eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gołuchów › ,,Przygotowanie do druku i druk publikacji oraz informatorów wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego poszczególnych części zamówienia"



Ogłoszenie z dnia 2022-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
,,Przygotowanie do druku i druk publikacji oraz informatorów wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego poszczególnych części zamówienia"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK KULTURY LEŚNEJ W GOŁUCHOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250518105

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana i Izabeli Działyńskich 2

1.5.2.) Miejscowość: Gołuchów

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-322

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 761 50 45

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@okl.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.okl.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Przygotowanie do druku i druk publikacji oraz informatorów wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego poszczególnych części zamówienia"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa9370ca-a0ca-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00084854

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_okl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_okl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w regulaminie korzystania z platformazakupowa.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych
jest Skarb Państwa – Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Ośrodek Kultury Leśnej w
Gołuchowie, ul. Działyńskich 2,63-322 Gołuchów, tel.:627615045, e-mail: okl@okl.lasy.gov.pl,
reprezentowany przez Dyrektora Ośrodka Kultury Leśnej w Gołuchowie.
Administrator informuje, iż wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych w osobie p. Sławomir
Zieliński , z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować
się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem e-mail slawomir.zielinski@okl.lasy.gov.pl lub
telefonicznie pod numerem tel. 627615045.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZ.270.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa opracowania graficznego, składu, wydruku i dostawy: czterech numerów kwartalnika edukacyjno-informacyjnego „Zagajnik”.
- format A4 (pion);
- liczba stron pojedynczego numeru: 12 + 4
- okładka: kreda półmat 150 g/m2, wnętrz kreda półmat. 120 g/m2; papier certyfikowany
- odświeżenie dotychczasowego projektu graficznego
- pełna obróbka komputerowa (w tym obróbka zdjęć) i przygotowanie do druku według wstępnego projektu przygotowanego przez Ośrodek Kultury Leśnej
- skład i łamanie
- druk 4+4
- szycie metalowymi zszywkami;
- dostawa wydrukowanych kwartalników do siedziby Zamawiającego
- nakład: 1000 egz. (jeden numer) x 4 = 4000 egz. łącznie
- kwartalnik posiada numer ISSN

4.2.6.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki

79821100-6 - Usługi korektorskie

79822000-2 - Usługi składu

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1) C – Cena – 60%.
Ocena ofert w przedmiotowym kryterium zostanie dokonana wg wzoru:
C= (Cmin/Cx)*60 pkt
gdzie:
C- liczba punktów jakie otrzyma oferta "x"
Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Cx- cena oferty badanej "x"

2) Termin realizacji zamówienia - 40 % - 40 pkt dla poszczególnych części zamówienia:

A) Dla części pierwszej do czwartej:
Najdłuższy możliwy termin wykonania wymagany przez Zamawiającego od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów (warunek konieczny) - 30 dni,
- za zaproponowanie terminu realizacji 30 dni – 0 pkt,
- za zaproponowanie terminu realizacji 25-29 dni – 10 pkt,
- za zaproponowanie terminu realizacji 20-24 dni – 20 pkt,
- za zaproponowanie terminu realizacji 15-19 dni – 30 pkt,
- za zaproponowanie terminu realizacji 14 dni i mniej – 40 pkt.

3) Termin realizacji należy podawać w pełnych dniach od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów.
Ocena zostanie dokonana na podstawie wskazanych przez Wykonawcę w ofercie terminów realizacji zamówienia.
4) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium obliczonych wg wzoru:


gdzie:

P = C+T

C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena",
T - łączna liczba punktów przyznana w kryterium „Termin realizacji zamówienia". P - łączna liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w obydwu kryteriach.
5) Punkty są zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Najdłuższy możliwy termin wykonania wymagany przez Zamawiającego od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa przygotowania do druku, druku, oprawy i dostawy książki „Zaproszenie do lasu. Wiersze i zagadki dla dzieci”
- zamawiający dostarczy pliki pdf publikacji wydrukowanej w 2020 r.
- wprowadzenie zmian na stronie redakcyjnej oraz zmiana pozycjonowania strony redakcyjnej z początku na koniec książki
- format bloku: 21 cm x 21 cm
- 84 strony
- oprawa twarda szyto-klejona
- oklejka: kreda 135 g, 4+0 + folia soft-touch
- wyklejka: papier kreda silk matowa 130 g/m2 bez druku
- pełny kolor
- papier offsetowy, spulchniany 1.5 90 g/m2
- druk i oprawa introligatorska
- dostawa wydrukowanych książek do siedziby Zamawiającego
- nakład 500 egz.
- publikacja z numerem ISBN

