Ogłoszenie z dnia 2021-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00043935/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-29
- 2021/BZP 00046717/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-05
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00086414 z dnia 2021-06-17 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie powierzchni wewnątrz budynków użytkowanych przez Sąd Rejonowy Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300705889
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kamiennogórska 26
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-179
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 61 6585171
1.5.8.) Numer faksu: 61 6289708
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oddz.gospodarczy@poznan-grunwald.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://poznan-grunwald.sr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.ms.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sprawowanie wymiaru sprawiedliwości - sąd powszechny
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzątanie powierzchni wewnątrz budynków użytkowanych przez Sąd Rejonowy Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09dc7f49-a8e3-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086414
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016943/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zamówienie na sprzątanie pomieszczeń biurowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043935/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: G-35-55/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 403335,51 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzątanie pomieszczeń biurowych we wskazanych w SWZ lokalizacjach Zamawiającego polegające między innymi na: zamiataniu, zmywaniu na mokro podłóg, ścian, przecieraniu mebli, biurek, czyszczeniu sanitariatów, poręczy, drzwi, itp., pełnienie serwisu dziennego w części lokalizacji we wskazanym wymiarze czasowym b- bieżące utrzymanie czystości.4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.5.) Wartość części: 280397,27 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzątanie pomieszczeń biurowych we wskazanych w SWZ lokalizacjach Zamawiającego polegające między innymi na: zamiataniu, zmywaniu na mokro podłóg, ścian, przecieraniu mebli, biurek, czyszczeniu sanitariatów, poręczy, drzwi, itp., pełnienie serwisu dziennego w części lokalizacji we wskazanym wymiarze czasowym b- bieżące utrzymanie czystości.4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.5.) Wartość części: 122938,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 344888,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 502164,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 344888,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Henryk Sienkiewicz ALKOM Firma Handlowo - Usługowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 630220053
7.3.3) Ulica: Falista 6/1
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-249
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HENRYK SIENKIEWICZ "ALKOM" FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA
jakie przetargi wygrała firma
HENRYK SIENKIEWICZ "ALKOM" FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 344888,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-16 do 2022-06-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151214,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 455999,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151214,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Eco Klaudyna Antczak ul. Międzychodzka 12, 66-400 Gorzów Wlkp.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Eco Marek Antczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 081018787
7.3.3) Ulica: Międzychodzka 12
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ECO EXPERT SPÓŁKA JAWNA K.M. ANTCZAK
jakie przetargi wygrała firma
ECO EXPERT SPÓŁKA JAWNA K.M. ANTCZAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15121,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-16 do 2022-06-152021-06-17 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Utrzymanie nawierzchni chodników, ścieżek rowerowych, peronów zatok autobusowych, ścieków, wysp rozdziału wg wskazanej lokalizacji poprzez usuwanie przerastającej zieleni na terenie RDW w Kole
- Koszenie traw i chwastów w pasach dróg powiatowych - część 6 i 7
- Dostawa artykułów biurowych, urządzeń, papieru ksero, kopert
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Wykonanie odnowy oznakowania poziomego dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Poznaniu.
- Zakup i dostawa mięsa wołowego, wieprzowego, drobiowego oraz wędlin wieprzowych i drobiowych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w należytej czystości i stanie higieniczno-sanitarnym obiektów administrowanych przez Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji - 2 Cz_v2
- "Świadczenie usług porządkowych w budynkach i na posesjach stanowiących własność Gminy Zawiercie, będących w administrowaniu ZGM w Zawierciu w 2025 r."
- Usługi sprzątania pomieszczeń i posesji
- Usługa sprzątania i utrzymania w czystości obiektów przychodni
- Utrzymanie porządku na terenie Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.