eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartoszyce › Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia w ramach programu "Laboratoria Przyszłości".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-03-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bartoszyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 2

1.5.2.) Miejscowość: Bartoszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 300 04 90

1.5.8.) Numer faksu: 89 762 12 93

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-bartoszyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gmina-bartoszyce.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59f8d71b-7836-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00086597

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008821/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia w ramach programu "Laboratoria Przyszłości"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00024541/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZB.271.6.2022.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 173109,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 1 – Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia w ramach programu
"Laboratoria Przyszłości"- Szkoła Podstawowa im. Jana Henryka Dąbrowskiego w Żydowie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danego Zadania znajduje się w
Załącznikach Nr 2 do SWZ – Formularzach cenowo-tchnicznych oraz we wzorze umowy
Załączniku Nr 5 do SWZ. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest również do rozładunku przedmiotu zamówienia i umieszczenia w
pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany.
Po dostarczeniu do siedziby Zamawiającego, sprzęt i pomoce dydaktyczne powinny być gotowe
do poprawnej, bezawaryjnej pracy w zakresie wszystkich składowych elementów i funkcji,
zgodnie z opisem tych elementów odpowiednio dla danego zadania. Niedopuszczalne jest, aby
dla zapewnienia prawidłowej pracy sprzętu i pomocy dydaktycznych konieczne było instalowanie
dodatkowych elementów (urządzeń), oprogramowania, w późniejszym czasie, szczególnie za
dodatkową opłatą (nie dotyczy materiałów zużywalnych).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30232100-5 - Drukarki i plotery

32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

39711000-9 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 2 – Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia w ramach programu
"Laboratoria Przyszłości"- Szkoła Podstawowa w Kinkajmach
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danego Zadania znajduje się w
Załącznikach Nr 2 do SWZ – Formularzach cenowo-tchnicznych oraz we wzorze umowy
Załączniku Nr 5 do SWZ. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum
techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest również do rozładunku przedmiotu zamówienia i umieszczenia w
pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany.
Po dostarczeniu do siedziby Zamawiającego, sprzęt i pomoce dydaktyczne powinny być gotowe
do poprawnej, bezawaryjnej pracy w zakresie wszystkich składowych elementów i funkcji,
zgodnie z opisem tych elementów odpowiednio dla danego zadania. Niedopuszczalne jest, aby
dla zapewnienia prawidłowej pracy sprzętu i pomocy dydaktycznych konieczne było instalowanie
dodatkowych elementów (urządzeń), oprogramowania, w późniejszym czasie, szczególnie za
dodatkową opłatą (nie dotyczy materiałów zużywalnych).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30232100-5 - Drukarki i plotery

32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

39711000-9 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 3 – Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia w ramach programu
"Laboratoria Przyszłości"- Szkoła Podstawowa im. Leśników Polskich w Galinach
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danego Zadania znajduje się w
Załącznikach Nr 2 do SWZ – Formularzach cenowo-tchnicznych oraz we wzorze umowy
Załączniku Nr 5 do SWZ. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum
techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest również do rozładunku przedmiotu zamówienia i umieszczenia w
pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany.
Po dostarczeniu do siedziby Zamawiającego, sprzęt i pomoce dydaktyczne powinny być gotowe
do poprawnej, bezawaryjnej pracy w zakresie wszystkich składowych elementów i funkcji,
zgodnie z opisem tych elementów odpowiednio dla danego zadania. Niedopuszczalne jest, aby
dla zapewnienia prawidłowej pracy sprzętu i pomocy dydaktycznych konieczne było instalowanie
dodatkowych elementów (urządzeń), oprogramowania, w późniejszym czasie, szczególnie za
dodatkową opłatą (nie dotyczy materiałów zużywalnych).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30232100-5 - Drukarki i plotery

32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

39711000-9 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

4.5.5.) Wartość części: 23992,38 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 4 – Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia w ramach programu
"Laboratoria Przyszłości"- Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Wojciechach
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danego Zadania znajduje się w
Załącznikach Nr 2 do SWZ – Formularzach cenowo-tchnicznych oraz we wzorze umowy
Załączniku Nr 5 do SWZ. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum
techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest również do rozładunku przedmiotu zamówienia i umieszczenia w
pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany.
Po dostarczeniu do siedziby Zamawiającego, sprzęt i pomoce dydaktyczne powinny być gotowe
do poprawnej, bezawaryjnej pracy w zakresie wszystkich składowych elementów i funkcji,
zgodnie z opisem tych elementów odpowiednio dla danego zadania. Niedopuszczalne jest, aby
dla zapewnienia prawidłowej pracy sprzętu i pomocy dydaktycznych konieczne było instalowanie
dodatkowych elementów (urządzeń), oprogramowania, w późniejszym czasie, szczególnie za
dodatkową opłatą (nie dotyczy materiałów zużywalnych).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30232100-5 - Drukarki i plotery