4.2.6.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki

79821100-6 - Usługi korektorskie

79822000-2 - Usługi składu

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1) C – Cena – 60%.
Ocena ofert w przedmiotowym kryterium zostanie dokonana wg wzoru:
C= (Cmin/Cx)*60 pkt
gdzie:
C- liczba punktów jakie otrzyma oferta "x"
Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Cx- cena oferty badanej "x"

2) Termin realizacji zamówienia - 40 % - 40 pkt dla poszczególnych części zamówienia:

A) Dla części pierwszej do czwartej:
Najdłuższy możliwy termin wykonania wymagany przez Zamawiającego od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów (warunek konieczny) - 30 dni,
- za zaproponowanie terminu realizacji 30 dni – 0 pkt,
- za zaproponowanie terminu realizacji 25-29 dni – 10 pkt,
- za zaproponowanie terminu realizacji 20-24 dni – 20 pkt,
- za zaproponowanie terminu realizacji 15-19 dni – 30 pkt,
- za zaproponowanie terminu realizacji 14 dni i mniej – 40 pkt.

3) Termin realizacji należy podawać w pełnych dniach od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów.
Ocena zostanie dokonana na podstawie wskazanych przez Wykonawcę w ofercie terminów realizacji zamówienia.
4) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium obliczonych wg wzoru:


gdzie:

P = C+T

C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena",
T - łączna liczba punktów przyznana w kryterium „Termin realizacji zamówienia". P - łączna liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w obydwu kryteriach.
5) Punkty są zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Najdłuższy możliwy termin wykonania wymagany przez Zamawiającego od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa przygotowania do druku, druku, oprawy i dostawy książki „W cieniu Puszczy Białowieskiej. Ilustrowany przewodnik po międzywojennych dziejach lasu, jego włodarzy i mieszkańców”
- druk książki i oprawa introligatorska
- współpraca z osobą, która przygotowała pliki do druku
- objętość: 344 strony
- format: 228 mm x 266 mm (blok)
- kapitałka: niebieska
- blok: papier kreda mat 130 g
- druk: 4+4
- wyklejka bez druku: offset 130 g/m2
- oklejka: kreda 135 g/m2, 4+0 + folia mat
- oprawa: twarda, szyta nićmi po dłuższym boku, tektura 2,5 mm
- grzbiet zaokrąglony
- dostawa wydrukowanych książek do siedziby Zamawiającego
- nakład: 300 egz.
- publikacja z numerem ISBN

4.2.6.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki

79821100-6 - Usługi korektorskie

79822000-2 - Usługi składu

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1) C – Cena – 60%.
Ocena ofert w przedmiotowym kryterium zostanie dokonana wg wzoru:
C= (Cmin/Cx)*60 pkt
gdzie:
C- liczba punktów jakie otrzyma oferta "x"
Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Cx- cena oferty badanej "x"

2) Termin realizacji zamówienia - 40 % - 40 pkt dla poszczególnych części zamówienia:

A) Dla części pierwszej do czwartej:
Najdłuższy możliwy termin wykonania wymagany przez Zamawiającego od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów (warunek konieczny) - 30 dni,
- za zaproponowanie terminu realizacji 30 dni – 0 pkt,
- za zaproponowanie terminu realizacji 25-29 dni – 10 pkt,
- za zaproponowanie terminu realizacji 20-24 dni – 20 pkt,
- za zaproponowanie terminu realizacji 15-19 dni – 30 pkt,
- za zaproponowanie terminu realizacji 14 dni i mniej – 40 pkt.

3) Termin realizacji należy podawać w pełnych dniach od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów.
Ocena zostanie dokonana na podstawie wskazanych przez Wykonawcę w ofercie terminów realizacji zamówienia.
4) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium obliczonych wg wzoru:


gdzie:

