Og³oszenie z dnia 2022-01-26
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00085154/01 - Wynik z dnia 2022-03-14
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont Krytej p³ywalni w Cmolasie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Cmolas
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581650
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Cmolas 237b
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Cmolas
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-105
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 172837702
1.5.8.) Numer faksu: 172272873
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cmolas@cmolas.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.cmolas.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont Krytej p³ywalni w Cmolasie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d1087271-7e83-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00035407
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-01-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00007130/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.16 Remont Krytej P³ywalni w Cmolasie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu: miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
2) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
4) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
5) Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP,
6) Zamawiaj±cy informuje, ¿e formaty plików musz± byæ zgodne z krajowymi Ramami Interoperacyjno¶ci Rozporz±dzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie krajowych ram interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych. Zamawiaj±cy dopuszcza nastêpuj±ce formaty przesy³ania danych: .pdf, .doc, .docx., .rtf,.xps, .odt.
7) Wykonawca sk³ada ofertê w postêpowaniu, za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Cmolas, 36-105 Cmolas 237b, tel./fax. (0-17) 2272 873. e-mail: cmolas@cmolas.pl.
2) Je¶li ma Pani/Pan pytania dotycz±ce sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie dzia³ania Gminy Cmolas, a tak¿e przys³uguj±cych Pani/Panu uprawnieñ, mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Gminie Cmolas za pomoc± adresu e-mail: cmolas@cmolas.pl, telefonicznie: (17)2837702 lub listownie: Urz±d Gminy Cmolas, 36-105 Cmolas 237b.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Remont Krytej p³ywalni w Cmolasie, numer referencyjny: L.RG.IV.271.1.2022
4) Administrator danych osobowych – Gmina Cmolas przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa, tj. w szczególno¶ci ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. Prawo zamówieñ publicznych oraz aktów wykonawczych do niej wydanych oraz ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych.
5) W zwi±zku z przetwarzaniem danych w celu/celach, o których mowa w pkt 3, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ:
a) osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp,
b) organy w³adzy publicznej oraz podmioty wykonuj±ce zadania publiczne lub dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa,
c) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gmin± Cmolas przetwarzaj± dane osobowe dla których Administratorem jest Gmina Cmolas.
6) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowi±zuj±cego prawa, w szczególno¶ci ze wzglêdu na cele archiwalne w interesie publicznym, cele badañ naukowych lub historycznych lub cele statystyczne.
7) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
8) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
9) W zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przys³uguj± Pani/Panu nastêpuj±ce uprawnienia:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
10) Nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: L.RG.IV.271.1.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 884382,00 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Remont Krytej p³ywalni w Cmolasie”, tj.:
1) Wymiana membrany PVC – dno basenu,
2) Wy³o¿enie membran± PVC – ¶ciany niecki basenu,
3) Wy³o¿enie membran± PVC – rynna przelewowa,
4) Wymiana osprzêt niecki basenu,
5) Zbiornik przelewowy - wymiana membrany PVC,
6) Zbiornik przelewowy - przykrycie zbiornika z p³yt poliwêglanowych,
7) Usuniêcie i wy³o¿enie ceramiki basenowej na ¶cianach nawrotu,
8) Wymiana filtrów basenowych,
9) Wymiana z³o¿a filtracyjnego - piasek kwarcowy sortowany suchy,
10) Stacja dozuj±ca Pool Comfort,
11) Wymiana p³ytek na ¶cianach i pod³odze.
Zakres robót precyzuj± ¶lepe kosztorysy ofertowe – Za³±cznik Nr 4 do SWZ.
Stan obecny obiektu Krytej p³ywalni w Cmolasie zawiera „Ekspertyza stanu technicznego” Za³±cznik Nr 5 do SWZ.
Zamawiaj±cy informuje, i¿ za wzglêdu na z³o¿ono¶æ prac objêtych przedmiotowym postêpowaniem dokonanie wizji lokalnej w celu zapoznania siê z rzeczywistymi warunkami wykonania przedmiotu zamówienia i uwzglêdnienia ich w wycenie wykonania prac jest obowi±zkowe. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45212212-5 - Roboty budowlane w zakresie basenów p³ywackich
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45431000-7 - K³adzenie p³ytek
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
51514110-2 - Us³ugi instalowania maszyn i aparatury do oczyszczania lub filtrowania wody
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonan± inwestycjê
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³ni± warunki, o których mowa w art. 112 ustawy Pzp, dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga aby wykonawcy prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow± byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym maj± siedzibê lub miejsce zamieszkania.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie) wykona³* (tj. zakoñczy³) jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na wykonaniu/budowie/rozbudowie/modernizacji minimum jednej niecki basenowej oraz jednej roboty budowlanej polegaj±cej na wykonaniu/remoncie minimum jednego uk³adu filtracyjnego dla basenu polegaj±cego na monta¿u/wymianie filtrów i z³o¿a filtracyjnego.
