eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbuszowa › "Zakup wyposażenia pracowni zawodowej dla kierunku kształcenia technik elektryk w Zespole Szkół Technicznych z Kolbuszowej"



Ogłoszenie z dnia 2022-03-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Zakup wyposażenia pracowni zawodowej dla kierunku kształcenia technik elektryk w Zespole Szkół Technicznych z Kolbuszowej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kolbuszowski

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581382

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: 11 Listopada 10

1.4.2.) Miejscowość: Kolbuszowa

1.4.3.) Kod pocztowy: 36-100

1.4.4.) Województwo: podkarpackie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.4.7.) Numer telefonu: 17 2275880

1.4.8.) Numer faksu: 17 2271523

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kolbuszowski.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kolbuszowski.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00090103

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-03-17

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00090088/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 pzp,
Wykonawcę:
1) Będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
a. Udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie
przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego.
b. Handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego,
c. O którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego lub w art. 46 lub
art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie.
d. Finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a
Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub
ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego.
e. O charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające lub mające na celu popełnienia tego przestępstwa,
f. Pracy małoletnich cudzoziemców, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzenia wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
g. Przeciwko obrotowi gospodarczemu, o którym mowa w art. 296-307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270-277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe,
h. O którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r.
o skutkach powierzenia wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego.
2) Jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki
w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej albo prokurenta prawomocnie skazano na przestępstwo, o którym mowa w pkt 1,
3) Wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną
o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności.
4) Wobec którego orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienie publiczne.
5) Jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji,
w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy
z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
6) Jeżeli, w przypadku, o których mowa w art. 85 ust. 1, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Po zmianie:
cd zmian umowy
1) w sytuacji obowiązywania stanu zagrożenia w tym stanu wyjątkowego, wojennego, epidemicznego lub stanu epidemii ogłoszonego w związku z COVID-19 lub inną chorobą uniemożliwiającego realizację zamówienia;
2) gdy konieczność zmiany jest spowodowana zaistnieniem niezależnych od stron okoliczności, których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy;
3) utraty przez Zamawiającego źródła finansowania zamówienia w całości lub części, a także
w przypadku przesunięcia źródeł finansowania zamówienia;
4) zmian po zawarciu umowy przepisów prawa lub wprowadzenia nowych przepisów prawa lub zmiany lub wprowadzenia nowej bezwzględnie obowiązującej normy powodującej konieczność
zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do przedmiotu zamówienia;
5) zmiana terminu wykonania zamówienia, zakresu dostaw oraz zmiany parametrów wyposażenia możliwa jest również w przypadku braku (niedostępności stałej lub czasowej) „na rynku” (w obrocie gospodarczym) elementów dostaw lub sprzętów wyspecyfikowanych przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
6) z przyczyn niezależnych od Wykonawcy np. upadłość, likwidacja itp. producenta oferowanego przez Wykonawcę sprzętu.
7) zmiana zakresu rzeczowego wykonana dostaw (zmiana parametrów maszyn, urządzeń, narzędzi…, zmniejszenie/ zwiększenie zakresu)w przypadku:
a) aktualizacji/zmiany rozwiązań technicznych maszyn, sprzętu, urządzeń z uwagi na postęp techniczny lub inne okoliczności a także zmiany obowiązujących przepisów bez zmiany wynagrodzenia wykonawcy (np. Zamawiający może otrzymać urządzenia o równoważnych parametrach, w nowszej i lepszej technologicznie wersji itp.),
b) zmiany rozwiązań technicznych sprzętu, z uwagi na zalecenia producentów , sprzętu,
c) zmiany rozwiązań technicznych, parametrów maszyn, sprzętu, urządzeń z uwagi na zaprzestanie produkcji danego sprzętu, maszyny lub zawieszenie produkcji lub czasowy brak na rynku uniemożliwiający dostawę w terminie
e) rezygnacji z części dostaw, elementów maszyn i sprzętu, narzędzi, wyposażenia jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy i/lub prawidłowej realizacji niniejszego projektu lub z powodu braku na rynku towaru wyspecyfikowanego przez Zamawiającego . Nastąpi wtedy zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy o adekwatna kwotę
f) nastąpi zmiana zakresu rzeczowego np. zmiana parametrów sprzętu, jeżeli w trakcie realizacji zamówienia zostanie ujawniona omyłka Zamawiającego (np. w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia) niemożliwa do zauważenia przez Wykonawców i Zamawiającego polegający np. na podaniu nieprawidłowych parametrów sprzętu

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów

Przed zmianą:
Do oferty należy dołączyć:
1) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
2) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3) Zobowiązani podmiotu trzeciego (jeśli dotoczy)