P = C+T

C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena",
T - łączna liczba punktów przyznana w kryterium „Termin realizacji zamówienia". P - łączna liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w obydwu kryteriach.
5) Punkty są zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Najdłuższy możliwy termin wykonania wymagany przez Zamawiającego od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa opracowania graficznego, składu, druku i dostawy kalendarza edukacyjnego, ściennego
- kalendarz zawiera 7 kart (6 + okładka)
- format A2 (420 x 594 mm), orientacja pozioma
- papier offsetowy mat. 300 g/m2;
- druk 4+4;
- karty spięte białą sprężyną, usztywniane wkładem drucianym z zawieszką;
- przygotowanie projektu wg makiety Zamawiającego; dobranie kroju i rozmiaru czcionki korespondujących z ilustracjami oraz całością kalendarza;
- przygotowanie kalendarium z uwzględnieniem wskazań Ośrodka Kultury Leśnej;
- pełna obróbka komputerowa (w tym obróbka zdjęć, usuwanie tła itp.);
- skład i przygotowanie do druku;
- każdy kalendarz zapakowany z kartonową teczkę bez nadruku;
- dostawa wydrukowanych kalendarzy do siedziby Zamawiającego;
- nakład: 400 egz.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki

79821100-6 - Usługi korektorskie

79822000-2 - Usługi składu

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1) C – Cena – 60%.
Ocena ofert w przedmiotowym kryterium zostanie dokonana wg wzoru:
C= (Cmin/Cx)*60 pkt
gdzie:
C- liczba punktów jakie otrzyma oferta "x"
Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Cx- cena oferty badanej "x"

2) Termin realizacji zamówienia - 40 % - 40 pkt dla poszczególnych części zamówienia:

A) Dla części pierwszej do czwartej:
Najdłuższy możliwy termin wykonania wymagany przez Zamawiającego od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów (warunek konieczny) - 30 dni,
- za zaproponowanie terminu realizacji 30 dni – 0 pkt,
- za zaproponowanie terminu realizacji 25-29 dni – 10 pkt,
- za zaproponowanie terminu realizacji 20-24 dni – 20 pkt,
- za zaproponowanie terminu realizacji 15-19 dni – 30 pkt,
- za zaproponowanie terminu realizacji 14 dni i mniej – 40 pkt.

3) Termin realizacji należy podawać w pełnych dniach od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów.
Ocena zostanie dokonana na podstawie wskazanych przez Wykonawcę w ofercie terminów realizacji zamówienia.
4) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium obliczonych wg wzoru:


gdzie:

P = C+T

C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena",
T - łączna liczba punktów przyznana w kryterium „Termin realizacji zamówienia". P - łączna liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w obydwu kryteriach.
5) Punkty są zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Najdłuższy możliwy termin wykonania wymagany przez Zamawiającego od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa opracowania graficznego, składu, wydruku i dostawy: informatorów wystaw (3 informatory do wystaw):
- Mieszkańcy lasu, data wystawy 22 kwietnia 2022

- Spotkanie z przyrodą, data wystawy 1 lipca 2022
- Księga pamięci leśników, data wystawy 10 września 2022

- format 21 x 15 cm (pion);
- liczba stron pojedynczego informatora: 8 w tym 2 zewnętrzne są okładkami
- papier: kreda półmat 280-300 g/m2
- projekt graficzny wg makiety
- pełna obróbka komputerowa (w tym obróbka zdjęć) i przygotowanie do druku według wstępnego projektu przygotowanego przez Ośrodek Kultury Leśnej
- skład i łamanie
- druk 4+4
- szycie metalowymi zszywkami;
- dostawa wydrukowanych informatorów do siedziby Zamawiającego
- nakład: 250 egz. (jeden informator) łącznie 750 egz.
- informator nie posiada numeru ISBN

4.2.6.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki

79821100-6 - Usługi korektorskie

79822000-2 - Usługi składu

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-10

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1) C – Cena – 60%.
Ocena ofert w przedmiotowym kryterium zostanie dokonana wg wzoru:
C= (Cmin/Cx)*60 pkt
gdzie:
C- liczba punktów jakie otrzyma oferta "x"
Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Cx- cena oferty badanej "x"

2) Termin realizacji zamówienia - 40 % - 40 pkt dla poszczególnych części zamówienia:
B) Dla części piątej do siódmej:
Najdłuższy możliwy termin wykonania wymagany przez Zamawiającego od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów (warunek konieczny) - 14 dni,
- za zaproponowanie terminu realizacji 14 dni – 0 pkt,
- za zaproponowanie terminu realizacji 13-12 dni – 10 pkt,
- za zaproponowanie terminu realizacji 11-10 dni – 20 pkt,
- za zaproponowanie terminu realizacji 9-8 dni – 30 pkt,
- za zaproponowanie terminu realizacji 7dni i mniej – 40 pkt.

