eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Monitoring systemów alarmowych, sygnalizacji włamania oraz pożaru z zapewnieniem interwencji fizycznej w obiektach Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR na 2024 rok

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Monitoring systemów alarmowych, sygnalizacji włamania oraz pożaru z zapewnieniem interwencji fizycznej w obiektach Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR na 2024 rok

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Śląski Oddział Regionalny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01061308300147

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: (034) 378 28 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: OR12_Sekretariat@arimr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Agencja Płatnicza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Monitoring systemów alarmowych, sygnalizacji włamania oraz pożaru z zapewnieniem interwencji fizycznej w obiektach Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR na 2024 rok

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9825250f-c111-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00087277

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z art. 305 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2023 r., poz. 1605) zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-05323b7d-abcc-11ee-a06e-7a3efa199397

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BOR12.2615.1.2024.RW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie :
1) Monitoringu systemów alarmowych sygnalizujących włamanie oraz pożar
wraz z zapewnieniem czynności ochronnych przez grupę interwencyjną w sytuacji otrzymania sygnału alarmowego;
2) Wykonania inwentaryzacji systemy SSWiN i SKD (System Sygnalizacji Włamania i Napadu, System Kontroli Dostępu);
3) Przeglądów i konserwacji SKD;
4) Przeglądów i konserwacji SSWiN;
5) Wykonywania bieżących napraw systemu SKD oraz SSWiN;
6) Usuwanie usterek systemu SKD oraz SSWiN;
7) Naprawy systemu Integrum i AccoNet jeśli działają nieprawidłowo;
8) Wymiany zepsutych lub wadliwie działających urządzeń systemu SKD oraz SSWiN;
9) Montażu i konfiguracji dodatkowych elementów SSWiN i SKD w użytkowanych już pomieszczeniach oraz zmiany
konfiguracji SSWiN i SKD wskazanych przez Zamawiającego;
10) Automatycznego wysyłania informacji w formacie SMS na wskazane numery telefonów komórkowych o stanie systemu
w obiektach Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR wskazanych w Załączniku nr 1a do Umowy;
11) Przeglądów i konserwacji CCTV (System telewizji przemysłowej).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

31625000-3 - Alarmy przeciwpożarowe

31625300-6 - Alarmy antywłamaniowe

35121700-5 - Systemy alarmowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 8) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia przeprowadzonego w trybie zamówienia z wolnej ręki jeżeli negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu prowadził negocjacje z Wykonawcą firmą Seris Konsalnet Ochrona Sp. z o.o., ul. Jana Kazimierza 55, 01-267 Warszawa. Zaproszenie do negocjacji wraz z załącznikami zostało przekazane Wykonawcy z dniu 17 stycznia 2024 r. za pomocą poczty elektronicznej e-mail: robert.wawrylo@arimr.gov.pl.
Do dnia 23 stycznia 2024 roku do godziny 12:00 Wykonawca zobowiązany był złożyć ofertę wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
W dniu 22 stycznia 2023 roku Wykonawca przekazał za pośrednictwem poczty elektronicznej informację w zakresie rezygnacji z prowadzenia dalszych negocjacji i złożenia oferty.
Wobec faktu, że negocjacje nie doprowadziły za zawarcia umowy, a każde postępowanie w przedmiocie zamówienia publicznego musi zakończyć się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania, Zamawiający korzystając z dyspozycji art. 255 pkt 8) ustawy Pzp dokonuje czynności unieważnienia niniejszego postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.