Po zmianie:
Do oferty należy dołączyć:
1) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
2) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3) Zobowiązani podmiotu trzeciego (jeśli dotoczy)
Zmiany umowy (do pkt dot. przewidywanych zmian umowy):
1. Zamawiający - oprócz zmian w wyniku wystąpienia okoliczności określonych w art. 455 ust. 1 pkt 2, 3, 4 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niezależnie od postanowień innych bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa normujących dopuszczalne zmiany w umowie - dopuszcza dokonanie zmian w umowie dotyczących:
1) terminów realizacji - zmiana terminów realizacji przedmiotu umowy możliwa będzie
w przypadku:
a) jeżeli wykonywanie przedmiotu umowy zostało wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji Umowy,
b) jeżeli zajdzie konieczności uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu administracji publicznej, którego konieczności nie przewidziano i nie można było przewidzieć przy zawieraniu Umowy,
c) działań i zaniechań instytucji polskich bądź Unii Europejskiej zaangażowanych w realizację, kontrolę lub finansowanie Projektu (w szczególności takich jak zmiana lub przyjęcie nowych wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków),
d) konieczności zmiany zakresu przedmiotu umowy,
e) konieczności dostosowania przedmiotu umowy do celów dla których Umowa została zawarta,
f) w przypadku, gdy nastąpi zmiana stanu prawnego lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa, mająca wpływ na termin realizacji przedmiotu niniejszej umowy,
- przy czym każda zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy może nastąpić tylko o czas niezbędny do wykonania przedmiotu umowy lub jego części, nie dłużej jednak niż o okres trwania okoliczności będących podstawą zmiany oraz ich następstw.
2) stawki podatku od towarów i usług - w przypadku ustawowej zmiany stawek oraz w konsekwencji zmiany kwoty brutto wynagrodzenia wynikającej z umowy, polegającej na jego podwyższeniu albo obniżeniu.
W przypadku zmiany stawki podatku VAT Wynagrodzenie brutto Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość różnicy pomiędzy nową wartością podatku od towarów i usług (ustaloną w oparciu o nową stawkę podatku od towarów i usług), a dotychczasową wartością podatku od towarów i usług (ustaloną w oparciu o stawkę podatku od towarów i usług). W takiej sytuacji ceny jednostkowe brutto, o których mowa w zdaniu poprzednim będą obejmowały stawkę i wartość obowiązującą w dniu wystawienia faktury
3) sposobu wykonania Umowy związanej z koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań (w tym innych rozwiązań lub elementów technicznych) w przypadku, gdy wystąpi co najmniej jedna z okoliczności:
a) wystąpi zmiana warunków mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
b) w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,
c) w przypadku, gdy na rynku pojawią się nowsze zamienniki zaoferowanych elementów przedmiotu umowy a uzyskanie elementów zaoferowanych przez Wykonawcę będzie bardzo utrudnione;
4) zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu ubądź zmian przedmiotu umowy spowodowanych np. wycofaniem z rynku materiałów czy elementów do produkcji lub posiadających korzystniejsze parametry techniczne czy nowszej technologii itp. w zakresie zmian technologicznych w szczególności w sytuacji:
cd w pkt dot. zmian umowy

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
1. Zamawiający przewiduje, w celu należytego wykonania przedmiotu umowy, możliwość zmiany jej postanowień w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w tym zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy , o ile zostanie spełniony jeden z następujących warunków:
a) w sytuacji obowiązywania stanu zagrożenia w tym stanu wyjątkowego, wojennego, epidemicznego lub stanu epidemii ogłoszonego w związku z COVID-19 lub inną chorobą uniemożliwiającego realizację zamówienia;
b) gdy konieczność zmiany jest spowodowana zaistnieniem niezależnych od stron okoliczności, których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy;
c) utraty przez Zamawiającego źródła finansowania zamówienia w całości lub części, a także
w przypadku przesunięcia źródeł finansowania zamówienia;
d) zmian po zawarciu umowy przepisów prawa lub wprowadzenia nowych przepisów prawa lub zmiany lub wprowadzenia nowej bezwzględnie obowiązującej normy powodującej konieczność
zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do przedmiotu zamówienia;
e) zmiana terminu wykonania zamówienia, zakresu dostaw oraz zmiany parametrów wyposażenia możliwa jest również w przypadku braku (niedostępności stałej lub czasowej) „na rynku” (w obrocie gospodarczym) elementów dostaw lub sprzętów wyspecyfikowanych przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
k) z przyczyn niezależnych od Wykonawcy np. upadłość, likwidacja itp. producenta oferowanego przez Wykonawcę sprzętu.
2. zmiana zakresu rzeczowego wykonana dostaw (zmiana parametrów maszyn, urządzeń, narzędzi…, zmniejszenie/ zwiększenie zakresu)w przypadku:
a) aktualizacji/zmiany rozwiązań technicznych maszyn, sprzętu, urządzeń z uwagi na postęp techniczny lub inne okoliczności a także zmiany obowiązujących przepisów bez zmiany wynagrodzenia wykonawcy (np. Zamawiający może otrzymać urządzenia o równoważnych parametrach, w nowszej i lepszej technologicznie wersji itp.),
b) zmiany rozwiązań technicznych sprzętu, z uwagi na zalecenia producentów , sprzętu,
c) zmiany rozwiązań technicznych, parametrów maszyn, sprzętu, urządzeń z uwagi na zaprzestanie produkcji danego sprzętu, maszyny lub zawieszenie produkcji lub czasowy brak na rynku uniemożliwiający dostawę w terminie
e) rezygnacji z części dostaw, elementów maszyn i sprzętu, narzędzi, wyposażenia jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy i/lub prawidłowej realizacji niniejszego projektu lub z powodu braku na rynku towaru wyspecyfikowanego przez Zamawiającego . Nastąpi wtedy zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy o adekwatna kwotę
f) nastąpi zmiana zakresu rzeczowego np. zmiana parametrów sprzętu, jeżeli w trakcie realizacji zamówienia zostanie ujawniona omyłka Zamawiającego (np. w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia) niemożliwa do zauważenia przez Wykonawców i Zamawiającego polegający np. na podaniu nieprawidłowych parametrów sprzętu
3 Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w ust. 1 okoliczności nie stanowi bezwzględnego
zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. Ewentualna zmiana umowy nastąpi z uwzględnieniem wpływu, jaki wywiera wystąpienie okoliczności uzasadniającej modyfikację na dotychczasowy kształt zobowiązania umownego.
3. Wykonawca może powierzyć wykonanie Przedmiotu umowy innej osobie niż wskazana w złożonej ofercie tylko po uprzednim uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego oraz pod warunkiem, że zastępca spełnia wymagania minimalne określone przez Zamawiającego
w Specyfikacji Warunków Zamówienia w postępowaniu, w wyniku rozstrzygnięcia którego
zawarto niniejszą umowę oraz uzyskałby co najmniej taką samą ocenę co osoba zastępowana
w ramach kryteriów oceny ofert dotyczących doświadczenia i wykształcenia osoby pierwotnie wskazanej do realizacji zamówienia.