32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

39711000-9 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

4.5.5.) Wartość części: 56481,60 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 5 – Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia w ramach programu
"Laboratoria Przyszłości"- Szkoła Podstawowa im. 20 Bartoszyckiej Brygady Zmechanizowanej
w Bezledach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danego Zadania znajduje się w
Załącznikach Nr 2 do SWZ – Formularzach cenowo-tchnicznych oraz we wzorze umowy
Załączniku Nr 5 do SWZ. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum
techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest również do rozładunku przedmiotu zamówienia i umieszczenia w
pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany.
Po dostarczeniu do siedziby Zamawiającego, sprzęt i pomoce dydaktyczne powinny być gotowe
do poprawnej, bezawaryjnej pracy w zakresie wszystkich składowych elementów i funkcji,
zgodnie z opisem tych elementów odpowiednio dla danego zadania. Niedopuszczalne jest, aby
dla zapewnienia prawidłowej pracy sprzętu i pomocy dydaktycznych konieczne było instalowanie
dodatkowych elementów (urządzeń), oprogramowania, w późniejszym czasie, szczególnie za
dodatkową opłatą (nie dotyczy materiałów zużywalnych).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30232100-5 - Drukarki i plotery

32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

39711000-9 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

4.5.5.) Wartość części: 51506,25 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 ust 2 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie w przypadku, gdy wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegają odrzuceniu.
Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 2) lit c) ustawy Pzp Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez Wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.
Zgodnie z art 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Zgodnie z art. 226 ust 1 pkt 3) Zmawiający odrzuca ofertę jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy.
Oferta Nr 1 – TRONUS Polska Sp. z.o.o. Warszawa podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 pkt 2) lit c). Zamawiający wymagał złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych przewidzianych w SWZ jak i ogłoszeniu o zamówieniu. Powyższy Wykonawca nie złożył wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w wyniku czego został wezwany do ich uzupełnienia. Zamawiający przewidział uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych zarównano w SWZ jak i w ogłoszeniu o zamówieniu. Pomimo wezwania do uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych powyższy wykonawca nie dokonał ich uzupełniania w związku z czy oferta podlega odrzuceniu.

Oferta Nr 2 – ALTECH Sp. Jawna Płock podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5). Zamawiający określił minimalne parametry dla asortymentu wymienionego w Zadaniach od 1 do 2. W wyniku oceny uzupełnionych prospektów technicznych dla zadań Nr 1 i Nr 2 Wykonawca zaoferował inny przedmiotu zamówienia niż wymagany przez zamawiającego, przedmiot nieodpowiadający wymaganiom określonym w warunkach zamówienia, w związku z czym oferta podlega odrzuceniu.

Oferta Nr 3 – INTER-EDU Albert Sikora Prostyń podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 pkt 3). Oferta powyższego wykonawcy została przekazana za pośrednictwem miniPortalu w postaci elektronicznej, jednak nie została podpisana przez Wykonawcę w sposób określony w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu, w związku z czy podlega odrzuceniu.


Oferta Nr 4 – BENER Michał Benka Gdańsk podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 pkt 2) lit c). Zamawiający wymagał złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych przewidzianych w SWZ jak i ogłoszeniu o zamówieniu. Powyższy Wykonawca nie złożył wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w wyniku czego został wezwany do ich uzupełnienia. Zamawiający przewidział uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych zarównano w SWZ jak i w ogłoszeniu o zamówieniu. Pomimo wezwania do uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych powyższy wykonawca nie dokonał ich uzupełniania w związku z czy oferta podlega odrzuceniu.

Oferta Nr 6 – ENERGIZE IT Kamil Klejna Warszawa podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 pkt 2) lit c). Zamawiający wymagał złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych przewidzianych w SWZ jak i ogłoszeniu o zamówieniu. Powyższy Wykonawca nie złożył wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w wyniku czego został wezwany do ich uzupełnienia. Zamawiający przewidział uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych zarównano w SWZ jak i w ogłoszeniu o zamówieniu. Pomimo wezwania do uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych powyższy wykonawca nie dokonał ich uzupełniania w związku z czy oferta podlega odrzuceniu.

