Ogłoszenie z dnia 2022-03-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00052612/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa betonu na prace realizowane w 2022 roku przez Zakład Komunalny w Śmiglu Sp. z o.o.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Komunalny w Śmiglu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366063617
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Harcmistrza Łukomskiego 19
1.5.2.) Miejscowość: Śmigiel
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-030
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 655270430
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zk-smigiel.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zk-smigiel.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zk-smigiel.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa betonu na prace realizowane w 2022 roku przez Zakład Komunalny w Śmiglu Sp. z o.o.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1409646-8a43-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00089673
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00052612/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZK/ZP/04/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 245940,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa betonu na prace realizowane w 2022 roku przez Zakład Komunalny w Śmiglu Sp. z o.o.”. Szczegółowy zakres zamówienia oraz wymagania jakościowe dotyczące dostarczanych towarów zostały opisane w załączniku nr 7 do SWZ.
2. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia, w tym kosztów załadunku, rozładunku, dostawy betonu na miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie gminy Śmigiel.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia i zwiększenia ilości bazowej zamówienia do 30% w ramach prawa opcji, które szerzej opisano w punkcie 4. Łączna ilość betonu przy uwzględnieniu prawa opcji została wskazana w załączniku nr 7 do SWZ.
4. W ramach prawa opcji Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia o 30% zamówienia w stosunku do ilości bazowej zamówienia.
Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji jest uzależnione od zapotrzebowania Zamawiającego na dostawy objęte zamówieniem, a zapotrzebowanie to jest z kolei zależne od ilości robót budowlanych realizowanych przez Zamawiającego w 2022 r. na terenie Gminy Śmigiel.
Zamawiający w dniu ogłoszenia o zamówieniu dysponuje portfelem robót budowlanych, które powinny wyczerpać ilość bazową zamówienia na dostawy objęte zamówieniem.
W przypadku zwiększenia portfela robót budowlanych w trakcie 2022 roku może zaistnieć potrzeba skorzystania ze zwiększenia zamówienia na dostawy w ramach prawa opcji.
Natomiast w przypadku, gdy na skutek czynników za które Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności (w szczególności obowiązywania na terenie Gminy Śmigiel stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii i związanych z tym skutków, które wpływają na możliwość realizacji przez Zamawiającego robót budowlanych) zaplanowane roboty budowlane nie będą przebiegać w aktualnie zakładanym przez Zamawiającego tempie lub nastąpi zmniejszenie portfela robót budowlanych, wówczas Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia ilości zamówienia w ramach prawa opcji.
Prawo opcji wykonuje się poprzez złożenie przez Zamawiającego Wykonawcy oświadczenia w formie pisemnej pod rygorem nieważności, tym samym skorzystanie z prawa opcji nie wymaga dla swej skuteczności zmiany umowy.
Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy.
5. Wykonawca zobowiązany jest w formularzu ofertowym, w oparciu o własną kalkulację kosztów podać ceny jednostkowe netto (do dwóch miejsc po przecinku).
6. Zaoferowane ceny jednostkowe w przypadku podpisania umowy nie podlegają żadnym rokowaniom i negocjacjom przez cały okres realizacji zamówienia.
7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za żadne szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
8. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2022 r. Termin realizacji pojedynczej dostawy - maksymalnie 1 dzień roboczy, od telefonicznego lub mailowego zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania na dostawę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44114100-3 - Gotowa mieszanka betonu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232070,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232070,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232070,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH BETONIARNIA SPÓŁKA JAWNA KAZIMIERZ SZYMAŃSKI, KAZIMIERZ JAŚKOWIAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 411153895
7.3.3) Ulica: POŁUDNIOWA
7.3.4) Miejscowość: ŚMIGIEL
7.3.5) Kod pocztowy: 64-030
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232070,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.