eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RawiczKonsultacje specjalistyczne w ramach realizacji Programu profilaktycznego "Wspieramy i wzmacniamy nasze rodziny" na rok 2025



Ogłoszenie z dnia 2025-02-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konsultacje specjalistyczne w ramach realizacji Programu profilaktycznego "Wspieramy i wzmacniamy nasze rodziny" na rok 2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W RAWICZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 410206891

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Grota Roweckiego 4A

1.5.2.) Miejscowość: Rawicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 5454037

1.5.8.) Numer faksu: 65 5453506

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cusrawicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cusrawicz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1041517

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konsultacje specjalistyczne w ramach realizacji Programu profilaktycznego "Wspieramy i wzmacniamy nasze rodziny" na rok 2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b31d04be-fb95-40a4-82e5-914912c34ceb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00084100

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010987/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Konsultacje specjalistyczne w ramach realizacji Programu profilaktycznego "Wspieramy i wzmacniamy nasze rodziny" na rok 2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00671200

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: I.331.1.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 Usługa polegająca na świadczeniu indywidualnych i grupowych konsultacji psychologicznych i psychoterapeutycznych w ramach realizacji Programu Profilaktycznego „Wspieramy i wzmacniamy nasze rodziny” dla dzieci i młodzieży oraz ich rodziców (opiekunów prawnych)
W szczególności: indywidualne poradnictwo psychologiczne, psychoterapia indywidualna i psychoterapia grupowa oraz zajęcia grupowe prowadzone metodą warsztatową i mini wykładową, z udziałem rodziców pn.: „Szkoła dla rodziców”.

1. Wymiar czasu wykonywania usługi:
1) średnio 10 godzin miesięcznie konsultacji (minimum 2 konsultacje w tygodniu),w wymiarze nie większym niż 110 godzin w całym okresie realizacji
2) średnio 3 godziny miesięcznie w ramach prowadzonej „Szkoły dla rodziców”, w wymiarze nie większym niż 33 godzin w całym okresie realizacji.

2. Warunki udziału w postępowaniu:
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej (art. 116 Pzp):
Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia specjalistę, który:
1) posiada studia wyższe na kierunku psychologia
2) posiada minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia konsultacji psychologicznych, w tym minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie konsultacji psychologicznych dla dzieci i młodzieży
3) posiada Certyfikat Psychoterapeuty Polskiego Towarzystwa Psychologicznego potwierdzający tytuł specjalisty w dziedzinie psychoterapii dzieci i młodzieży w trybie określonym rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13 czerwca 2017r. w sprawie specjalizacji w dziedzinach mających zastosowanie w ochronie zdrowia (Dz. U. z 2023 r. poz. 1771).

3.Termin wykonania zamówienia: od dnia 03.02.2025 r. do 31.12.2025 r..

4. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzielaniu wsparcia specjalistycznego mieszkańcom gminy Rawicz, ze szczególnym uwzględnieniem wsparcia psychologicznego i terapeutycznego w formie konsultacji indywidualnych bądź grupowych, na rzecz uczestników Programu profilaktycznego „Wspieramy i wzmacniamy nasze rodziny” skierowanych przez Centrum Usług Społecznych w Rawiczu, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych tj.: w siedzibie CUS (na terenie miasta i gminy), w dni robocze tj.: od poniedziałku do soboty, w godzinach: 07:00 – 21:00 i w szczególnie uzasadnionych przypadkach w niedzielę. W ramach wykonywanych obowiązków zatrudniony specjalista będzie w stałym kontakcie z pracownikami socjalnymi, innymi specjalistami, zaangażowanymi w realizację działań prowadzonych przez tut. CUS, w tym uczestniczył w opracowaniu dokumentów, regulaminów, opinii i rekomendacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 39000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 Usługa polegająca na świadczeniu indywidualnych i grupowych konsultacji terapeutycznych w ramach realizacji Programu Profilaktycznego „Wspieramy i wzmacniamy nasze rodziny” dla dzieci i młodzieży oraz ich rodziców (opiekunów prawnych)
W szczególności: indywidualne poradnictwo terapeutyczne dla rodziców oraz psychoterapia uzależnień dla dzieci i młodzieży oraz ich rodziców/opiekunów.

1. Wymiar czasu wykonywania usługi: średnio 10 godzin miesięcznie konsultacji (minimum 2 razy w tygodniu), w wymiarze nie większym niż 110 godzin w całym okresie realizacji.

2. Warunki udziału w postępowaniu:
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej (art. 116 Pzp):
Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia specjalistę, który:
1) posiada wykształcenie wyższe na kierunku psychologia
2) minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia konsultacji psychologicznych, w tym minimum 3 letnie doświadczenie w realizacji programów profilaktycznych dla dzieci i młodzieży
3) posiada Certyfikat Specjalisty Psychoterapii Uzależnień w zakresie samodzielnego prowadzenia psychoterapii uzależnień, zgodnie z art. 22 ust. 2a Ustawy z dnia 26 października 1982r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2023r., poz. 2151 tj.).

3. Termin wykonania zamówienia: od dnia 03.02.2025 r. do 31.12.2025 r.

4. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzielaniu wsparcia specjalistycznego mieszkańcom gminy Rawicz, ze szczególnym uwzględnieniem wsparcia psychologicznego i terapeutycznego w formie konsultacji indywidualnych bądź grupowych, na rzecz uczestników Programu profilaktycznego „Wspieramy i wzmacniamy nasze rodziny” skierowanych przez Centrum Usług Społecznych w Rawiczu, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych tj.: w siedzibie CUS (na terenie miasta i gminy), w dni robocze tj.: od poniedziałku do soboty, w godzinach: 07:00 – 21:00 i w szczególnie uzasadnionych przypadkach w niedzielę. W ramach wykonywanych obowiązków zatrudniony specjalista będzie w stałym kontakcie z pracownikami socjalnymi, innymi specjalistami, zaangażowanymi w realizację działań prowadzonych przez tut. CUS, w tym uczestniczył w opracowaniu dokumentów, regulaminów, opinii i rekomendacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Psychologiczny Agniesszka Pierzchała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991242858

7.3.3) Ulica: Widna

7.3.4) Miejscowość: Rawicz

7.3.5) Kod pocztowy: 63-900

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-02-01 do 2025-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Psychologiczny Błażej Pierzchała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991242835

7.3.3) Ulica: Widna

7.3.4) Miejscowość: Rawicz

7.3.5) Kod pocztowy: 63-900

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-02-01 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.