eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźUsługa kompleksowego utrzymania czystości w obiektach PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi



Ogłoszenie z dnia 2021-06-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00089035 z dnia 2021-06-21

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa kompleksowego utrzymania czystości w obiektach PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa Telewizyjnai Teatralna im. L. Schillera w Łodzi

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275850

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Targowa 61/63

1.4.2.) Miejscowość: Łódź

1.4.3.) Kod pocztowy: 90-323

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.4.7.) Numer telefonu: 422755841

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@filmschool.lodz.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.filmschool.lodz.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00089035

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-06-21

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00085527/02

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
1) Wykonawca, który ubiega się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany posiadać i załączyć do oferty ważne zaświadczenie bądź certyfikat, który będzie wystawiony przez niezależny podmiot zajmujący się i uprawniony do poświadczania zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi w zakresie świadczenia usług sprzątania. Dokument musi potwierdzać, że Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług utrzymania czystości będących przedmiotem zamówienia.
2) Przedmiotowe środki dowodowe Wykonawca składa wraz z ofertą.
3) Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
4) Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

Po zmianie:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych w niniejszym postępowaniu.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.9. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
TAK

Po zmianie:
NIE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu

Przed zmianą:
Ważne zaświadczenie bądź certyfikat, który będzie wystawiony przez niezależny podmiot zajmujący się i uprawniony do poświadczania zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi w zakresie świadczenia usług sprzątania. Dokument musi potwierdzać, że Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług utrzymania czystości będących przedmiotem zamówienia.

Po zmianie:

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
1. Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp możliwość dokonania zmiany umowy w formie pisemnego aneksu pod następującymi warunkami:
1) w przypadku zmian przepisów powszechnie obowiązujących, mających wpływ na realizację przedmiotu umowy, z wyłączeniem zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia;
2) w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, spowodowanych zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego;
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu świadczonych Usług i w związku z tym wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku: wystąpienia prac remontowych, inwestycyjnych, zmian organizacyjnych u Zamawiającego, wyłączenia pomieszczeń (budynków) z eksploatacji;
4) zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych;
5) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy.
2. W przypadku zmiany przepisów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1), skutkujących istotną zmianą kosztów wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę, każda ze Stron umowy, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających te zmiany, może wystąpić do drugiej Strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie dokonania odpowiedniej zmiany wysokości wynagrodzenia.
3. Podstawą do przeprowadzenia negocjacji, o których mowa w pkt 2, będzie przedstawiana każdorazowo Zamawiającemu kalkulacja kosztów Wykonawcy, uwzględniająca wpływ wejścia w życie przepisów dokonujących te zmiany na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia stosownej kalkulacji na pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie 7 dni roboczych od otrzymania żądania.
4. Zmniejszenie wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w pkt 1 ppkt 3), nastąpi proporcjonalnie do okresu wyłączenia wykonywania Usługi oraz zmniejszenia zakresu (powierzchni), na której wykonywana jest Usługa. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o wystąpieniu okoliczności wskazanych w pkt 1 ppkt 3) z tygodniowym wyprzedzeniem.
5. Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonywane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.

Po zmianie:
1. Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp możliwość dokonania zmiany umowy w formie pisemnego aneksu pod następującymi warunkami:
1) w przypadku zmian przepisów powszechnie obowiązujących, mających wpływ na realizację przedmiotu umowy, z wyłączeniem zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia;
2) w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, spowodowanych zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego;
3) zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych;
4) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy.
2. W przypadku zmiany przepisów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1), skutkujących istotną zmianą kosztów wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę, każda ze Stron umowy, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających te zmiany, może wystąpić do drugiej Strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie dokonania odpowiedniej zmiany wysokości wynagrodzenia.
3. Podstawą do przeprowadzenia negocjacji, o których mowa w pkt 2, będzie przedstawiana każdorazowo Zamawiającemu kalkulacja kosztów Wykonawcy, uwzględniająca wpływ wejścia w życie przepisów dokonujących te zmiany na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia stosownej kalkulacji na pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie 7 dni roboczych od otrzymania żądania.
4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonywane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.

2021-06-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zmianie ogłoszenia - -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.