eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom" Dostawę zamkniętego systemu do pobierania krwi w technice próżniowej



Ogłoszenie z dnia 2023-02-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„ Dostawę zamkniętego systemu do pobierania krwi w technice próżniowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA IM. DR KONRADA VIETHA W RADOMIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000303060

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: LIMANOWSKIEGO 42

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 3621127

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rckik@rckik.radom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.radom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://rckik-radom.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


SPZOZ

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ Dostawę zamkniętego systemu do pobierania krwi w technice próżniowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef47df06-81e2-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00089525

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045466/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Zamknięty system do pobierania krwi w technice próżniowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00512074

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-6/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 299982,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamknięty system do pobierania krwi w technice próżniowej – termin realizacji 24 miesiące
1. System powinien zabezpieczać przed kontaktem z pobieranym materiałem osób pobierających i pacjentów/dawców. Powinien posiadać zabezpieczenie uniemożliwiające wypływ krwi z igły.
2. Igła bezpieczna zabezpieczająca personel przed zranieniem posiadająca zintegrowana osłonkę, która zablokowuje igłę po pobraniu. Zsunięcie osłonki blokującej grot igły musi być możliwe przy użyciu jednej ręki
3. W zależności od przeznaczenia probówki powinny różnić się barwą korka (międzynarodowy kod znakowania probówek wg normy ISO 6710) i być oznakowane odpowiednią etykietą zawierającą następujące elementy:
• nazwa producenta i systemu,
• objętość pobieranego materiału,
• termin ważności,
• oznakowania sterylności,
• znak CE,
• numer serii,
• symbol sprzętu jednorazowego użytku
4. Probówki wykonane z tworzywa.
5. Bezbarwna etykieta na probówkach z żelem separującym.
6. Tworzywo, z którego wykonano probówki oraz sposób umieszczenia etykiety na probówce powinny umożliwiać wizualną ocenę pobranego materiału ( ilość, lipemiczność, hemolizę )
7. Probówki z kalibrowana próżnią na etapie produkcji.
8. Probówki muszą posiadać widoczne wskaźniki prawidłowego/minimalnego pobrania.
9. Korki probówek ściągane, nie wymagające odkręcania/zakręcania oraz kompatybilne ze standardowymi uchwytami mocowanymi w pojemnikach do pobierania krwi firm działających na polskim rynku.
10. Jedno wkłucie powinno umożliwić pobranie krwi do kilku probówek w zależności od potrzeb.
11. Probówki do badań metodami biologii molekularnej powinny gwarantować stabilność materiału genetycznego wirusa przez minimum 5 dni (120 godzin). Probówki te po pobraniu krwi muszą wytrzymywać temperaturę mrożenia od –20 do – 30 oC. Wymienione wymogi jakościowe powinny być potwierdzone przez Instytutu Hematologii i Transfuzjologii lub inny, niezależny od producenta instytut naukowy.
12. Pełna kompatybilność zaoferowanych wyrobów - wszystkie elementy powinny pochodzić od jednego producenta.
13. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia personelu w zakresie stosowania systemu
14. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć z pierwszą dostawą szczegółową instrukcję w języku polskim, dotyczącą:
• kolejności pobierania krwi do oferowanych probówek
• postępowania z probówkami po pobraniu krwi w celu uzyskania osocza/surowicy
o odpowiedniej jakości – sposób mieszania i parametry wirowania dla poszczególnych rodzajów probówek oraz warunków transportu
14. Igła motylkowa z zintegrowaną osłonką, która zablokowuje igłę po pobraniu. Zsunięcie osłonki blokującej grot igły musi być możliwe przy użyciu jednej ręki. Na pojedynczym sterylnym opakowaniu musi być umieszczona data ważności.
15. Do każdej serii dostarczonych elementów dołączyć certyfikat jakości wydany przez producenta.
16. Do oferty należy dołączyć po próbce z każdego elementu zamkniętego systemu pobierania krwi do badań .
17. Termin ważności wszystkich elementów systemu minimum 6 miesięcy od daty dostawy do siedziby zamawiającego.
18. Opakowanie jednostkowe powinno zawierać etykietę informującą o rodzaju probówek, liczbie probówek w opakowaniu, numerze serii i dacie ważności, kraju pochodzenia, objętości i rozmiarze probówek, piktogramy zawierające graficzne instrukcje użytkowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141300-3 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299982,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299982,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299982,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROPLASMA HILSCHER, TRZCIŃSKI SP.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512356354

7.3.3) Ulica: LUDWINOWSKA 17 K

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 02-856

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 323980,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.