Ogłoszenie z dnia 2023-02-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00045118/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-19
- 2023/BZP 00056772/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-25
- 2023/BZP 00073863/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa AGD dla jednostek UWr - z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-137
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marta-rochala@uwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwr.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/uniwersytet_wroclawski/proceedings.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa AGD dla jednostek UWr - z podziałem na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae19e310-97da-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00089765
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00009113/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa sprzętu AGD dla jednostek Uniwersytetu Wrocławskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00045118
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.2710.74.2022.MR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 328491,05 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 89037,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Rodzaj zamówienia: dostawa2. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa AGD dla jednostek UWr - z podziałem na części”
3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz wniesieniem i instalacją. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia przedmiotu zamówienia do wskazanych pomieszczeń, ich instalacji oraz zabrania i wywozu opakowań po dostarczonym przedmiocie zamówienia.
4. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załącznikach nr 3a, 3b do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z podziałem na części.
5. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorach umowy (które stanowią projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiącym załącznik nr 4a i 4b do SWZ zgodnie z podziałem na części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39711310-5 - Elektryczne zaparzacze do kawy
44621100-0 - Grzejniki
39711362-4 - Kuchenki mikrofalowe
39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki
39717100-2 - Wentylatory
39254120-4 - Zegary ścienne
4.5.5.) Wartość części: 86293 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Rodzaj zamówienia: dostawa2. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa AGD dla jednostek UWr - z podziałem na części”
3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz wniesieniem i instalacją. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia przedmiotu zamówienia do wskazanych pomieszczeń, ich instalacji oraz zabrania i wywozu opakowań po dostarczonym przedmiocie zamówienia.
4. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załącznikach nr 3a, 3b do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z podziałem na części.
5. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorach umowy (które stanowią projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiącym załącznik nr 4a i 4b do SWZ zgodnie z podziałem na części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39711310-5 - Elektryczne zaparzacze do kawy
4.5.5.) Wartość części: 2744,45 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 3 uPzp z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2022r. poz. 1710 ze zm.).
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówieni, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne dla części nr 1:
Zamawiając w części 1 postępowania przeznaczył na realizację zamówienia 106 140,39 zł brutto. W niniejszym postępowaniu Wykonawca: WiMaKS Skwara Sławomir, ul. Wyszyńskiego 2a, 26-300 Opoczno, zaoferował wykonanie zamówienia za kwotę: 109 087,47 zł brutto. Cena najkorzystniejszej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego. Zamawiający, nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w części 1.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109087,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141401,70 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 3 uPzp z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2022r. poz. 1710 ze zm.). Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówieni, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne dla części nr 2:
Zamawiając w części 2 postępowania przeznaczył na realizację zamówienia 3 375,67 zł brutto. W niniejszym postępowaniu Wykonawca: TAS Tomasz Orlikowski, ul. Grunwaldzka 12/83, 99-300 Kutno, zaoferował wykonanie zamówienia za kwotę: 4 891,71 zł brutto. Cena najkorzystniejszej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego. Zamawiający, nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w części 2.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4891,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5550,99 PLN
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie placu zabaw przy ul. Gwareckiej 17-33 we Wrocławiu
- Usługa weryfikacji wdrożonego systemu zarządzania jakością wraz z organizacją certyfikacji oraz dwóch audytów nadzoru w odniesieniu do wymagań normy ISO 9001:2015
- Rewitalizacja Parku Andersa - "Park Przygody w Parku Andersa" - etap II w ramach programu Rewitalizacja zieleni, nabrzeży i wysp odrzańskich.
- Zakup wraz z dostawą oleju opałowego na potrzeby Akademii Wojsk Lądowych imienia gen. Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu
- Jednorazowa dostawa drobnego sprzętu w podziale na 4 części" Nr Sprawy: SPZP.271.45.2025
- 17/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa żłobka w Żninie
- "Dostawa materiałów biurowych, gospodarczych, drobnego sprzętu i wyrobów medycznych, wyposażenia oraz wielorazowych narzędzi chirurgicznych laparoskopowych"
- DOSTAWA SPRZĘTU RTV/AGD, FOTO, AUDIO, AKCESORIÓW INFORMATYCZNYCH, CHEMICZNYCH ŹRÓDEŁ ZASILANIA, NAGRÓD RZECZOWYCH DLA 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W GIŻYCKU.
- Dostawa lodówki z zamrażalnikiem dla WIMiC - DE-dzp.272-261/25
- Sukcesywna dostawa sprzętu AGD do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Dostawa wyposażenia do pracowni gastronomicznej Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Biłgoraju - Część II
więcej: Zegary ścienne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.