Ogłoszenie z dnia 2021-06-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00031157/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00088247 z dnia 2021-06-19 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie termomodernizacji kompleksu budynków przy ul. Zabrskiej 20 i ul. Królowej Jadwigi 3, 3 oficyna w Gliwicach wraz z robotami towarzyszącymi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276567632
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dolnych Wałów 11
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32)3392950
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bartlomiej.jurkiewicz@zbmgliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbmgliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie termomodernizacji kompleksu budynków przy ul. Zabrskiej 20 i ul. Królowej Jadwigi 3, 3 oficyna w Gliwicach wraz z robotami towarzyszącymi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc5717c7-9bcc-11eb-945c-72824b6a02d0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00088247
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031157/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 069/PZ/2021/ZBM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2453388,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zgodnie z numeracją SWZ:
1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie termomodernizacji kompleksu budynków przy ul. Zabrskiej 20 i ul. Królowej Jadwigi 3, 3 oficyna w Gliwicach, wprowadzenie C.O. i C.W.U. (gaz), wbudowanie łazienek, remont dachu, dobudowa przewodów kominowych wraz z robotami towarzyszącymi.
2. Zakres prac obejmuje w szczególności:
2.1. Uporządkowanie/ dobudowa przewodów kominowych
2.2. Termomodernizacja piwnicy
2.3. Docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją
2.4. Roboty ogólnobudowlane w lokalach obejmujące prace instalacyjne i elektryczne
2.5. Remont klatki schodowej
2.6. Częściowa wymiana stolarki okiennej
2.7. Prace dekarskie
2.8. Ocieplenie elewacji
2.9. Izolacja ścian fundamentowych
2.10. Instalacja grzewcza i wod-kan
2.11. Wykonanie kotłowni gazowej
2.12. Instalacja elektryczna
2.13. Przeciwpożarowy wyłącznik prądu
2.14. Wykonanie opaski wokół budynku
2.15. Wykonanie nawierzchni
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki, które stanowią integralną część niniejszej SIWZ: dokumentacja techniczna w postaci projektu budowlano-wykonawczego remontu budynków, wykonanie kotłowni, prac elektrycznych; projektu budowlano-wykonawczego w zakresie instalacji sanitarnych; projektu wykonawczego PWP, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiarów robót, pozwolenia na budowę, wymagań dodatkowych inwestora.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2259246,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3080145,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2259246,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROWIBAU Ogólnobudowlane Roman Wieczorek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311539135
7.3.3) Ulica: Plebańska 11
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ROWIBAU" OGÓLNOBUDOWLANE ROMAN WIECZOREK
jakie przetargi wygrała firma
"ROWIBAU" OGÓLNOBUDOWLANE ROMAN WIECZOREK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2259246,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-19 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- ZP/G/67/25 Dostaw prętu srebrnego ciągnionego Ag99,99(Ag0) fi 8,50 (+0,02/ 0,02) mmR (rekrystalizowany miękki) - ilość 9 szt., 1,95mb*9szt*ok.0,595 kg/mb=17,55mb*0,595=ok.10,442kg
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych dla Działu Centralnej Sterylizacji Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Sukcesywne dostawy owoców i warzyw dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Zakup sprzętu do genetyki diagnostycznej dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- 4WOG.1200.2712.86.2025Zakup i dostawa wyposażenia indywidulnego dla żołnierzy WOT - kompasy WS
- Świadczenie usług sprzątania obiektów ITG KOMAG
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2048P Chrustowo-Lulin - etap 1
- Wymiana instalacji elektrycznej wraz z wymianą rozdzielnic elektrycznych oraz zabudową przeciwpożarowego wyłącznika prądu dla parteru i I piętra budynku oraz dostosowaniem do nowego sposobu zasilania
- Remont obiektów sportowych poszkodowanych w wyniku nawalnych opadów deszczu wraz z gradobiciem, które wystąpiły dnia 20 maja 2024 r.
- "Rozwój placówek wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży w gminie Igołomia-Wawrzeńczyce"
- Modernizacja obiektu sportowo - rekreacyjnego wraz z obiektem szatniowo - sanitarnym w miejscowości Jastrzębia
- Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Lelisie o pomieszczenia zaplecza kuchennego i przebudowa istniejącej kuchni
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.