Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00082178/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
- 2021/BZP 00087812/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-18
- 2023/BZP 00377118/01 - Wynik z dnia 2023-09-01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00088032 z dnia 2021-06-18 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługi sprzątania pomieszczeń Przychodni Lekarskiej WAT SPZOZ w Warszawie w okresie 2 lat
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: PRZYCHODNIA LEKARSKA WOJSKOWEJ AKADEMII TECHNICZNEJ - SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013282511
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Kartezjusza 2
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 01-480
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@plwat.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.plwat.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00088032
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-06-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00082178/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku, gdy
konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w
chwili zawarcia Umowy, tj. spowodowanych:1) zmianą powszechnie obowiązujących przepisów
prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych
właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania
postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego,2) siłą wyższą - rozumianą
jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i
zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, aktóre uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie
wystąpienia siły wyższej Strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu
ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobo-wiązań umownych,
powstałego na skutek działania siły wyższej.2. Poza zmianami określonymi w ust. 1 oraz Strony
dopuszczają możliwość zmian umowy bez przeprowadzania nowego postępowania, jeżeli
łączna wartość zmian nie przekracza 10% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 11 ust. 6
Umowy.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany zakresu świadczonych usług i w związku
z tym wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku: wystąpienia w szczególności: prac
remontowych, inwestycyjnych, zmian organizacyjnych u Zamawiającego, wyłączeń pomieszczeń
z eksploatacji.4. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy nastąpi
proporcjonalnie do okresu wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 3 i nie może
przekroczyć kwoty określonej na podstawie ust. 2.5. Strony zobowiązują się dokonać zmiany
wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w formie pisemnego aneksu, każdorazowo w
przypadku zmiany:1) stawki podatku od towarów i usług;2) wysokości minimalnego
wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzi-nowej ustalonych na podstawie
ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wy-nagrodzeniu za pracę;3) zasad
podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki
składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do
pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 o
pracowniczych planach kapitałowychjeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania
umowy przez Wykonawcę.
Po zmianie:
1. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawar-cia Umowy, tj. spowodowanych:
1) zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego,
2) siłą wyższą - rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zacho-waniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej.
2. Poza zmianami określonymi w ust. 1 oraz w § 14 Umowy Strony dopuszczają możliwość zmian umowy bez przeprowadzania nowego postępowania, jeżeli łączna wartość zmian nie przekracza 10% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 11 ust. 6 Umowy.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany zakresu świadczonych usług i w związku z tym wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku: wystąpienia w szczególności: prac remontowych, inwestycyjnych, zmian organizacyjnych u Zamawiającego, wyłączeń pomieszczeń z eksploatacji.
4. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy nastąpi proporcjonalnie do okresu wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 3 i nie może przekroczyć kwoty określonej na podstawie ust. 2.
5.Strony umowy mogą wnioskować o zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją umowy
po upływie 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy oraz nie częściej niż raz na 6 miesięcy od dnia zawarcia aneksu zmieniającego wysokość wynagrodzenia Wy-konawcy.
6. Strony umowy mogą wnioskować o zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku, gdy zmiana wysokości średniorocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem ogłaszanego w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego będzie większa lub mniejsza niż 5% w stosunku do roku poprzedniego (odpowiednio wyniesie więcej niż 105% lub mniej niż 95%).
7. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy będzie następowała w odniesieniu do wskaźnika zmiany ceny materiałów lub kosztów (średniorocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem).
8. Łączna maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy nie może przekroczyć łącznie 10% wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 11 ust. 6 umowy.
9.Strony zobowiązują się dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w § 11 ust. 7 i 8 umowy, w formie pisemnego aneksu, każdorazowo w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług;
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wy-nagrodzeniu za pracę;
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 o pracowniczych planach kapitałowych
- na zasadach i w sposób określony w ust. 2 - 12, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-06-21 09:00
Po zmianie:
2021-06-22 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-06-21 10:00
Po zmianie:
2021-06-22 11:00
2021-06-18 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie, dostawa i montaż oznakowania szpitala WIM - PIB
- Połączenie i remont lokali mieszkalnych nr 35 i 26/37 w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 16/18 w Warszawie
- Dostawa 8 nowych, niezarejestrowanych samochodów osobowych
- Dostawa oraz montaż artykułów łazienkowych do kwater internatowych
- Remont pustostanów w budynku mieszkalnym przy ul. Króla Maciusia 11A m 55 i m 88 w Warszawie
- Realizacja ilościowego badania ewaluacyjnego Pikniku Naukowego i opracowanie raportu podsumowującego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.