eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › "Ochrona fizyczna i elektroniczna mienia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Koszalinie".



Ogłoszenie z dnia 2024-02-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Ochrona fizyczna i elektroniczna mienia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Koszalinie”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330253984

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Komunalna 5

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-724

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgk@pgkkoszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkoszalin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pgk_koszalin/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Ochrona fizyczna i elektroniczna mienia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Koszalinie”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f51b8a0c-b140-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00086251

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00033492

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 02/AP/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ochrona fizyczna
- stała bezpośrednia
realizowana poprzez dozorowanie obiektów i terenu, ochronę mienia, oraz informowanie klientów o miejscu załatwienia sprawy na terenie przedsiębiorstwa.
• Baza – przy ulicy Komunalnej 5 - całodobowo
• Regionalny Zakład Odzysku Odpadów w Sianowie – w godzinach 1400-700 w dni robocze, natomiast w pozostałe – całodobowo.
• Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt „Leśny Zakątek" w Koszalinie przy ul. Mieszka I-go 55 – w godzinach 1900 ÷ 700
• zapewnienie ochrony dozoru na Cmentarzu Komunalnym w Koszalinie, ul. Kamieniarska – w godzinach - 700 ÷ 1500 w dni robocze:
a) sprzedaż biletów za wjazd na cmentarz osobom prywatnym i dla zakładów kamieniarskich
b) prowadzenie rejestru wjazdów i wyjazdów zakładów kamieniarskich

- doraźna
• realizowana poprzez patrolowanie Cmentarza Komunalnego przy ul. Gnieźnieńskiej 44 w Koszalinie przez uzbrojony, zmotoryzowany patrol interwencyjny z częstotliwością minimum 3 x na dobę, z możliwością jej zwiększenia w okresie świątecznym na wniosek Zamawiającego.
• realizowana przez jednego pracownika ochrony w trakcie trwania „Akcji Zima” na terenie Zakładu Gazyfikacji Bezprzewodowej w Koszalinie przy ul. Gnieźnieńskiej 6. Rozpoczęcie i zakończenie usługi nastąpi po telefonicznym zgłoszeniu Zamawiającego
z 12-godzinnym wyprzedzeniem. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów pozostawania
w gotowości pracowników ochrony.

Czas ochrony:
1. godziny nocne w dniach roboczych 1930 - 630
2. sobota od godz. 1730 do 630 poniedziałek
3. w dni poprzedzające święta państwowe i kościelne początek dyżuru od godz. 1400 do 630 najbliższego dnia roboczego następującego po dniu/ach świątecznym/ch

O terminie rozpoczęcia i zakończenia ochrony Zamawiający powiadomi Wykonawcę
z wyprzedzeniem jednodniowym.

- konwojowanie wartości pieniężnych
Konwojowanie wartości pieniężnych zgodnie z rozporządzeniem MSWiA z 14.10.1998 r. w sprawie szczegółowych zasad i wymagań jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne Dz. U. Nr 129, poz. 858 z siedziby firmy PGK Sp. z o. o. – ul. Komunalna 5, Komunalny Zakład Pogrzebowy – ul. Gnieźnieńska 44 do wskazanego banku na terenie Koszalina.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1233243,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1233243,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123324,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Agencja Ochrony Szabel Sp. z o.o. – Lider Konsorcjum

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 2. Firma Ochrony Mienia „Discretio” Sp. z o.o. – Partner Konsorcjum

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692311505

7.3.3) Ulica: Morska

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-950

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1002636,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.