Po zmianie:
cd zmian umowy:
4) zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu ubądź zmian przedmiotu umowy spowodowanych np. wycofaniem z rynku materiałów czy elementów do produkcji lub posiadających korzystniejsze parametry techniczne czy nowszej technologii itp. w zakresie zmian technologicznych w szczególności w sytuacji:
a) pojawienia się na rynku części, materiałów lub urządzeń nowszej generacji, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy lub osiągnięcia korzystniejszych wskaźników eksploatacyjnych;
b) pojawienie się nowszej technologii wykonania przedmiotu umowy, pozwalającej na szybsze zrealizowanie przedmiotu umowy lub zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy lub osiągnięcia korzystniejszych wskaźników eksploatacyjnych;
c) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa;
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wprowadzenia w życie, po podpisaniu umowy, regulacji prawnych wywołujących potrzebę dostosowania umowy do nowych regulacji prawnych wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany.
3. W przypadku, gdy zmiany, o których mowa w ust. 1 będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę, ustalenie zmienionej kwoty wynagrodzenia odbywać się będzie na podstawie formularza cenowego Wykonawcy oraz innych dokumentów potwierdzających zmianę kosztów Wykonawcy, wyliczonej odpowiednio do okoliczności powodujących zmianę.
4. Warunkiem dokonania zmiany wynagrodzenia jest złożenie przez Wykonawcę Zamawiającemu wniosku o dokonanie ich zmian wraz z dokumentami potwierdzającymi zasadność złożenia takiego wniosku. Na podstawie przedłożonych wraz z wnioskiem dokumentów, o którym mowa w ust. 3, Wykonawca powinien wykazać, że zaistniała zmiana ma bezpośredni wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy oraz określić stopień, w jakim wpłynie ona na wysokość wynagrodzenia. Zamawiający może żądać od Wykonawcy dodatkowych wyjaśnień w zakresie odnoszącym się do przedstawionej kalkulacji kosztów, w tym w szczególności wyjaśnień, których celem jest jednoznaczne i wyczerpujące wykazanie, w jaki sposób zmiany przepisów, o których mowa powyżej, wpłynęły na koszt wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę.
5. Wniosek o dokonanie zmiany wynagrodzenia, powinien zostać wniesiony w terminie 15 dni od dnia wejścia w życie przepisów będących przyczyną zmian lub wystąpienia innych okoliczności uzasadniających zmianę. Jeżeli Wykonawca w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim Wykonawca nie wystąpi do Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie zmian wynagrodzenia, to wówczas Zamawiający uzna, że zmiana przepisów lub wystąpienie innych okoliczności uzasadniających zmianę nie ma wpływu na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę.
6. Ciężar dowodu, że wystąpiły okoliczności mające wpływ na w wynagrodzenia spoczywa na Wykonawcy.
7. Zmiana wysokości wynagrodzenia, obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian w przepisach lub wystąpienia innych okoliczności uzasadniających zmianę.
8. Strony dopuszczają również możliwość zmiany sposobu rozliczania wynagrodz. należnego za wykonanie przedmiotu umowy lub terminów i sposobu dokonywania płatności w związku ze zmianami Umowy dokonanymi zgodnie z niniejszym paragr.
9. Zamaw. przewiduje, również w celu należytego wykonania przedmiotu umowy, możliwość zmiany jej postanowień w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w tym zmianę terminu wykonania przed. umowy, o ile zostanie spełniony jeden z warunków:

cd w pkt inform. dodatkowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.