eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SwarzędzŚwiadczenie usług psychologicznych na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Swarzędzu z podziałem na 2 części.



Ogłoszenie z dnia 2022-03-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług psychologicznych na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Swarzędzu z podziałem na 2 części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Swarzędzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631000187

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 25

1.5.2.) Miejscowość: Swarzędz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-020

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: (61)6512650

1.5.8.) Numer faksu: (61)6512654

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@opsswarzedz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsswarzedz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług psychologicznych na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Swarzędzu z podziałem na 2 części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e799b318-8f09-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00087818

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020069/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Świadczenie usług pomocy psychologicznej dla mieszkańców miasta i gminy Swarzędz.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00058865/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OPS.OR.341.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 126896 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

świadczenie usług poradnictwa psychologicznego na rzecz osób dorosłych – mieszkańców miasta i gminy Swarzędz, znajdujących się w sytuacji kryzysowej. Porady będą udzielane w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Swarzędzu, ul. Poznańska 25, zgodnie z następującym harmonogramem: wtorek 8:00 – 14:00, środa 8:00 – 14:00, czwartek 8:00 – 14:00, w zakresie:
- pomocy psychologicznej ofiarom przemocy,
- pomocy sprawcom przemocy,
- pomocy psychologicznej osobom uzależnionym w motywowaniu do podjęcia leczenia oraz wspieraniu w procesie zdrowienia i utrzymywania abstynencji,
- pomocy psychologicznej osobom współuzależnionym,
- pomocy osobom DDA,
- wspierania rodziny w pokonywaniu kryzysów,
- wspierania rodziny w sytuacji kryzysu w małżeństwie,
- pracy nad poprawą relacji w rodzinie,
- pomocy osobom/rodzicom znajdującym się w kryzysie,
- wspierania rodziców w radzeniu sobie w kontaktach z dziećmi i młodzieżą.

Maksymalna ilość godzin zegarowych w okresie realizacji zamówienia 792.

Wykonawca zobowiązany jest dokumentować wykonaną pracę poprzez:

Dotyczy części 1 przedmiotu zamówienia

- wypełnianie karty czasu pracy psychologa, zawierającej dane: data usługi, godziny pracy,
- wypełnianie karty klienta zawierającej następujące dane: imię nazwisko klienta, adres zam. klienta, PESEL, opis udzielonej pomocy,
- uzupełnianie danych w systemie „POMOST”,
- sporządzanie sprawozdania kwartalnego do 10 dnia miesiąca rozpoczynającego nowy kwartał, które będzie zawierało następujące informacje: ilość klientów, ilość i rodzaj udzielonych konsultacji oraz kategorii klientów (ofiara przemocy, osoba DDA, osoba uzależniona, osoba w kryzysie, osoba mająca problemy wychowawcze itd.),
- sporządzanie sprawozdania rocznego do 5 dnia miesiąca rozpoczynającego następny rok kalendarzowy, które będzie zawierało następujące informacje: ilość klientów, ilość i rodzaj udzielonych konsultacji oraz kategorii klientów(ofiara przemocy, osoba DDA, osoba uzależniona, osoba w kryzysie, osoba mająca problemy wychowawcze itd.).
Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
Zamawiający dopuszcza zmianę osoby realizującej usługę, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, w przypadku: choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących osoby Wykonawcy, nie wywiązywania się osoby z obowiązków wynikających z umowy, jeżeli zmiana osoby stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn, niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji).
W przypadku zmiany osoby wykonującej przedmiot umowy, w sytuacjach określonych wyżej nowa osoba musi spełniać wymagania określone dla Wykonawcy w niniejszym postępowaniu.
Za zmianę i wyznaczenie innej niż wskazana w umowie osoby wykonującej usługę odpowiada Wykonawca.
Zamawiający wymaga, aby w trakcie realizacji zamówienia osoby wskazane do świadczenia usługi uczestniczyły w superwizji, co najmniej raz na kwartał (we własnym zakresie).
Ze względu na specyfikę zamówienia, będą obowiązywały następujące zasady realizacji zadania:
1) Zamawiającemu przysługuje prawo zmniejszenia liczby godzin poradnictwa (dla poszczególnych części zamówienia);
2) Zamawiającemu przysługuje prawo do zmiany dni oraz godzin świadczenia usługi.
3) Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie wyłącznie za faktycznie zrealizowaną liczbę godzin poradnictwa na rzecz osób dorosłych, a Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu nie zrealizowanej liczby godzin, z zastrzeżeniem postanowień pkt 4 poniżej.
4) Zamawiający przez cały okres wykonywania zamówienia zleci Wykonawcy wykonanie minimum 80 godzin zegarowych porad psychologicznych na rzecz osób dorosłych (dotyczy części 1 przedmiotu zamówienia);
Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie zobowiązany będzie w czasie trwania jego świadczenia jednocześnie do świadczenia usług zgodnie z harmonogramami określonymi w Rozdziale III ust. 2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 81576 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