3) Termin realizacji należy podawać w pełnych dniach od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów.
Ocena zostanie dokonana na podstawie wskazanych przez Wykonawcę w ofercie terminów realizacji zamówienia.
4) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium obliczonych wg wzoru:


gdzie:

P = C+T

C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena",
T - łączna liczba punktów przyznana w kryterium „Termin realizacji zamówienia". P - łączna liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w obydwu kryteriach.
5) Punkty są zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Najdłuższy możliwy termin wykonania wymagany przez Zamawiającego od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa opracowania graficznego, składu, wydruku i dostawy: informatorów wystaw (4 informatory wystaw):
- Przyroda we współczesnym malarstwie polskim, data wystawy 30 kwietnia 2022
- Drzewa, data wystawy 12 lipca 2022
- Leśne sprawy, data wystawy 26 sierpnia 2022
- Twórczość Jana Kantego Dąbrowskiego, data wystawy 15 września 2022

- format 21 x 15 cm (pion);
- liczba stron pojedynczego informatora: 16 w tym 2 zewnętrzne są okładkami
- papier: kreda półmat 280-300 g/m2
- projekt graficzny wg makiety
- pełna obróbka komputerowa (w tym obróbka zdjęć) i przygotowanie do druku według wstępnego projektu przygotowanego przez Ośrodek Kultury Leśnej
- skład i łamanie
- druk 4+4
- szycie metalowymi zszywkami;
- dostawa wydrukowanych informatorów do siedziby Zamawiającego
- nakład: 250 egz. (jeden informator) łącznie 1000 egz.
- informator nie posiada numeru ISBN

4.2.6.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1) C – Cena – 60%.
Ocena ofert w przedmiotowym kryterium zostanie dokonana wg wzoru:
C= (Cmin/Cx)*60 pkt
gdzie:
C- liczba punktów jakie otrzyma oferta "x"
Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Cx- cena oferty badanej "x"

2) Termin realizacji zamówienia - 40 % - 40 pkt dla poszczególnych części zamówienia:
B) Dla części piątej do siódmej:
Najdłuższy możliwy termin wykonania wymagany przez Zamawiającego od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów (warunek konieczny) - 14 dni,
- za zaproponowanie terminu realizacji 14 dni – 0 pkt,
- za zaproponowanie terminu realizacji 13-12 dni – 10 pkt,
- za zaproponowanie terminu realizacji 11-10 dni – 20 pkt,
- za zaproponowanie terminu realizacji 9-8 dni – 30 pkt,
- za zaproponowanie terminu realizacji 7dni i mniej – 40 pkt.

3) Termin realizacji należy podawać w pełnych dniach od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów.
Ocena zostanie dokonana na podstawie wskazanych przez Wykonawcę w ofercie terminów realizacji zamówienia.
4) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium obliczonych wg wzoru:


gdzie:

P = C+T

C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena",
T - łączna liczba punktów przyznana w kryterium „Termin realizacji zamówienia". P - łączna liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w obydwu kryteriach.
5) Punkty są zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Najdłuższy możliwy termin wykonania wymagany przez Zamawiającego od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa opracowania graficznego, składu, wydruku ploterowego i dostawy: plakatów do wystaw:
- Mieszkańcy lasu, data wystawy 22 kwietnia 2022
- Przyroda we współczesnym malarstwie polskim, data wystawy 30 kwietnia 2022
- Spotkanie z przyrodą, data wystawy 1 lipca 2022
- Drzewa data wystawy 12 lipca 2022
- Leśne sprawy data wystawy 26 sierpnia 2022
- Księga pamięci leśników, data wystawy 10 września 2022
- Twórczość Jana Kantego Dąbrowskiego, data wystawy 15 września 2022

- format 70 x 50 cm (pion);
- papier 80 – 100 g/m2
- projekt graficzny wg makiety
- pełna obróbka komputerowa (w tym obróbka zdjęć) i przygotowanie do druku według wstępnego projektu przygotowanego przez Ośrodek Kultury Leśnej
- skład
- druk 4 x 0
- dostawa wydrukowanych plakatów do siedziby Zamawiającego
- nakład: 4 egz. (jeden tytuł plakatu na wystawę) łącznie 4 x 7 = 28 plakatów

4.2.6.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki

79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
1) C – Cena – 60%.
Ocena ofert w przedmiotowym kryterium zostanie dokonana wg wzoru:
C= (Cmin/Cx)*60 pkt
gdzie:
C- liczba punktów jakie otrzyma oferta "x"
Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Cx- cena oferty badanej "x"

2) Termin realizacji zamówienia - 40 % - 40 pkt dla poszczególnych części zamówienia:
B) Dla części piątej do siódmej:
Najdłuższy możliwy termin wykonania wymagany przez Zamawiającego od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów (warunek konieczny) - 14 dni,
- za zaproponowanie terminu realizacji 14 dni – 0 pkt,
- za zaproponowanie terminu realizacji 13-12 dni – 10 pkt,
- za zaproponowanie terminu realizacji 11-10 dni – 20 pkt,
- za zaproponowanie terminu realizacji 9-8 dni – 30 pkt,
- za zaproponowanie terminu realizacji 7dni i mniej – 40 pkt.

