Og³oszenie z dnia 2023-02-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00027761/01 - Og³oszenie z dnia 2023-01-12
- 2023/BZP 00063690/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-27
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gm. Zapolice
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ZAPOLICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934482
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: pl. Stra¿acki 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zapolice
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-161
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 438231982
1.5.8.) Numer faksu: 438231982
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zapolice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zapolice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zapolice/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gm. Zapolice2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8270b590-9265-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00084169
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00020965/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gm. Zapolice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00027761
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKI.271.1.2023.AZK
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W zwi±zku z rozwijaj±c± siê zabudow± mieszkaniow± na terenie gm. Zapolice wzrasta zapotrzebowanie na wodê. Z uwagi na niezadowalaj±cy stan urz±dzeñ na ujêciach wody na terenie gm. Zapolice, konieczna jest poprawa funkcjonowania gospodarki wodno-kanalizacyjnej poprzez: - wykonanie modernizacji stacji uzdatniania wody w m. Rembieszów wraz z budow± drugiej studni g³êbinowej, monta¿ zasuw na sieciach wodoci±gowych zasilanych z ujêcia wody Rembieszów w ilo¶ci 40 szt., - monta¿ i pod³±czenie agregatu pr±dotwórczego dla SUW Rembieszów, - monta¿ i pod³±czenie agregatu pr±dotwórczego dla SUW Paprotnia, - monta¿ i pod³±czenie agregatu pr±dotwórczego dla SUW Zapolice, - wykonanie modernizacji stacji uzdatniania wody w m. Zapolice wraz z budow± drugiej studni g³êbinowej, - wykonanie modernizacji stacji uzdatniania wody w m. Paprotnia, monta¿ zasuw na sieciach wodoci±gowych pod³±czonych do SUW Paprotnia w ilo¶ci 50 szt., - wymianê hydrantów na sieciach wodoci±gowych zlokalizowanych na terenie gm. Zapolice w ilo¶ci ok 300 szt. -zakup beczki do wody pitnej -zakup ci±gnika rolniczego wraz z beczk± asenizacyjn± do realizacji zadañ zwi±zanych z odbiorem ¶cieków komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci - budowa sieci wodoci±gowej na terenie gm. Zapolice. Realizacja projektu znacz±co poprawi stan infrastruktury wodoci±gowo-kanalizacyjnej, której efekty wp³yn± na kompleksowy rozwój sieci, bezawaryjno¶æ i ci±g³o¶æ dostarczania wody na cele socjalno-bytowe bezpo¶rednio dla mieszkañców gm. Zapolice. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³±cznikach nr 8 i 9.
2. Zadanie objête przedmiotowym zamówieniem wspó³finansowane jest z Rz±dowego Funduszu Polski £ad „Program Inwestycji Strategicznych”
3. Zatrudnianie na podstawie stosunku pracy, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp.
1) Zamawiaj±cy w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga, aby przez ca³y okres realizacji robót Wykonawca zatrudnia³ na podstawie stosunku pracy osoby wykonuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z pó¼n. zm.). Wymagania w tym zakresie dotycz± zatrudnienia przez Wykonawcê na podstawie stosunku pracy w szczególno¶ci pracowników fizycznych (robotników budowlanych), wykonuj±cych roboty bezpo¶rednio zwi±zane z wykonywaniem robót pod kierownictwem oraz operatorów sprzêtu mechanicznego przy pomocy którego realizowany bêdzie przedmiot zamówienia (wymóg ten nie dotyczy m.in. osób kieruj±cych budow± czy dostawców materia³ów budowlanych oraz sytuacji, gdy prace te wykonuje osobi¶cie osoba fizyczna prowadz±ca samodzielnie dzia³alno¶æ gospodarcz± na podstawie umowy o podwykonawstwo). Rodzaj czynno¶ci niezbêdnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê to wykonywanie robót budowlanych szczegó³owo okre¶lonych w dokumentach zamówienia.
2) Ilo¶ci pracowników niezbêdnych do wykonania przedmiotu zamówienia okre¶la Wykonawca uwzglêdniaj±c termin wykonania oraz z³o¿ono¶æ dokumentacji projektowej. Wykonawca na ka¿dym etapie realizacji umowy jest uprawniony do wprowadzenia dodatkowych pracowników lub wymiany tych ju¿ zg³oszonych.
