Ogłoszenie z dnia 2025-02-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00123719/01 - Wynik z dnia 2025-02-27
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych w pierwszym półroczu 2025 roku na terenie Powiatu Wadowickiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wadowicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072183421
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Batorego 2
1.5.2.) Miejscowość: Wadowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@powiatwadowicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwadowicki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych w pierwszym półroczu 2025 roku na terenie Powiatu Wadowickiego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b321b09-a1e6-42cc-961f-88ebca8d8531
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00085954
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042764/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remonty cząstkowe dróg powiatowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8b321b09-a1e6-42cc-961f-88ebca8d85313.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-zamówienia który dostępny jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje na temat
zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-
Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/ Niniejsze informacje dostępne są w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) przedmiotowego postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Wadowicki z
siedzibą przy ul. Stefana Batorego 2, 34-100 Wadowice, e-mail : biuro@powiatwadowicki.pl; www.powiatwadowicki.pl, tel. (33) 873
42 30 fax. (33) 823 24 33. Pełna treść w swz
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych RODO opisana jest w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NIZ.272.TP.8.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych w pierwszym półroczu 2025 r. przy użyciu masy mineralno – asfaltowej na gorąco, emulsji asfaltowej i grysów, przy użyciu remontera, frezowanie nawierzchni oraz regulacja wysokościowa studzienek ściekowych, w szczególności:
remont przy użyciu remonterów, emulsją asfaltową modyfikowaną 65% oraz grysami;
remont przy użyciu masy mineralno – asfaltowej na gorąco (wbudowanie ręczne);
remont przy użyciu masy mineralno – asfaltowej na gorąco (wbudowanie mechaniczne)
frezowanie nawierzchni na głębokość do 10 cm (materiał z rozbiórki do zagospodarowania przez Inwestora)
frezowanie nawierzchni na głębokość do 2 cm (uszorstnienie nawierzchni)
regulacja wysokościowa studzienek ściekowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych robót drogowych będą obejmowały naprawę - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych jezdni dróg powiatowych obejmujący:
remont przy użyciu remonterów, emulsją asfaltową modyfikowaną 65% oraz grysami;
remont przy użyciu masy mineralno – asfaltowej na gorąco (wbudowanie ręczne);
remont przy użyciu masy mineralno – asfaltowej na gorąco (wbudowanie mechaniczne)
frezowanie nawierzchni na głębokość do 10 cm (materiał z rozbiórki do zagospodarowania przez Inwestora)
frezowanie nawierzchni na głębokość do 2 cm (uszorstnienie nawierzchni)
regulacja wysokościowa studzienek ściekowych.
Warunki na jakich będzie udzielone zamówienie dodatkowe:
zamówienie będzie zrealizowane na podstawie przedmiaru robót przedłożonego Wykonawcy przez Zamawiającego;
wartości jednostkowe robót będą przyjęte na podstawie aktualnie obowiązujących cen rynkowych;
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu robót wg poszczególnych technologii w zależności od warunków atmosferycznych i potrzeb.
Wykonawca nie będzie podlegał wykluczeniu z postępowania.
Wykonawca będzie spełniał warunki udziału dotyczące:
- zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
- zdolności technicznej lub zawodowej.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami SWZ NIZ.272.TP.8.2025
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawców spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczących:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
- zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
- zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
- zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;
d) zdolności technicznej lub zawodowej,
Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowa/rozbudowa/przebudowa/remont nawierzchni dróg przy użyciu masy mineralno – asfaltowej, o wartości min. 400.000 zł brutto, wraz z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpisu lub informacji z KRS lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonej nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
2) oświadczenie Wykonawcy/Wykonawców wspólnie składających ofertę o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym wraz z ofertą, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania,
3) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym wraz z ofertą, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których te roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnych charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – potwierdzających spełnienie warunku opisanego w rozdziale VIII. pkt 2. d) SWZ;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz cenowy opracowany wg indywidualnej kalkulacji Wykonawcy na podstawie przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, wymagań niniejszej SWZ. Suma pozycji w Formularzu cenowym, będzie stanowiła cenę przedmiotu zamówienia. Przedstawione w Formularzu cenowym ceny jednostkowe muszą zawierać należny podatek VAT, koszty ogólne, zysk, uporządkowanie placu budowy oraz ewentualnie opusty itp. Każda pozycja musi zostać wypełniona. Ceny jednostkowe, wartość formularza oraz cena oferty winny być liczone do dwóch miejsc po przecinku. W przypadku nie ujęcia w wycenie ofertowej wszystkich kosztów wynikających z dokumentów wymienionych wyżej, to ten koszt nie ujęcia, a koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia obciąży Wykonawcę. Wskazane w przedmiarze ewentualne nazwy własne firm, urządzeń systemów i innych znaków towarowych mają wyłącznie charakter informacyjny i należy w odniesieniu do nich stosować wyrażenie „lub równoważne”.2. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
3. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
4. Zobowiązanie, jeżeli dotyczy.
5. W przypadku, polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, wykonawca przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 2, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z art. 58 ustawy Pzp wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum) pod warunkiem, że ustanowią oni pełnomocnika określając zgodnie z art. 58 ust. 2 zakres jego uprawnień wobec zamawiającego.1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia (każdy z tych Wykonawców dalej zwany „Partnerem”) powinni łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków.
2) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa oraz zdolność techniczna lub zawodowa Partnerów będą oceniane łącznie, w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
3) Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia nie może podlegać wykluczeniu.
4) Ponadto Partnerzy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Partnerów (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).
5) Dokument ustanawiający pełnomocnictwo powinien być załączony do Oferty. Każdy z Partnerów winien udzielić pełnomocnictwa.
6) Oferta powinna zostać podpisana przez ustanowionego Pełnomocnika i będzie wiązać wszystkich Partnerów.
7) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
8) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy o realizację niniejszego zamówienia, zobowiązani są zawrzeć umowę regulującą współpracę tych Wykonawców i przedłożyć ją Zamawiającemu. Umowa taka powinna zawierać w swojej treści co najmniej następujące postanowienia dotyczące:
a) Określenia celu i przedmiotu umowy;
b) Oznaczenia czasu trwania umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie realizujących umowę obejmującą okres realizacji przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu;
c) Ustanowienia lidera Wykonawców wspólnie realizujących umowę (zaleca się aby był nim Pełnomocnik wskazany w ofercie Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanowiony do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu) i jego umocowania dotyczące zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich Partnerów razem i każdego z osobna;
d) Określenia wspólnej i solidarnej odpowiedzialności Partnerów względem Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu;
e) Określenia zakresu przedmiotu zamówienia, realizowanego przez każdego Wykonawcę wspólnie realizującego umowę;
9) Wraz z ofertą należy złożyć oświadczenie, w jakim stosunku wystąpi podział przy ofercie wspólnej (art. 117 ust. 4 pzp) – wzór załącznik do 6 SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
3. Zmiana umowy, w zakresie terminu wykonania, może być dokonana w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności:1) z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę robót,
2) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie robót, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
3) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością,
w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, to jest m. in. klęski żywiołowej (huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, epidemie),
4) wystąpieniu nadzwyczajnych warunków pogodowych, które nie pozwalają na realizację robót zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót np. długotrwałe i intensywne opady deszczu, niskie temperatury itp.
4. Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty w stosunku do osób realizujących zamówienie na zasadach określonych przepisami Ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Zmiana wartości umowy może być dokonana w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-18 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-18 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-19
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla ZZOZ w Wadowicach
- Eksploatacja przeprawy promowej przez rzekę Wisłę w Spytkowicach w ramach utrzymania ciągłości ruchu na drodze powiatowej nr 1774K
- Najem modułowego TK dla Zakładu Diagnostyki Obrazowej ZZOZ w Wadowicach
- Zakup i dostawa urządzenia UPS dla Urzędu Miejskiego w Wadowicach
- Przeprowadzenie treningu gospodarowania budżetem oraz warsztatów coachingu na wyjeździe dla Uczestników Projektu "Razem dla aktywności"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1727K Lanckorona - Jastrzębia - Kopań - Lanckorona w zakresie budowy chodnika wraz z odwodnieniem w km 0+786 - 1+010 w m. Lanckorona
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w msc. Szewce, Nowiny, Kowala Gmina Nowiny, woj. świętokrzyskie.
- Przebudowa istniejącej drogi przeciwpożarowej nr 8 - Odcinek II
- "Rozbudowa wraz z przebudową terenów cmentarzy komunalnych przy ulicy Słowiańskiej oraz ulicy Waleriana Łukasińskiego w Świdnicy."
- Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Niedźwiady w Przechlewie - obręb Niedźwiady
- Poprawa przejezdności na drogach żwirowych i gruntowych na terenie Powiatu Białostockiego w 2025 r. z podziałem na 3 części
- Przebudowa drogi oraz parkingu i chodnika w rejonie ulicy Kamiennej
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.