Ogłoszenie z dnia 2025-02-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00533334/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-07
- 2024/BZP 00562234/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-24
- 2024/BZP 00594597/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w budynku Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Łaziskach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Godów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258730
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 53
1.5.2.) Miejscowość: Godów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-340
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324765065
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@godow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.godow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gmina-godow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane w budynku Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Łaziskach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-406a757c-5846-4a28-b92f-22c31339f37e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00084315
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050458/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Roboty budowlane w budynku Szkoły Podstawowej im . Mikołaja Kopernika w Łaziskach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00533334
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ-ZP.271.1.18.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wykonywane w budynku wpisanym do gminnej ewidencji zabytków, obejmujące swoim zakresem remont elewacji, wymiana pokrycia dachowego, wymianą orynnowania i remontem kominów.
Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem w szczególności:
Remont dachu:
1) naprawa uszkodzonych kominów wraz z obróbkami blacharskimi
2) ściągnięcie istniejącego gontu papowego, ułożenie pokrycia z blachy na rąbek stojący, powierzchnia dachu około 1088,00m2;
3) rozbiórka istniejącego orynnowania i wymiana na nowe;
4) rozbiórka istniejącej instalacji odgromowej i wymiana na nową.
Remont elewacji:
1) skucie luźnych tynków (powierzchnia około 120m2);
2) uzupełnienie tynków tynkiem tej samej gramaturze (bez zmiany struktury);
3) przygotowanie podłoża;
4) malowanie elewacji (powierzchnia około 1 210m2);.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45261320-3 - Kładzenie rynien
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 476490,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 603389,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 476490,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIXBUD Firma Usługowo - Budowlana Robert Brzoza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472356575
7.3.3) Ulica: Piotrowicka 5
7.3.4) Miejscowość: Gołkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-341
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROBERT BRZOZA BIXBUD FIRMA USŁUGOWO-BUDOWLANA
jakie przetargi wygrała firma
ROBERT BRZOZA BIXBUD FIRMA USŁUGOWO-BUDOWLANA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 476490,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI GODÓW
- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych - ciąg pieszo-jezdny połączenie ul. Skotnickiej i Powstańców Śląskich w Łaziskach.
- Wymiana ogrodzenia wraz z remontem trybun na boisku sportowym w Krostoszowicach w ramach zadania: ,,Modernizacja boiska sportowego w Krostoszowicach".
więcej: przetargi GODÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont części pomieszczeń biurowych zlokalizowanych na V piętrze budynku przy ul. Ozimskiej 19 w Opolu
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w miejscowości Rzerzęczyce i Nieznanice w Gminie Kłomnice
- Remont dachu w Centrum Rekreacyjnym OSiR przy ul. Belzackiej 108/110 w Piotrkowie Trybunalskim
- Budowa Świetlicy Wiejskiej w Nowym Wylezinie
- Budowa Żłobka Miejsko-Gminnego "NIEDŹWIADEK" w Mordach
- Przebudowa i remont dróg gminnych
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.