eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BochniaProwadzenie stołówki szkolnej i żywienie dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym, wraz z użyczeniem pomieszczeń (II)



Ogłoszenie z dnia 2025-02-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie stołówki szkolnej i żywienie dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym, wraz z użyczeniem pomieszczeń (II)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 7 IM. JANA PAWŁA II W BOCHNI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005690104

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Tadeusza Jakubowskiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Bochnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatb@psp7bochnia.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp7.bochnia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cd8a625b-6a1a-4c04-8d25-da1d4dd55960

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prowadzenie stołówki szkolnej i żywienie dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym, wraz z użyczeniem pomieszczeń (II)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd8a625b-6a1a-4c04-8d25-da1d4dd55960

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00083859

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00089758/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Żywienie uczniów klas 1- 8 oraz przedszkolaków w wieku od 2,5 do 6 lat, w roku 2025.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00577321

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PSP-7-270.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 425266 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu stołówki szkolnej i żywienie dzieci w wieku
przedszkolnym od 2,5 do 6 lat i uczniów szkoły podstawowej klas 1-8 w wieku od 6 do 16 lat, wraz z użyczeniem
pomieszczeń.
Szczegółowe warunki zamówienia określono w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 3 do
SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231750 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231750 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231750 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Bielecka Usługi gastronomiczne

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681052633

7.3.3) Ulica: gen. T. Jakubowskiego 12

7.3.4) Miejscowość: Bochnia

7.3.5) Kod pocztowy: 32-700

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231750 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zgodnie z warunkami zamówienia opisanymi w SWZ, cena ofertowa obejmować będzie przyszłe wynagrodzenie wykonawcy w części posiłków dla oddziałów przedszkolnych obejmujące zarówno koszty wsadu do kotła i koszty przygotowania (na co zamawiający zabezpiecza środki finansowe w budżecie), zaś w przypadku posiłków dla uczniów wynagrodzenie wykonawcy płacone przez zamawiającego obejmuje wyłącznie cześć kosztów przygotowania na co zamawiający zabezpieczenia w budżecie środki finansowe. Koszty wsadu do kotła posiłku dla uczniów klas 1 – 8, pokrywać będą bezpośrednio rodzice/opiekunowie prawni uczniów według odrębnych umów / deklaracji zawieranych z wykonawcą.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.