3) Termin realizacji należy podawać w pełnych dniach od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów.
Ocena zostanie dokonana na podstawie wskazanych przez Wykonawcę w ofercie terminów realizacji zamówienia.
4) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium obliczonych wg wzoru:


gdzie:

P = C+T

C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena",
T - łączna liczba punktów przyznana w kryterium „Termin realizacji zamówienia". P - łączna liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w obydwu kryteriach.
5) Punkty są zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Najdłuższy możliwy termin wykonania wymagany przez Zamawiającego od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w ust.1 pkt 2) SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w przypadkach określonych w art. 455 ust. 1 pkt 2 – 4 i ust. 2 ustawy Pzp oraz przewiduje zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp możliwość zmiany postanowień Umowy określając następujący rodzaj i zakres oraz warunki zmiany postanowień Umowy:
Wynagrodzenia w przypadku:
a) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie odpowiednio zmienione w stosunku wynikającym ze zmienionej stawki podatku od towarów i usług (VAT),
b) w przypadku określonym w § 4 ust. 1, wynagrodzenie należne zostanie obniżone o wartość niewykonywanej części przedmiotu zamówienia, zgodnie z § 2 ust.1,
c) w przypadku zmiany zakresu świadczenia Umowy w związku z zaistnieniem okoliczności, tj. zaistnienia okoliczności nadzwyczajnych, np. działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych oraz istnieniem/zaistnieniem epidemii/pandemii, klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy spowodowane przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców,
Terminu realizacji Przedmiotu Umowy:
1) w przypadku niemożności wykonywania przedmiotu Umowy w razie zaistnienia okoliczności nadzwyczajnych, np. działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, termin wykonania przedmiotu Umowy przedłużony zostanie o czas trwania okoliczności nadzwyczajnych uniemożliwiających wykonanie przedmiotu Umowy i - jeśli dotyczy – o czas niezbędny do usunięcia przeszkody uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy, powstałej w związku z okolicznościami nadzwyczajnymi, o których mowa powyżej,
2) w przypadku niemożności wykonywania przedmiotu Umowy w związku z zaistnieniem/istnieniem epidemii/pandemii, klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy spowodowane przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców - termin wykonania przedmiotu Umowy przedłużony zostanie o czas trwania okoliczności uniemożliwiających wykonywanie przedmiotu Umowy, o których mowa powyżej i - jeśli dotyczy – o czas niezbędny do usunięcia przeszkody uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy w związku z okolicznościami, o których mowa powyżej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej adres: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_okl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-22 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-20

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Dla części pierwszej termin dostarczenia poszczególnych numerów kwartalnika:
Planowane wydanie numerów: 1(65)/2022 – do 25 kwietnia 2022 r., 2(66)/2022 – do 30 czerwca 2022 r., 3(67)/2022 – do 30 września 2022 r., 4(68)/2022 – do 30 listopada 2022 r.
Dla części piątej termin dostawy informatorów dla poszczególnych wystaw:
- Mieszkańcy lasu do 22 kwietnia 2022
- Spotkanie z przyrodą do 1 lipca 2022
- Księga pamięci leśników do 10 września 2022
Dla części szóstej termin dostawy informatorów dla poszczególnych wystaw:
- Przyroda we współczesnym malarstwie polskim do 30 kwietnia 2022
- Drzewa do 12 lipca 2022
- Leśne sprawy do 26 sierpnia 2022
- Twórczość Jana Kantego Dąbrowskiego do 15 września 2022
Dla części siódmej termin dostawy plakatów dla poszczególnych wystaw:
- Mieszkańcy lasu do 22 kwietnia 2022
- Przyroda we współczesnym malarstwie polskim do 30 kwietnia 2022
- Spotkanie z przyrodą do 1 lipca 2022
- Drzewa do 12 lipca 2022
- Leśne sprawy do 26 sierpnia 2022
- Księga pamięci leśników do 10 września 2022
- Twórczość Jana Kantego Dąbrowskiego do 15 września 2022

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.