Mając powyższe na względzie uznać należy, że w niniejszym postępowaniu w zakresie Zadań Nr 1 i Nr 2 nie wpłynęła żadna prawidłowa oferta. Zamawiający jest zatem zobligowany unieważnić niniejsze postępowanie w związku z tym, iż złożone oferty w zakresie Zadań Nr 1 i Nr 2 podlegają odrzuceniu.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 ust 2 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie w przypadku, gdy wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegają odrzuceniu.
Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 2) lit c) ustawy Pzp Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez Wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.
Zgodnie z art 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Zgodnie z art. 226 ust 1 pkt 3) Zmawiający odrzuca ofertę jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy.
Oferta Nr 1 – TRONUS Polska Sp. z.o.o. Warszawa podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 pkt 2) lit c). Zamawiający wymagał złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych przewidzianych w SWZ jak i ogłoszeniu o zamówieniu. Powyższy Wykonawca nie złożył wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w wyniku czego został wezwany do ich uzupełnienia. Zamawiający przewidział uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych zarównano w SWZ jak i w ogłoszeniu o zamówieniu. Pomimo wezwania do uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych powyższy wykonawca nie dokonał ich uzupełniania w związku z czy oferta podlega odrzuceniu.

Oferta Nr 2 – ALTECH Sp. Jawna Płock podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5). Zamawiający określił minimalne parametry dla asortymentu wymienionego w Zadaniach od 1 do 2. W wyniku oceny uzupełnionych prospektów technicznych dla zadań Nr 1 i Nr 2 Wykonawca zaoferował inny przedmiotu zamówienia niż wymagany przez zamawiającego, przedmiot nieodpowiadający wymaganiom określonym w warunkach zamówienia, w związku z czym oferta podlega odrzuceniu.

Oferta Nr 3 – INTER-EDU Albert Sikora Prostyń podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 pkt 3). Oferta powyższego wykonawcy została przekazana za pośrednictwem miniPortalu w postaci elektronicznej, jednak nie została podpisana przez Wykonawcę w sposób określony w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu, w związku z czy podlega odrzuceniu.


Oferta Nr 4 – BENER Michał Benka Gdańsk podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 pkt 2) lit c). Zamawiający wymagał złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych przewidzianych w SWZ jak i ogłoszeniu o zamówieniu. Powyższy Wykonawca nie złożył wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w wyniku czego został wezwany do ich uzupełnienia. Zamawiający przewidział uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych zarównano w SWZ jak i w ogłoszeniu o zamówieniu. Pomimo wezwania do uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych powyższy wykonawca nie dokonał ich uzupełniania w związku z czy oferta podlega odrzuceniu.

Oferta Nr 6 – ENERGIZE IT Kamil Klejna Warszawa podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 pkt 2) lit c). Zamawiający wymagał złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych przewidzianych w SWZ jak i ogłoszeniu o zamówieniu. Powyższy Wykonawca nie złożył wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w wyniku czego został wezwany do ich uzupełnienia. Zamawiający przewidział uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych zarównano w SWZ jak i w ogłoszeniu o zamówieniu. Pomimo wezwania do uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych powyższy wykonawca nie dokonał ich uzupełniania w związku z czy oferta podlega odrzuceniu.

Mając powyższe na względzie uznać należy, że w niniejszym postępowaniu w zakresie Zadań Nr 1 i Nr 2 nie wpłynęła żadna prawidłowa oferta. Zamawiający jest zatem zobligowany unieważnić niniejsze postępowanie w związku z tym, iż złożone oferty w zakresie Zadań Nr 1 i Nr 2 podlegają odrzuceniu.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23992,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23992,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23992,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7740013894

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740013894

7.3.3) Ulica: Altech Sp. j. Z. Pająk, A. Pająk

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-407

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23992,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56481,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56481,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56481,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Altech Sp. j. Z. Pająk A. Pająk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740013894

7.3.3) Ulica: Spółdzielcza 33

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-407

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56481,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51506,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51506,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51506,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Altech Sp. j. Z. |Pająk, A. Pająk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740013894

7.3.3) Ulica: Spółdzielcza 33

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-407

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51506,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Okres realizacji zamówienia albo
umowy ramowej nie można dokonać wyboru w tygodniach Zamawiający przeliczył 2 tygodnie na
14 dni.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.