eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguszów-Gorce › Dożywianie dzieci w szkołach Gminy Boguszów-Gorce w latach 2024 - 2025



Ogłoszenie z dnia 2024-02-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dożywianie dzieci w szkołach Gminy Boguszów-Gorce w latach 2024 - 2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005811921

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 49

1.5.2.) Miejscowość: Boguszów-Gorce

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-370

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748449561

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@opsboguszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsboguszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/boguszow-gorce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dożywianie dzieci w szkołach Gminy Boguszów-Gorce w latach 2024 - 2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb51acb8-b050-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00086181

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00027901

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZOG.261.1P.2024.BJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 340901 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie z komponentów zakupionych przez Wykonawcę, dostarczenie i wydanie, w okresie od 01.02.2024 r. do 31.12.2025 r., na rzecz uprawnionych dzieci wskazanych przez Zamawiającego, posiłków jednodaniowych (drugie danie z kompotem/napojem/sokiem i świeżym owocem) w ramach dożywiania dzieci w n/w szkołach na terenie Gminy Boguszów-Gorce:
1) Zespół Szkolno-Przedszkolny, 58-370 Boguszów-Gorce, ul. Szkolna 4 – 24 dzieci;
2) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 5, 58-371 Boguszów-Gorce, ul. Staszica 5 – 15 dzieci;
3) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 6, 58-372 Boguszów-Gorce, ul. Kopernika 7 – 11 dzieci.
2. Wykonanie usługi wymaga stosowania norm wynikających z rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. poz. 1154) z uwzględnieniem ewentualnych zmian przepisów oraz wymogów sztuki kulinarnej, zasad zdrowego żywienia oraz norm sanitarnych dotyczących żywienia zbiorowego.
3. Posiłki muszą być przygotowywane w dniu dostawy, ze świeżych artykułów posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia.
4. Wykonawca w celu dowożenia posiłków do miejsca wydawania, zobowiązany jest do posiadania atestowanych termosów gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw zgodnie z obowiązującymi przepisami.
5. Szacunkowa ilość posiłków do wydania w czasie trwania umowy wynosi 18.700 z tym, że Zamawiający zastrzega, iż podana ilość posiłków w okresie obowiązywania umowy ma charakter orientacyjny i nie stanowi dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu w podanej ilości.
6. Ilość posiłków może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zmiana ilości posiłków pozostaje bez wpływu na cenę jednostkową posiłku.
7. Dożywianie dzieci odbywać się będzie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem okresów świątecznych, ferii, wakacji, innych dni wolnych od nauki, które wynikają z porządku roku szkolnego oraz z wyłączeniem dni, w których z nieprzewidzianych na etapie ogłoszenia o zamówieniu przyczyn, w szkołach nie będzie odbywać się nauka w systemie stacjonarnym.
8. Posiłki winny być wydawane przez Wykonawcę w przedziale czasowym pomiędzy godziną 11.00 a 15.00, przez co najmniej 1,5 godziny zegarowej, wcześniej ustalonej z Dyrekcją każdej ze szkół.
9. W okresie dekadowym skład posiłków winien przedstawiać się następująco:
1) 5 posiłków: ziemniaki, kasza lub ryż (z sosem bądź tłuszczem); mięso (typu: drobiowe, wieprzowe, wołowe) - podawane mięso nie może być tłuste i przerośnięte; surówka lub jarzyna; kompot lub sok/napój w kartoniku; owoc surowy;
2) 2 posiłki: ziemniaki (z sosem bądź tłuszczem); ryba (typu: dorsz, mintaj); surówka lub jarzyna; kompot lub sok/napój w kartoniku; owoc surowy;
3) 3 posiłki: danie mączne (typu: pierogi, makaron z sosem, naleśniki, placki, łazanki, kopytka, krokiety); kompot lub sok/napój w kartoniku; owoc surowy.
10. Gotowe posiłki, o których mowa w ust. 9 winny być wydawane co najmniej w ilości: ziemniaki, kasza lub ryż - 200 g, mięso - 80 g, ryba - 120 g, danie mączne - 300 g, surówka - 80 g, jarzyna - 80 g, kompot lub sok/napój - 200 ml.
11. Skład posiłków winien być podawany z min. 3-dniowym wyprzedzeniem do wiadomości Zamawiającego oraz dzieci i rodziców za pomocą jadłospisu (poprzez przekazanie do Zamawiającego i szkół drogą elektroniczną), sporządzanego odrębnie na każdą dekadę.
12. Nie dopuszcza się wystąpienia powtarzalności posiłków w okresach dekadowych (dwutygodniowych).
13. Szkoły zobowiązane będą do udostępnienia bezpłatnie pomieszczeń, w których wydawane będą posiłki. Szkoły nie dysponują infrastrukturą do wyparzania, mycia oraz utylizacji naczyń i sztućców.
14. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania i dowozu posiłków do wskazanych szkół transportem własnym, zapewnienia naczyń i sztućców (np. porcelanowych, biodegradowalnych) oraz naczyń umożliwiających odebranie posiłku „na wynos” (w przypadku nieobecności dziecka w szkole), wydania posiłków uprawnionym dzieciom, niezwłocznego (w tym samym dniu) usunięcia zużytych naczyń, resztek jedzenia i innych pozostałości po wydawanych posiłkach oraz do ich utylizacji. Wymienione czynności nie mogą powodować naliczenia przez Wykonawcę dodatkowych kosztów.
15. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowywania posiłków w lokalu posiadającym odpowiednie zezwolenia sanitarne wydane przez uprawnione organy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 340901 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 340901 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 340901 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RUDEX Agnieszka Furman

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8861756175

7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 26a/2

7.3.4) Miejscowość: Szczawno Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 58-310

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 368173,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-02-01 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.