*Uwaga: Za wykonan± robotê Zamawiaj±cy uzna tak± robotê, której przedmiot zosta³ odebrany przez Zamawiaj±cego jako wykonany w sposób nale¿yty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczony.
Je¿eli w dokumentach sk³adanych w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, kwoty bêd± wyra¿ane w walucie obcej, kwoty te zostan± przeliczone na PLN wg ¶redniego kursu PLN w stosunku do walut obcych og³aszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów ¶rednich walut obcych) w dniu publikacji og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.
Przez wymienione powy¿ej uprawnienia budowlane Zamawiaj±cy rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 z pó¼n. zm.) oraz w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278 z pó¼n. zm.) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowi±zuj±cych na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, uznanych przez w³a¶ciwy organ, zgodnie z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 r. poz. 65). W przypadku osób, które s± obywatelami pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa (t.j. Dz.U.2016r.,poz. 1725 ze zm.), osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadaj± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wyszczególnione wy¿ej je¿eli:
- naby³y kwalifikacje zawodowe do wykonywania dzia³alno¶ci w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadaj±ce posiadaniu uprawnieñ budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz
- posiadaj± odpowiedni± decyzjê o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych zosta³y spe³nione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa, dotycz±ce ¶wiadczenia us³ug transgranicznych. Stosownie do art. 12 ust. 7 ustawie z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017r., poz. 1332 z pó¼n. zm.), podstawê do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie stanowi m.in. wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, potwierdzony za¶wiadczeniem wydanym przez tê izbê. Zgodnie z art. 12 a ww. ustawy, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia spe³nianie warunków których opis sposobu dokonania oceny spe³niania zosta³ zamieszczony w niniejszej specyfikacji Wykonawcy wykazuj± ³±cznie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz o¶wiadczeñ lub dokumentów, jakie na wezwanie Zamawiaj±cego maj± dostarczyæ Wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, potwierdzaj±cy spe³nienie warunku okre¶lonego w pkt 10 ppkt 4 niniejszej SWZ, opracowany wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie,
b) dowody dotycz±ce robót wymienionych w wykazie robót okre¶laj±ce czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
a) Formularz ofertowy stanowi±cy za³±cznik nr 1 do SWZ,b) O¶wiadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, którego wzór stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ,
c) Kosztorysy ofertowe sporz±dzone wed³ug ¶lepych kosztorysów ofertowych stanowi±cych za³±cznik Nr 4 do SWZ w wersji szczegó³owej lub uproszczonej,
d) Dowód wp³aty wadium,
e) Pe³nomocnictwo dla osoby podpisuj±cej ofertê, do podejmowania zobowi±zañ w imieniu wykonawcy (je¿eli reprezentuje go pe³nomocnik) oraz pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu lub do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
f) W przypadku powo³ywania siê na zasoby innego podmiotu Wykonawca sk³ada orygina³ pisemnego zobowi±zania podmiotu, na którego zasoby siê powo³uje do udostêpnienia swoich zasobów na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia wraz z podaniem zakresu i okresu udzia³u podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego (wzór stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ),
g) O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp dotycz±ce us³ug, które wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1) Wykonawca zobowi±zany jest, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 5.000,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych 00/100),do 10.02.2022r. do godz. 8:00.
2) Wadium mo¿e byæ wniesione w formach przewidzianych w art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, tj. w:
a) pieni±dzu - na rachunek bankowy Zamawiaj±cego Nr 08 9180 1021 2002 1000 7748 0010 BS Kolbuszowa Oddzia³ Cmolas,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3) Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Uwaga! W przypadku wnoszenia wadium w formie pieni±dza, Zamawiaj±cy uzna, i¿ wadium zosta³o wniesione w terminie, je¿eli kwota wadium zostanie uznana przez rachunek Zamawiaj±cego najpó¼niej do ostatecznego terminu sk³adania ofert.
4) Wadium musi obejmowaæ okres zwi±zania ofert±, o którym mowa w pkt 20 SWZ.
Uwaga! Przed³u¿enie terminu sk³adania ofert spowoduje, ¿e wszelkie prawa i zobowi±zania Zamawiaj±cego i Wykonawcy odno¶nie ww. ustalenia bêd± podlega³y – odpowiednio – nowym terminom.
5) W przypadku, gdy wadium jest wnoszone w pieni±dzu, Wykonawca winien za³±czyæ do oferty dowód wniesienia wadium, tj. potwierdzenie polecenia przelewu.
