eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z ŁĄCZNIKIEM PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 59 [POZNAŃ] - DOKOŃCZENIE ROBÓT

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z ŁĄCZNIKIEM PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 59 [POZNAŃ] – DOKOŃCZENIE ROBÓT

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302689539

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wiosny Ludów 2

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-831

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pim.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pim.poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.pim.poznan.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z ŁĄCZNIKIEM PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 59 [POZNAŃ] – DOKOŃCZENIE ROBÓT

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b41e5ef2-64b9-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00090035

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030940/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.26 Budowa Sali gimnastycznej wraz z łącznikiem przy Szkole Podstawowej nr 59 ROBOTY BUDOWLANE

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00439115/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIM/11/22/ZP65/2018-159

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest DOKONCZENIE ROBÓT BUDOWLANYCH polegających na budowie sali gimnastycznej wraz z łącznikiem przy Szkole Podstawowej nr 59 im. gen. J. H. Dąbrowskiego, zlokalizowanej w Poznaniu, przy ul. Baranowskiej 1, wraz z wykonaniem usług związanych z wykonywanymi robotami budowlanymi oraz realizacją usług/dostaw związanych z wykonywanymi robotami budowlanymi.
Zaprojektowano budynek sali gimnastycznej połączonej łącznikiem z istniejącą szkołą. Budynek ma pełnić rolę sali gimnastycznej na potrzeby szkoły. Projektowany budynek z istniejącą szkołą łączy się tylko w parterze. Pomieszczenia mieszczące się w łączniku to pomieszczenie trenera, magazyn, pomieszczenia higieniczno-sanitarne i kotłownia.
Projektowany obiekt lokalizuje się na północ od istniejącego budynku szkoły, na obszarze pomiędzy istniejącym boiskiem szkolnym a placem apelowym.
Budynek sali sportowej jest jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, przekryty częściowo dachem o konstrukcji stalowej nad salą i stropem żelbetowym typu filigran nad zapleczem. Projektowany budynek jest prostopadłościenny z dachami płaskimi. W rzucie tworzy literę L i wraz z istniejącą szkołą domyka zewnętrzny plac apelowy od strony południowej i zachodniej.
OPIS DOTYCHCZAS WYKONANYCH PRAC:
• Wykonany stan surowy otwarty.
• Powstały fundamenty docieplone, dla całego obiektu, ściany nośne z cegły zgodnie z dokumentacją, wieńce.
• Dla części sali gimnastycznej została wykonana i zamontowana konstrukcja stalowa dachu. Na całej powierzchni nad salą gimnastyczną została rozłożona blacha falista bez warstw izolacyjnych, które należy zrobić wraz z odwodnieniem;
• Część socjalna oraz łącznikowa została wykonana i przykryta stropem. Na stropie wykonano spadki betonowe. Do wykonania pokrycie izolacjami wraz z odwodnieniem i opierzeniem.
• W całym nowym obiekcie znajdują się posadzki - podbeton. Zostały zburzone stare schody i wylane nowe żelbetowe z nowej do starej części szkolnej.
• Pod nową częścią wykonana została kanalizacja pod posadzkowa, którą należy zbadać (przeprowadzić inspekcję). Po zbadaniu instalacji i wykonaniu sieci kanalizacji sanitarnej należy przełączyć instalację do sieci. Studnia przyłączeniowa znajduje się obecnie pod posadzką w wykonanym łączniku. Po przełączeniu starą kanalizację na istniejącym ciągu kanalizacyjnym (przechodzącą obecnie pod częścią nowego obiektu), należy zamulić, studnie zabetonować celem jej unieczynnienia.
• Częściowo wykonane zostało docieplenie między nową częścią od strony socjalna a starym budynkiem istniejącej Sali gimnastycznej. Należy dokończyć docieplenia które można wykonać po wykuciu
i osadzeniu nowych okien w części istniejącej Sali gimnastycznej.
DO WYKONANIA POZOSTAJE M.IN.:
• Na nowym obiekcie pokrycia dachowe, izolacje cieplne jak i przeciwwodne, elewacje, tynki zewnętrzne, stolarka okienna i drzwiowa. Instalacje odwodnieniowe, odgromowe.
• Tynki wewnętrzne, sufity podwieszane, posadzki w tym nawierzchnia sportowa w Sali gimnastycznej. Na posadzkach w częściach socjalnych i ciągach komunikacyjnych płytki i wykładziny. Tynki wewnętrzne, gładzie, malowanie ścian. Stolarka wewnętrzna w tym drzwi i okna, Wyposażenie WC. Wyposażenie w Sali gimnastycznej m.in. w drabinki przytwierdzone do ścian, kosze do koszykówki przytwierdzone do ścian, kotarę odgradzającą części, oświetlenie wewnętrzne, nagłośnienie.
• Instalacje teleinformatyczne, elektryczne, Ppoż, instalacje CO w tym wyposażenie i uruchomienie kotłowni gazowej. Instalacje wentylacyjne wraz z agregatami wentylacyjnymi. Instalacje wodociągowe i do dokończenia kanalizacyjne. Instalacje nagłośnienia oraz wewnętrzne w tym instalacja dzwonka szkolnego.
• Sieci zewnętrzne jak przyłącze gazu, przyłącze energetyczne, instalacje sieci wodociągowej, sieci kanalizacji deszczowej, sieci gazowej i sieci kanalizacji sanitarnej.
• Zagospodarowanie terenu, w tym drogi, chodniki, parkingi, plac apelowy zgodnie z nowym PZT, zagospodarowanie terenów zielonych w tym rekultywacja część boiska szkolnego po demontażu tymczasowej drogi dojazdowej, wykonanie ogrodzenia miedzy częścią szkolną a częścią sportową.
W ramach dokumentacji przekazana zostaje
• 2PK - projekt Koncepcyjny
• 3PB – projekt budowlany
• 4PW – projekt wykonawcy
• W projekcie wykonawczym wykazane są zmiany w stosunku do pierwotnych założeń. W katalogu 4PW/TOMII-ARCH znajduje się aktualizacja dokumentacji z września 2022r. ze zmianami jakie miały miejsce w trakcie wykonania robót dla stanu surowego otwartego.
Całość przedmiotu zamówienia podlega wykonaniu zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki inżynierskiej oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
Dodatkowe informacje dotyczące szczegółowego zakresu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – Załączniku nr 1 do SWZ oraz Załącznikach nr 2-3 do SWZ.
Uwaga: udostępniany w ramach postępowania przedmiar robót stanowi materiał o charakterze pomocniczym / orientacyjnym - zawierającym szacowane ilości prac do wykonania, przy czym Wykonawca wycenia w składanej ofercie realizację zamówienia zgodnie z udostępniona dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212222-8 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5163700,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9594000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5163700,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HOSTA GROUP sp. z o.o. sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 340797216

7.3.3) Ulica: ul. Kowalewska 20

7.3.4) Miejscowość: Grębocin

7.3.5) Kod pocztowy: 87-122

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5163700,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 260 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.