Ogłoszenie z dnia 2022-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00035407/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont Krytej pływalni w Cmolasie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cmolas
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581650
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Cmolas 237b
1.5.2.) Miejscowość: Cmolas
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-105
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 172837702
1.5.8.) Numer faksu: 172272873
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cmolas@cmolas.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmolas.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont Krytej pływalni w Cmolasie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1087271-7e83-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00085154
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007130/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Remont Krytej Pływalni w Cmolasie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00035407/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: L.RG.IV.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 884382,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Remont Krytej pływalni w Cmolasie”, tj.:
1) Wymiana membrany PVC – dno basenu,
2) Wyłożenie membraną PVC – ściany niecki basenu,
3) Wyłożenie membraną PVC – rynna przelewowa,
4) Wymiana osprzęt niecki basenu,
5) Zbiornik przelewowy - wymiana membrany PVC,
6) Zbiornik przelewowy - przykrycie zbiornika z płyt poliwęglanowych,
7) Usunięcie i wyłożenie ceramiki basenowej na ścianach nawrotu,
8) Wymiana filtrów basenowych,
9) Wymiana złoża filtracyjnego - piasek kwarcowy sortowany suchy,
10) Stacja dozująca Pool Comfort,
11) Wymiana płytek na ścianach i podłodze.
Zakres robót precyzują ślepe kosztorysy ofertowe – Załącznik Nr 4 do SWZ.
Stan obecny obiektu Krytej pływalni w Cmolasie zawiera „Ekspertyza stanu technicznego” Załącznik Nr 5 do SWZ.
Zamawiający informuje, iż za względu na złożoność prac objętych przedmiotowym postępowaniem dokonanie wizji lokalnej w celu zapoznania się z rzeczywistymi warunkami wykonania przedmiotu zamówienia i uwzględnienia ich w wycenie wykonania prac jest obowiązkowe. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212212-5 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45431000-7 - Kładzenie płytek
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
51514110-2 - Usługi instalowania maszyn i aparatury do oczyszczania lub filtrowania wody
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1588286,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1588286,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1588286,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U aQua ben INŻYNIERIA WODNA Andrzej Bieniarz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 867-116-98-88
7.3.3) Ulica: ul. Ludowa 24
7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 39-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty budowlane - Zakład Remontowo – Budowlany „UNI-BUD” Irena Hetel, ul. Sandomierska 8C, 37-400 Nisko
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U aqua ben inżynieria wodna Andrzej Bieniarz
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U aqua ben inżynieria wodna Andrzej Bieniarz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1588286,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowo - budowlane i konserwatorskie Sceny XVIII-wiecznego zabytkowego budynku Amfiteatru położonego na terenie ogrodu Łazienki Królewskie w Warszawie
- Remont budynku murowanej plebanii z przełomu XIX i XXw. z zespołu kościoła rzymskokatolickiego p.w. Św. Rocha w Jazgarzewie
- Modernizacja instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w pomieszczeniach archiwum w Centrali ZUS przy ul. Szamockiej 3, 5 w Warszawie, w trybie ,,zaprojektuj i wybuduj"
- Remont pomieszczeń w żłobku Miś Uszatek placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
- Modernizacja krzyża na wzgórzu Bryjarka w Szczawnicy
- Remont pomieszczeń w żłobku Czerwony Kapturek placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.