3) Do pracowników podwykonawców zapisy o pracownikach zatrudnionych na umowê o pracê do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje siê odpowiednio.
4) Sposób kontroli i weryfikacji zatrudnienia uregulowano w projekcie umowy.
4. Je¿eli Wykonawca stwierdzi, ¿e u¿yte w SWZ i w za³±cznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy miêdzynarodowe mog± wskazywaæ na producentów produktów lub ¼ród³a ich pochodzenia to Zamawiaj±cy dopuszcza w tym zakresie rozwi±zania równowa¿ne. Oznacza to, ¿e parametry techniczne tak wskazanych produktów, okre¶laj± wymagane przez Zamawiaj±cego minimalne oczekiwania co do jako¶ci produktów, które maj± byæ u¿yte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w ka¿dym przypadku stwierdzenie, ¿e opis czy te¿ cecha opisanego produktu, która mo¿e wskazywaæ na ¼ród³o pochodzenia lub producenta to Wykonawca równie¿ jest uprawniony do stosowania produktów równowa¿nych, przez które rozumie siê takie, które posiadaj± parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w za³±cznikach do SWZ. Dopuszcza siê równie¿ wykazanie tej równowa¿no¶ci normami równowa¿nymi w stosunku do tych wskazanych w dokumentach zamówienia. Na Wykonawcy spoczywa ciê¿ar wskazania „równowa¿no¶ci”. Przy doborze materia³ów równowa¿nych Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ równie¿ osi±gniêcie wska¼ników okre¶lonych w dokumentach zamówienia.
5. Zamawiaj±cy nie przewiduje sk³adania ofert czê¶ciowych.
6. Uzasadnienie braku podzia³u zamówienia na czê¶ci: Kompleksowa realizacja zamówienia wynika z charakteru zamówienia. Podzia³ zamówienia na czê¶ci móg³by w sposób istotny zagroziæ terminowemu oraz w³a¶ciwemu jako¶ciowo wykonaniu zamówienia z uwagi na brak mo¿liwo¶ci dok³adnego i zgodnego w czasie skoordynowania wspó³pracy kilku wykonawców. Zamówienie nie zosta³o podzielone na czê¶ci z nastêpuj±cych wzglêdów:
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót funkcjonalnie ze sob± zwi±zanych. Rozdzielenie robót grozi³oby niedaj±cymi siê wyeliminowaæ problemami organizacyjnymi zwi±zanymi z odpowiedzialno¶ci± za poszczególne elementy robót wykonywanych przez ró¿nych Wykonawców.
2) Przedmiot zamówienia musi byæ realizowany etapowo i wg kolejno¶ci etapów. Ponadto przy tego typu robotach wykonywanych przez ró¿nych Wykonawców opó¼nienie jednego z Wykonawców wp³ynê³o by negatywnie na terminowo¶æ wykonania innych elementów lub etapów inwestycji — zale¿nych od terminowego wykonania prac przez innego Wykonawcê.
3) Przy tego typu pracach wykonywanych przez ró¿nych Wykonawców niemo¿liwe by³oby jednoznaczne okre¶lenie zasad odpowiedzialno¶ci OC (np. w razie jednoczesnego wykonywania robót przez wielu Wykonawców utrudnione by³oby ustalenie podmiotu odpowiedzialnego za szkody objête polis± OC).
4) Wykonawcy powielaliby koszty prac, co wp³ywa³oby na koszty inwestycji. W ka¿dej z ofert czê¶ciowych Wykonawca musia³by za³o¿yæ odrêbn± wycenê u¿ycia tego samego rodzaju sprzêtu, w sytuacji, w której sk³adaj±c jedn± ofertê, u¿ycie sprzêtu wyceni³by jednokrotnie. W dokumentacji projektowej wskazane s± rozwi±zania wymagaj±ce u¿ycia wielorodzajowego sprzêtu budowlanego.