6) Wadium wnoszone w formach okre¶lonych w pkt od 16.2) lit. b) do 16.2) lit. d) nale¿y z³o¿yæ w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym podpisanym przez wystawcê dokumentu (gwaranta) za po¶rednictwem https://miniportal.uzp.gov.pl/.
7) Z³o¿one porêczenie lub gwarancja musz± zawieraæ w swojej tre¶ci zobowi±zanie zgodne z art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. Ponadto w odniesieniu do wadium wniesionego w formach okre¶lonych w pkt od 16.2) lit. b) do 16.2) lit. d) SWZ, zastrzega siê, i¿ z ich tre¶ci musi wynikaæ, ¿e ma ono charakter "bezwarunkowy”, "nieodwo³alny”, suma gwarancyjna p³atna jest na "pierwsze ¿±danie”.
8) Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysoko¶ci i formie skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie niniejszego zamówienia (zwani równie¿ Konsorcjum) powinni spe³niaæ warunki udzia³u w postêpowaniu.
3) Wykonawcy, o których mowa w pkt 1) sk³adaj± wspólnie ofertê, przy czym:
a) o¶wiadczenia lub dokumenty potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu powinny zostaæ z³o¿one w taki sposób aby wykazaæ, ¿e warunki udzia³u w postêpowaniu wykonawcy spe³niaj± ³±cznie (tzn. sk³ada co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie):
w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane,
W przypadku, o którym mowa powy¿ej, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty wykonaj± poszczególni wykonawcy.
b) o¶wiadczenia lub dokumenty potwierdzaj±ce niepodleganie wykluczeniu z postêpowania musz± byæ z³o¿one osobno przez ka¿dego z wykonawców.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± Pe³nomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca siê a¿eby Pe³nomocnikiem by³ jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
5) Pe³nomocnictwo mo¿e byæ udzielone w szczególno¶ci:
a) ³±cznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument),
b) oddzielnie przez ka¿dego z nich (tyle dokumentów ile Wykonawców),
c) wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem Konsorcjum.
6) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, przed podpisaniem umowy o realizacjê zamówienia, s± zobowi±zani przedstawiæ na ¿±danie Zamawiaj±cego umowê reguluj±c± wspó³pracê tych wykonawców.
7) Umowa powinna zawieraæ w swej tre¶ci nastêpuj±ce postanowienia:
a) wyszczególnienie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego,
b) okre¶lenie celu gospodarczego, dla którego umowa zosta³a zawarta (celem tym musi byæ zrealizowanie zamówienia),
c) oznaczenie czasu trwania Konsorcjum obejmuj±cego okres realizacji przedmiotu zamówienia, w tym okres zg³aszania wad,
d) podzia³ zadañ pomiêdzy poszczególnych Wykonawców nale¿±cych do Konsorcjum,
e) okre¶lenie lidera Konsorcjum (powinien nim byæ Pe³nomocnik wskazany w ofercie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia),
f) wykluczenie mo¿liwo¶ci wypowiedzenia umowy Konsorcjum przez któregokolwiek z jego cz³onków do czasu wykonania zamówienia, odpowiedzialno¶æ za realizacjê zamówienia, za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia oraz za wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy,
g) zapis mówi±cy, ¿e Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za realizacjê zamówienia, za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia oraz za wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy,
h) w przypadku powierzenia wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom porozumienie powinno okre¶laæ zasady odpowiedzialno¶ci cz³onków konsorcjum za rozliczenie z podwykonawcami.
8) Wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
9) Wspólnicy spó³ki cywilnej s± traktowani jak Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±. Spó³ka cywilna ubiegaj±ca siê o zamówienie musi wyznaczyæ pe³nomocnika do jej reprezentowania.
Pozosta³e informacje zawarto w SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
1. Zamawiaj±cy udzieli jednorazowej zaliczki, po zawarciu umowy, na poczet wykonania zamówienia objêtego umow± w wysoko¶ci 5% wynagrodzenia umownego okre¶lonego § 2 ust. 1 umowy.2. Zaliczka zostanie zaliczona na poczet wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy.
3. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy z³o¿y Zamawiaj±cemu fakturê zaliczkow±, która bêdzie podstaw± do dokonania przelewu zaliczki na konto Wykonawcy podane na fakturze.
4. Zamawiaj±cy udzieli zaliczki w terminie do 21 dni od dnia z³o¿enia przez Wykonawcê faktury zaliczkowej, o której mowa w ust. 7.
