodowej,
Zamawiający uzna iż wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową jeżeli wykaże, że:

1) zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej: jedno zadanie polegające na budowie budynku użyteczności publicznej min. 2 kondygnacyjnego w technologii budownictwa modułowego o konstrukcji stalowej (z gotowych modułów 3D) w budynku o powierzchni całkowitej nie mniejszej niż 800 m2 o wartości nie mniejszej niż 6 000 000,00 zł brutto.
Uwaga:
Przez budowę w technologii modułowej rozumie się wykonanie obiektu z modułów o wysokim stopniu prefabrykacji przestrzennych jednostek kubaturowych (moduły 3D), wykonanych z odpowiednich konstrukcyjnych elementów stalowych, wykończonych wewnątrz oraz wyposażonych we wszystkie przewidziane w PFU instalacje. Moduł musi stanowić przestrzennie zamkniętą jednostkę przygotowaną technicznie do transportu oraz do ostatecznego montażu i przeprowadzenia resztkowych prac wykończeniowych.


2) dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia:
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako:

A. Projektant w specjalności architektonicznej, posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń oraz doświadczenie zawodowe tj. min 1 opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy w technologii budownictwa modułowego w konstrukcji stalowej;
B. Projektant w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz doświadczenie zawodowe tj. opracowanie min. 1 dokumentacji projektowej dla budowy w technologii budownictwa modułowego w konstrukcji stalowej;
C. Projektant w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych, posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń;
D. Projektant w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń;
E. Kierownik budowy, posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w tym jako kierownik budowy min. 1 przy budowie, w technologii budownictwa modułowego w konstrukcji stalowej, budynku użyteczności publicznej o powierzchni całkowitej budynku nie mniejszej niż 800 m2;

Zamawiający spełnianie niniejszych warunków będzie weryfikował na podstawie:
- złożonego oświadczenia dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu,
- wykazu wykonanych robót budowlanych (załącznik nr 3) wraz z referencjami,
- złożonego wykazu osób (załącznik nr 4 do SWZ) wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wskazane przez Wykonawcę w wykazie osób) posiadają wymagane uprawnienia (załącznik nr 5)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpisu lub informacji z KRS lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonej nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty - załącznik nr 3 do SWZ.
2) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
3) Wykaz osób (załącznik nr 4 do SWZ) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z
4) oświadczeniem, że osoby, które będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wskazane przez Wykonawcę w wykazie osób) posiadają wymagane uprawnienia (załącznik nr 5 do SWZ ).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:
a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
b) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy zawarty jest we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-02-28 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://ajp.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY"

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-28 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-03-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.