eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DzierzgońDostawa i montaż wyposażenia w ramach projektu pn. Centrum Wsparcia Rodziny w Gminie Dzierzgoń



Ogłoszenie z dnia 2021-06-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00089227 z dnia 2021-06-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż wyposażenia w ramach projektu pn. Centrum Wsparcia Rodziny w Gminie Dzierzgoń

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dzierzgoń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747833

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 1

1.5.2.) Miejscowość: Dzierzgoń

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-440

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 55 276 25 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dzierzgon.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzgon.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_dzierzgon

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż wyposażenia w ramach projektu pn. Centrum Wsparcia Rodziny w Gminie Dzierzgoń

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-965ecd20-a348-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00089227

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002124/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa i montaż wyposażenia w ramach projektu pn. Centrum Wsparcia Rodziny w Gminie Dzierzgoń

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn. Centrum Wsparcia Rodziny w Gminie Dzierzgoń w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038585/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOPS.271.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń Centrum Wsparcia Rodziny, Klubu Seniora oraz Placówek Wsparcia Dziennego dla dzieci i młodzieży, w związku z realizacją Projektu Centrum Wsparcia Rodziny w Gminie Dzierzgoń w ramach RPO WP 2014-2020 , współfinansowanego z EFS. Część 1 – Wyposażenie relaksacyjno-rehabilitacyjne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej

4.5.5.) Wartość części: 115198,37 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń Centrum Wsparcia Rodziny, Klubu Seniora oraz Placówek Wsparcia Dziennego dla dzieci i młodzieży, w związku z realizacją Projektu Centrum Wsparcia Rodziny w Gminie Dzierzgoń w ramach RPO WP 2014-2020 , współfinansowanego z EFS. Część 2 – Wyposażenie elektroniczne i AGD.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39200000-4 - Wyposażenie domowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

4.5.5.) Wartość części: 53956,63 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń Centrum Wsparcia Rodziny, Klubu Seniora oraz Placówek Wsparcia Dziennego dla dzieci i młodzieży, w związku z realizacją Projektu Centrum Wsparcia Rodziny w Gminie Dzierzgoń w ramach RPO WP 2014-2020 , współfinansowanego z EFS. Część 3 – Wyposażenie meblowe z osprzętem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39140000-5 - Meble domowe

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.5.) Wartość części: 29268,29 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po dokonaniu przez Zamawiającego wyboru najkorzystniejszej oferty (odpowiednio dla każdej z 3-ch części zamówienia) oraz zawiadomieniu o tym fakcie Wykonawców uczestniczących w postępowaniu o udzielenie zamówienia, od Wykonawców zainteresowanych sposobem rozstrzygnięcia i wyboru oferty na realizację części 1 zamówienia, wpłynęły zastrzeżenia wskazujące na częściową niezgodność parametrów oferowanych urządzeń (na podstawie charakterystyk wynikających z Formularzy cenowych, załączonych do ofert), w stosunku do wymogów wynikających z opisu przedmiotu zamówienia (zawartych w załączniku nr 1.1 do SWZ).
Zastrzeżenia jw. dotyczyły zarówno oferty wybranego Wykonawcy jak i ofert 3-ch innych Wykonawców. Uwzględniając powyższe, Zamawiający uznał zasadność ponownego sprawdzenia wszystkich ofert na realizację części 1 zamówienia. W wyniku przeprowadzonej weryfikacji ustalono, że w każdej z badanych ofert występuje częściowa niezgodność parametrów oferowanych urządzeń, z opisem zawartym w załączniku nr 1.1 do SWZ. Wobec ustaleń jw. stwierdzono, że w każdej z badanych ofert - ich treść jest niezgodna z warunkami zamówienia i w związku z tym zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP - wskazane oferty podlegały odrzuceniu.
W zaistniałej sytuacji, gdy wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu, należało unieważnić dokonane wcześniej czynności oceny i wyboru oferty najkorzystniejszej oraz wobec faktu, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, tj. zgodnie z przesłanką określoną art. 255 pkt. 6 w związku z art. 259 ustawy PZP, zaistniała uzasadniona podstawa aby przedmiotowe postępowanie, w zakresie obejmującym realizację części 1 zamówienia - unieważnić.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114006,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187492,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65639,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118450,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65639,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Betula IT Łukasz Brzoza

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5811806024

7.3.4) Miejscowość: Brokowo 14

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53365,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24710,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33682,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33682,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Betula IT Łukasz Brzoza

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5811806024

7.3.4) Miejscowość: Brokowo 14

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27384,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

2021-06-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.