Ogłoszenie z dnia 2023-02-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00525565/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usługi dozorowania obiektów Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Gorzycach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI OŚRODEK LECZNICTWA ODWYKOWEGO I ZAKŁAD OPIEKUŃCZO-LECZNICZY W GORZYCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001092085
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 8
1.5.2.) Miejscowość: Gorzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-350
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 412 31 81
1.5.8.) Numer faksu: 32 45 11 696
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@woloizol.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://woloizol.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7003141.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie usługi dozorowania obiektów Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Gorzycach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6bcbfadd-8829-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00090115
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031463/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Nadzorowanie obiektów WOLOiZOL w Gorzycach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00525565
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 16/2022/SAG/US
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 406143,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi dozorowania obiektów Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Gorzycach. Dozorowanie obiektów odbywać się będzie w obsadzie jednoosobowej 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1a do SWZ oraz wzorze umowy (Załącznik nr 4 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 98341140-8 - Usługi dozorowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98341130-5 - Usługi stróżowania
98341120-2 - Usługi portierskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W toku badania ofert przez Komisję Przetargową okazało się, że ogłoszenie o zamówieniu o numerze 2022/BZP 00525565/01 opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 30.12.2022 r. zawiera błąd (wadę) w opisie przedmiotu zamówienia (termin realizacji zamówienia) tj. SEKCJA IV PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 4.2.10.) poprzez błędne wskazanie przez Zamawiającego okresu realizacji zamówienia lub umowy ramowej: 12 miesięcy, co pozostaje w sprzeczności z pozostałymi dokumentami postępowania (SWZ wraz z załącznikami) zamieszczonymi na stronie internetowej prowadzonego postępowania, gdzie okres realizacji zamówienia wynosi: 24 miesiące. Treść Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) nie może stać w sprzeczności z treścią ogłoszenia o zamówieniu. Tym samym termin realizacji zamówienia określony z SWZ wraz z załącznikami oraz w ogłoszeniu o zamówieniu nie jest spójny (tożsamy). Błąd w dokumentacji Zamawiającego spowodował, że Wykonawcy/potencjalny krąg Wykonawców różnie mógł/mogli zinterpretować wymóg dotyczący terminu realizacji zamówienia wskazany przez Zamawiającego. Tym samym nastąpiło naruszenie przepisów ustawy regulujących udzielenie zamówienia (wada postępowania tj. błąd w opisie terminu realizacji zamówienia). Nieprawidłowość w opisie przedmiotu zamówienia (niespójny termin realizacji zamówienia), a tym samym zaszła sprzeczność z przepisami prawa, które zapewniają, że Zamawiający przygotowuje i przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie Wykonawców. Wada ta jest niemożliwa do usunięcia, tj. wada postępowania ma charakter trwały, tj. rzeczywiście wystąpiła i nie może zostać w żaden sposób usunięta na tym etapie postępowania (po terminie otwarcia ofert) i skutkuje niemożliwością zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy o udzielenie zamówienia publicznego.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 448629,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 530630,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI GORZYCE
- Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych.
- Zakup pomocy dydaktycznych oraz szkolenia kadry realizowane w ramach projektu "Uczeń 4.0 - inteligentne specjalizacje - inteligentna szkoła" dofinansowanego ze środków UE
- Dostawy pieluchomajtek i majtek chłonnych dla potrzeb pacjentów Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Gorzycach
więcej: przetargi GORZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowej ochrony budynków wraz z obsługą szatni Muzeum Dom Rodzinny Ojca Świętego Jana Pawła II w Wadowicach
- Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej osób, budynku i mienia Sądu Rejonowego w Stalowej Woli oraz Prokuratury Rejonowej w Stalowej Woli
- Ochrona fizyczna budynku głównego Książnicy Beskidzkiej oraz dozór obiektów Książnicy Beskidzkiej na rok 2026.
- Dozór mienia Nadleśnictwa Krasiczyn w 2026 roku
- Świadczenie usług dozorowania terenu Dyrekcji i Centrum Edukacji Ekologicznej oraz monitoring wizyjny Stacji Ekologicznej Wielkopolskiego Parku Narodowego w Jeziorach, 62-050 Mosina
- Świadczenie usługi ochrony osób, budynku i mienia Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu na 2026r.
więcej: Usługi portierskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





