Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00503658/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-19
- 2022/BZP 00504530/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego „AutoCAD 3D” dla ZST w Mikołowie, ZSP w Ornontowicach oraz ZSEiU w Łaziskach Górnych, w ramach projektu "EFS II"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Mikołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255016
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 4a
1.5.2.) Miejscowość: Mikołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@mikolowski.pl; zampub@mikolowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.mikolowski.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego „AutoCAD 3D” dla ZST w Mikołowie, ZSP w Ornontowicach oraz ZSEiU w Łaziskach Górnych, w ramach projektu "EFS II"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7629cc7b-7f82-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00089356
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016167/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Przeprowadzenie szkoleń i kursow dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu Efektywne Funkcjonalne Szkoly II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt "Efektywne Funkcjonalne Szkoły II - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00503658
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MNZ.272.39.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. „AutoCAD 3D” dla 24 uczniów/uczennic – 3 grup 8 osobowych, w wymiarze minimum 30 godzin dla każdej z grup.
Kurs musi zostać przeprowadzony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Powinien zostać przeprowadzony w formie stacjonarnej. W przypadku, gdy sytuacja epidemiologiczna w momencie realizacji nie pozwoli na przeprowadzenie kursu w trybie stacjonarnym, Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia kursu online, jeżeli forma kursu na to pozwala.
Kurs powinien w szczególności obejmować przygotowanie teoretyczne, przygotowanie praktyczne oraz egzamin wewnętrzny z zakresu AutoCAD po którym uczestnicy otrzymają stosowne certyfikaty/zaświadczenia.
Liczba uczestników ogółem – 24
Liczba grup ogółem – 3
Liczba osób w grupie: minimum 6, maksimum 12
Liczba godzin/grupę – 30
Liczba godzin ogółem – 90
Z czego:
godzina = godzina zegarowa
liczba osób pracujących przy jednym stanowisku podczas zajęć praktycznych = 1 os.
Termin realizacji: od daty podpisania umowy do 16.06.2023 r.
Kurs dla 24 uczestników/uczestniczek zostanie przeprowadzony dla 3 grup zajęciowych po 8 osób, przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany liczby osób w grupie przy założeniu, że minimalna liczba osób w grupie wynosi 6 osób, a maksymalna 12 osób.
A. Obowiązki Wykonawcy:
1. Zamawiający wymaga, aby program zajęć uwzględniał minimalnie poniższy zakres tematyczny:
1) przygotowanie teoretyczne zawierające następujące elementy programu merytorycznego:
• Znormalizowane elementy rysunku technicznego maszynowego.
• Rzuty prostokątne.
• Widoki i przekroje.
• Rozmieszczenie wymiarów na rysunkach (ogólne zasady).
• Rysowanie części maszyn.
• AutoCAD - tworzenie rysunku prototypowego.
• Warstwy rysunkowe.
• Podstawowe komendy programu AutoCAD.
• Podstawowe elementy rysunku oraz zasady ich tworzenia.
• Zasady rysowania precyzyjnego.
• Edycja tekstu na rysunku.
• Modyfikowanie, kopiowanie i usuwanie poszczególnych elementów rysunku.
• Zmiana kształtu i wielkości obiektów.
• Edycja cech obiektów.
• Wymiarowanie rysunkowe - wymiary liniowe i kątowe (AutoCAD).
• Definiowanie i wstawianie bloków.
• Wykreślanie rysunku z programu AutoCAD na drukarce.
• Modelowanie w przestrzeni trójwymiarowej.
• Sterowanie układami współrzędnych w układzie 3D.
• Oglądanie rysunku w przestrzeni.
• Modyfikacja obiektów 3D.
• Przygotowanie i eksport pliku z programu CAD do programu CAM.
2) przygotowanie praktyczne zawierające ćwiczenia praktyczne z następującego zakresu programu merytorycznego:
• Znormalizowane elementy rysunku technicznego maszynowego.
• Rzuty prostokątne.
• Widoki i przekroje.
• Rozmieszczenie wymiarów na rysunkach (ogólne zasady).
• Rysowanie części maszyn.
• AutoCAD - tworzenie rysunku prototypowego.
• Warstwy rysunkowe.
• Podstawowe komendy programu AutoCAD.
• Podstawowe elementy rysunku oraz zasady ich tworzenia.
• Zasady rysowania precyzyjnego.
• Edycja tekstu na rysunku.
• Modyfikowanie, kopiowanie i usuwanie poszczególnych elementów rysunku.
• Zmiana kształtu i wielkości obiektów.
• Edycja cech obiektów.
• Wymiarowanie rysunkowe - wymiary liniowe i kątowe (AutoCAD).
• Definiowanie i wstawianie bloków .
• Wykreślanie rysunku z programu AutoCAD na drukarce.
• Modelowanie w przestrzeni trójwymiarowej.