świadczenie usług psychologicznych dla dzieci i młodzieży w Placówce Wsparcia Dziennego „Nasza Dziupla” znajdującej się w Swarzędzu, os. Kościuszkowców 26, w wymiarze 10 godzin tygodniowo w godzinach pracy placówki od 13.00 do 18.00, zgodnie z harmonogramem, który zostanie dołączony do umowy, polegających na:
- udzielaniu pomocy psychologicznej dzieciom i młodzieży uczęszczającej do placówki,
- tworzenie i prowadzenie grup psychoedukacyjnych i grup wsparcia,
- pomocy rodzicom znajdującym się w kryzysie,
oraz w zakresie innych dziedzin psychologicznych – w zależności od indywidualnej sytuacji osób korzystających z porad.
Maksymalna ilość godzin zegarowych w okresie realizacji zamówienia 440.
Wykonawca zobowiązany jest dokumentować wykonaną pracę poprzez:
- wypełnianie karty czasu pracy psychologa zawierającej dane: data konsultacji, godziny pracy;
- prowadzenie ewidencji udzielonych konsultacji, która powinna zawierać imię i nazwisko dziecka i datę konsultacji;
- sporządzanie sprawozdania kwartalnego do 10 dnia miesiąca rozpoczynającego nowy kwartał, które będzie zawierało następujące informacje: rodzaj problemu, ilość porad;
- sporządzanie sprawozdania rocznego do 5 dnia miesiąca rozpoczynającego następny rok kalendarzowy, które będzie zawierało następujące informacje: rodzaj problemu, ilość porad;
Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
Zamawiający dopuszcza zmianę osoby realizującej usługę, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, w przypadku: choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących osoby Wykonawcy, nie wywiązywania się osoby z obowiązków wynikających z umowy, jeżeli zmiana osoby stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn, niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji).
W przypadku zmiany osoby wykonującej przedmiot umowy, w sytuacjach określonych wyżej nowa osoba mtułu nie zrealizowanej liczby godzin, z zastrzeżeniem postanowień pkt 4 poniżej.
usi spełniać wymagania określone dla Wykonawcy w niniejszym postępowaniu.
Za zmianę i wyznaczenie innej niż wskazana w umowie osoby wykonującej usługę odpowiada Wykonawca.
Zamawiający wymaga, aby w trakcie realizacji zamówienia osoby wskazane do świadczenia usługi uczestniczyły w superwizji, co najmniej raz na kwartał (we własnym zakresie).
Ze względu na specyfikę zamówienia, będą obowiązywały następujące zasady realizacji zadania:
1)Zamawiającemu przysługuje prawo zmniejszenia liczby godzin poradnictwa, (dla poszczególnych części zamówienia);
2)Zamawiającemu przysługuje prawo do zmiany dni oraz godzin świadczenia usługi.
3)Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie wyłącznie za faktycznie zrealizowaną liczbę godzin usług psychologicznych dla dzieci i młodzieży, a Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu nie zrealizowanej liczby godzin, z zastrzeżeniem postanowień pkt 4 poniżej.
4) Zamawiający przez cały okres wykonywania zamówienia zleci Wykonawcy wykonanie minimum 45 godzin zegarowych usług psychologicznych na rzecz dzieci i młodzieży (dotyczy części 2 przedmiotu zamówienia);
Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie zobowiązany będzie w czasie trwania jego świadczenia jednocześnie do świadczenia usług zgodnie z harmonogramami określonymi w Rozdziale III ust. 2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 45320 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55440 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55440 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55440 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kubiak-Gmerek Joanna KUŹNIA CENTRUM ROZWOJU KREATYWNOŚCI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522409488

7.3.3) Ulica: ul. mjr. Bartlitza 17

7.3.4) Miejscowość: Pobiedziska

7.3.5) Kod pocztowy: 62-010

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55440 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.