5) Ka¿dy z Wykonawców w cenê wlicza³by odrêbne koszty ubezpieczenia, co zwiêkszy³oby poziom wydatków Zamawiaj±cego. Reasumuj±c Zamawiaj±cy nie dokona³ podzia³u zamówienia na czê¶ci ze wzglêdu na to, ¿e podzia³ taki grozi³by nadmiernymi trudno¶ciami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania dzia³añ ró¿nych Wykonawców realizuj±cych poszczególne czê¶ci zamówienia mog³oby powa¿nie zagroziæ w³a¶ciwemu wykonaniu zamówienia.
6) Niedokonanie podzia³u zamówienia na czê¶ci podyktowane by³o zatem wzglêdami technicznymi, organizacyjnymi oraz charakterem przedmiotu zamówienia
7. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca udzieli³ gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy ni¿ 36 miesiêcy i nie d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy. Niezale¿nie od gwarancji Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ z tytu³u rêkojmi. Okres rêkojmi ustala siê na okres to¿samy okresowi gwarancji.
8. Wykonawca zobowi±zany jest w terminie 10 dni od daty zawarcia Umowy przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu do akceptacji szczegó³owy harmonogram rzeczowo – terminowo - finansowy dla zakresu objêtego przedmiotem niniejszej Umowy. Wskazany harmonogram musi okre¶laæ szczegó³owe terminy realizacji poszczególnych czynno¶ci w ujêciu tygodniowym, kolejno¶æ wykonywania prac, czas w jakim wykonawca zamierza wykonaæ prace. Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca uwzglêdni³ do wykonania do dnia 30 czerwca 2023 r. sieæ wodoci±gow± na ulicy Dojazdowej, a do 30 listopada 2023 roku studnie w Zapolicach i Rembieszowie.
9. Zaleca siê aby Wykonawca (na w³asny koszt) dokona³ wizji lokalnej w terenie w celu zdobycia informacji koniecznych do przygotowania oferty z uwagi na rycza³towy charakter wynagrodzenia.
10. Wskazany przez Zamawiaj±cego materia³ z rozbiórki stanowi± w³asno¶æ Zamawiaj±cego, który Wykonawca przetransportuje z terenu budowy na wskazane miejsce przez Zamawiaj±cego
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Us³ugi in¿ynierii projektowej w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
71322200-3 - Us³ugi projektowania ruroci±gów
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodoci±gów
45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ¶cieków
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
31120000-3 - Generatory
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zak³adów uzdatniania wody pitnej
45259900-6 - Modernizacja zak³adów
45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zak³adów uzdatniania wody
45252210-3 - Roboty budowlane w zakresie zak³adów oczyszczania wody
51514110-2 - Us³ugi instalowania maszyn i aparatury do oczyszczania lub filtrowania wody
42912300-5 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody
50411100-0 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji wodomierzy
65100000-4 - Us³ugi przesy³u wody i podobne
65111000-4 - Przesy³ wody pitnej
65130000-3 - Obs³uga stacji wody
45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni
45262220-9 - Wiercenie studni wodnych
45262200-3 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych
71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacj±
71331000-7 - Wiertnicze us³ugi in¿ynieryjne
76431500-8 - Us³ugi nadzorowania wierceñ
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie ruroci±gów i kabli
71351910-5 - Us³ugi geologiczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
71314100-3 - Us³ugi elektryczne
71326000-9 - Dodatkowe us³ugi budowlane
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
09332000-5 - Instalacje s³oneczne
16700000-2 - Ci±gniki
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Zgodnie z dyspozycj± art. 255 pkt 1 ustawy Pzp postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego uniewa¿nia siê je¿eli nie z³o¿ono ¿adnego wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo ¿adnej oferty.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w P³ocku (2)
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowo¶ci Ro¿no-Parcele, gmina Aleksandrów Kujawski
- Przebudowa instalacji gazu celem pod³±czenia dwóch gazowych kot³ów kondensacyjnych oraz monta¿ powietrznych pomp ciep³a "Modernizacja kot³owni gazowej z zastosowaniem OZE dla budynku WCO i W w W-iu
- Konserwacje i remonty le¶nych dróg gruntowych na terenie Nadle¶nictwie Lêbork w 2025 r.
- Przebudowa i wzmocnienie muru oporowego przy SP6"
- "Wymiana ¼róde³ ciep³a w O¶rodku Natura Rerum - etap I (postêpowanie powtórzone)"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.