• Sterowanie układami współrzędnych w układzie 3D.
• Oglądanie rysunku w przestrzeni.
• Modyfikacja obiektów 3D.
• Przygotowanie i eksport pliku z programu CAD do programu CAM.
3) egzamin końcowy.
2. Zajęcia powinny się odbywać:
• od poniedziałku do soboty,
• dla uczniów szkół technicznych i zawodowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Mikołowski tj: Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie, Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych, Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach.
3. Wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia z kierownikiem projektu szczegółowego programu i harmonogramu zajęć dla poszczególnych grup w terminie 7 dni przed rozpoczęciem zajęć, natomiast ewentualnych korekt terminów zajęć nie później niż na 5 dni przed terminem zajęć danej grupy po uzyskaniu wcześniejszej akceptacji ze strony uczestników projektu. Harmonogram zajęć powinien być dostosowany do planu lekcji i harmonogramu zajęć dodatkowych w projekcie, a zajęcia na kursie powinny być wsparte programami multimedialnymi dotyczącymi projektowania AutoCAD.
4. Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia działalności szkoleniowej i zapewni wykwalifikowaną kadrę instruktorską do przeprowadzenia kursu.
5. Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe w postaci podręcznika lub skryptu lub e-podręcznika lub e-skryptu z zakresu projektowania AutoCad (po zakończeniu kursu materiały przechodzą na własność uczniów). Komplet materiałów szkoleniowych Wykonawca dostarczy uczestnikom kursu, najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu.
6. Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym za szkody wyrządzone osobom trzecim, za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe w związku ze świadczeniem usług oraz niezwłocznego zawiadomienia w formie pisemnej Zamawiającego o wypadku podczas kursu, oraz sporządzenia karty wypadku ustalającej okoliczności i przyczyny wypadku oraz przekazania jej Zamawiającemu i poszkodowanemu.
7. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie kursu, w drodze na kurs i po kursie na sumę 15 000,00 zł oraz przekazania dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Zamawiającemu do 5 dni od daty pierwszych zajęć dla poszczególnych grup.
8. Wykonawca zapewni przeprowadzenie egzaminu oraz zapewni wydanie uczestnikom zaświadczenia o ukończeniu kursu, z uwzględnieniem działań promocyjnych zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego. W przypadku egzaminu poza szkołą ucznia, Wykonawca zapewnia transport na egzamin i z powrotem.
9. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić odpowiednie działania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego w związku z współfinansowaniem z Europejskiego Funduszu Społecznego m.in.: do stosownego oznaczania materiałów szkoleniowych, dokumentów.
10. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2014-2020 (Załącznik nr 2 do Wytycznych w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020 dostępnymi pod linkiem: https://rpo.slaskie.pl/dokument/wytyczne_zasady_rownosci_szans_i_niedyskryminacji_v2).
Wszystkie działania muszą być realizowane w sposób niewykluczający udziału w kursie osób z niepełnosprawnościami.
11. Wykonawca zobowiązuję się nie pobierać od uczestników kursu żadnych opłat.
12. Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty:
listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu szkole-nia,
program kursu oraz dziennik zajęć,
potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych
kopie wydanych zaświadczeń i certyfikatów oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników,
dokumentację fotograficzną z prowadzonego kursu, po uzyskaniu pisemnej zgody uczestników kursu (min. 6 zdjęć o dobrej jakości, przedstawiających realizację tematyki kursu i uczestników).
13. Wykonawca zobowiązuje się przechowywać wszystkie dokumenty związane z realizacją kursu co najmniej do dnia 31.12.2027 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13920 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13920 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Procad S.A
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5841003488
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13920 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-16INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Wykonanie projektu remontu kapitalnego budynku mieszkalno-usługowego przy Rynek 14 w Mikołowie
- Wykonanie i montaż elementów Systemu Informacji Miejskiej w zakresie tablic ulicowych montowanych na słupkach
- Park Trzech Pokoleń - III etap Wykonanie dokumentacji projektowej - plac zabaw
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja warsztatów rękodzielniczych
- Usługa prowadzenia warsztatów i zajęć dla uczestników projektu pn. "Wsparcie Działalności 3 Placówek Wsparcia Dziennego w Gminie Małogoszcz"
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Rady Pedagogicznej w PCKZiU w Jaworze oraz ZSiP w Bolkowie w ramach projektu "Lepsze jutro dla szkolnictwa zawodowego w Powiecie Jaworskim"
- Szkolenie grupowe dla osób bezrobotnych pn.: "Podstawy pracy z komputerem z ECDL (Moduł B1)"
- "Świadczenie specjalistycznych usług terapeutycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"."
- Usługa wynajmu sal szkoleniowych oraz zapewnienie usługi cateringu na potrzeby realizacji projektu "Podniesienie wiedzy i umiejętności kadry medycznej w zakresie diagnostyki perinatalnej (...)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.