5. Zaliczka musi byæ przeznaczona na zakup materia³ów i oprzyrz±dowania niezbêdnych do realizacji zamówienia. Wykonawca bêdzie zobowi±zany przedstawiæ rozliczenie zaliczki zawieraj±ce dowody wydatkowania zaliczki zgodnie z przeznaczeniem i potwierdzaj±ce, ¿e zamówienie zosta³o zrealizowane w zakresie udzielonej zaliczki. Dowodami mog± byæ np.
faktury, protoko³y zdawczo-odbiorcze zakupu materia³ów i oprzyrz±dowania, dokumenty potwierdzaj±ce poniesiony koszt zakupu w postaci raportu kosztowego z materia³ów i oprzyrz±dowania czy inne dowody zap³aty za zakup materia³ów i oprzyrz±dowania niezbêdnych do realizacji zamówienia, na które udzielana jest zaliczka. Wykonawca jest zobowi±zany rozliczyæ zaliczkê niezw³ocznie po zakupie ww. materia³ów i oprzyrz±dowania, jednak nie pó¼niej
ni¿ do 30 dni od dnia otrzymania zaliczki.
6. Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ zwrotu zaliczki:
1) je¿eli Wykonawca przedstawi rozliczenie zaliczki, z którego bêdzie wynika³o nienale¿yte wykorzystanie ¶rodków z udzielonej zaliczki, tj. wykorzystanie zaliczki niezgodnie z przeznaczeniem, które okre¶li³ Zamawiaj±cy udzielaj±c zaliczki,
2) je¿eli Wykonawca nie przedstawi rozliczenia zaliczki w terminie wskazanym w ust. 9,
3) w przypadku odst±pienia od umowy przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê z przyczyn, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy lub Wykonawca, je¿eli zaliczka nie zosta³a rozliczona, z zastrze¿eniem art. 456 ust. 3 ustawy Pzp.
7. Wykonawca bêdzie zobowi±zany zwróciæ zaliczkê w terminie 7 dni od dnia otrzymania od Zamawiaj±cego wezwania do jej zwrotu.
8. Wszelkie spory zwi±zane z wniesieniem, rozliczeniem i zwrotem zaliczki bêd± rozstrzygane przez s±d w³a¶ciwy dla siedziby Zamawiaj±cego.
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
W odniesieniu do art. 455 ust.1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych - Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany zawartej umowy na poni¿ej okre¶lonych warunkach:1) wyd³u¿enie terminu realizacji w sytuacji wyst±pienia zdarzeñ zewnêtrznych, niewywo³anych dzia³aniem lub zaniechaniem wykonawcy i zamawiaj±cego o czas adekwatny do zaistnia³ej sytuacji, w przypadku wyst±pienia warunków pogodowych lub awarii uniemo¿liwiaj±cych ze wzglêdów technologicznych prowadzenie robót pomimo do³o¿enia przez wykonawcê wszelkich starañ, w przypadku wyst±pienia klêsk ¿ywio³owych oraz w przypadku istotnych zmian w przepisach prawa uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót lub w przypadku wyst±pienia kolizji, których nie mo¿na by³o przewidzieæ,
2) zmiana osób odpowiedzialnych odpowiednio za: nadzór realizacji zamówienia ze strony wykonawcy i ze strony Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci z powodu zdarzeñ losowych, tj. ¶mieræ, choroba, ustanie stosunku pracy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-02-10 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-10 09:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-03-11
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1) Zamawiaj±cy wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcê wizji lokalnej o której mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp przez z³o¿eniem oferty. Zamawiaj±cy informuje, ¿e odbycie wizji lokalnej jest mo¿liwe po wcze¶niejszym skontaktowaniu siê osobami wyznaczonymi do komunikowania siê z wykonawcami. Oferta z³o¿ona bez odbycia wizji lokalnej podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.2) Zamawiaj±cy i Wykonawca zobowi±zuj± siê do poddania ewentualnych sporów we wzajemnych relacjach o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, mediacjom lub innemu polubownemu rozwi±zaniu sporu przed S±dem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osob± prowadz±c± inne polubowne rozwi±zanie sporu.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku hali sportowej wraz z przebudow± infrastruktury o¶rodka sportowego w Borowej
- Budowa wie¿y widokowej w Kikowie wraz z niezbêdn± infrastruktur± towarzysz±c±
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 24 w Opolu
- Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynków u¿yteczno¶ci publicznej w miejscowo¶ci Mokre oraz Tarnawa Górna
- Termomodernizacja przychodni przy ul. Gwia¼dzistej 23 w G³ogowie
- Przystosowanie budynku Zespo³u Szkó³ Ekonomiczno-Us³ugowych w Rybniku do potrzeb osób niepe³nosprawnych
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





