eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Odolanów › Wsparcie kształcenia zdalnego w Branżowej Szkole I Stopnia w Odolanowie - zakup i dostawa sprzętu ICT wraz z oprogramowaniem.



Ogłoszenie z dnia 2021-06-15


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00083696 z dnia 2021-06-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wsparcie kształcenia zdalnego w Branżowej Szkole I Stopnia w Odolanowie - zakup i dostawa sprzętu ICT wraz z oprogramowaniem.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Branżowa Szkoła I Stopnia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 251534069

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krotoszyńska 121

1.5.2.) Miejscowość: Odolanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-430

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627331331

1.5.8.) Numer faksu: 627331331

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zszodo@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsz.odolanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.zsz.odolanow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Szkoła

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wsparcie kształcenia zdalnego w Branżowej Szkole I Stopnia w Odolanowie - zakup i dostawa sprzętu ICT wraz z oprogramowaniem.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1b6712a-6d32-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00083696

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007436/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa sprzętu ICT wraz z oprogramowanie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014 - 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00007567/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: I-ZP.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 212440 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wszystkie sprzęty nie gorsze niż:
38 sztuk Laptop z oprogramowaniem nie gorszy niż:
• Procesor zgodny z Intel klasy x 86
• Procesor min. 6 rdzeniowy
• Pamięć operacyjna DDR4 min. 8 GB
• Dysk SSD M.2 min. 512 GB
• Przekątna ekranu (cal) min. 15,6
• Rozdzielczość ekranu min. 1920 x 1080 p FULL HD
• Rodzaj matrycy Matowa LED IPS
• Wbudowana kamera
• Wbudowane głośniki
• Wbudowana mikrofon
• Oprogramowanie : system operacyjny min. (wersja – 64 bitowa) w polskiej wersji językowej, mająca obsługę środowiska domenowego
• Wyposażenie : Zasilacz
• Bezprzewodowa mysz optyczna, rozdzielczość myszy min. 1000 dpi, mysz bezprzewodowa, Interfejs: Bluetooth, USB
• Klawiatura podświetlana z wydzieloną klawiaturą numeryczną
• Aluminiowa pokrywa matrycy
• Aluminiowe wnętrze laptopa
• Torba na laptopa posiada komorę główną zamykaną na suwak, wewnątrz miejsce na laptopa, możliwość noszenia w ręku lub na ramieniu
4 sztuki Tablety graficzne nie gorsze niż:
• Typ produktu : Tablet piórkowy
• Rozdzielczość: min. 2540 lpi
• Aktywny obszar roboczy : min. 216 x 135 mm
• Poziom nacisku: min. 4096
• Technologia : rezonans elektromagnetyczny
• Zasilanie : bateryjne, USB
• Interfejs : Bluetooth, USB
• Kompatybilność : System Mac Os X 10.8, Windows
• Dołączone akcesoria : Piórko bezprzewodowe, kabel USB, Podstawka
4 sztuki Zakup komputera stacjonarnego wraz z akcesoriami nie gorszy niż:
• Typ obudowy AIO
• Przekątna ekranu min. 27”
• Taktowanie procesora: min. 2,9 – 4,8 GHz
• Typ Procesora : osiągający w teście Pass Mark min. 17000 punktów
• Liczba rdzeni : min. 8
• Pamięć operacyjna DDR 4 min. 16 GB
• Pamięć podręczna procesora (MB) : min. 16 MB
• Dysk SSD M.2 : min. Pojemności 512 GB
• Klawiatura bezprzewodowa
• Oprogramowanie : system operacyjny min. (wersja – 64 bitowa) w polskiej wersji językowej, mająca obsługę środowiska domenowego
4 sztuki Mikrofon cyfrowy nie gorszy niż:
• Mikrofon cyfrowy : wysokiej klasy mikrofony pojemnościowe X/Y rejestrujące krystalicznie czysty dźwięk stereo, czytelny wyświetlacz LCD i nowe sterowanie za pomocą jednego przycisku
• Mikrofon z możliwością zmiany języka menu na niemiecki, chiński, japoński, francuski i hiszpański
• Mikrofon musi posiadać rozbudowany limiter sygnału umożliwiający wolne od zniekształceń nagrywanie do poziomu 120dB SPL
Zestaw akcesoriów nie gorszy niż:
• Zestaw akcesoriów do mikrofonu : piankowa osłona, zasilacz sieciowy (typu USB), przewód USB, regulowany trójnóg, wyściełany – sztywny futerał, adapter zaciskowy do mikrofonu
Kamerka internetowa nie gorsza niż:
• Kamera internetowa: streaming, maks. Rozdzielczość 1920 x 1080 (FULLHD / 30FPS), mikrofon, wymiary min. 73 x 126 x 45 mm
Mysz do komputera nie gorsza niż:
• Mysz do komputera Optyczna, rozdzielczość 1000dpi, komunikacje z komputerem Bezprzewodowa, Interfejs : Bluetooth, USB
Pakiet oprogramowania biurowego – wersja edukacyjna dla wszystkich Laptopów i Komputerów
Pakiet biurowy musi spełniać następujące wymagania poprzez wbudowane mechanizmy, bez użycia dodatkowych aplikacji:
• Dostępność pakietu w wersjach 32-bit oraz 64-bit umożliwiającej wykorzystanie ponad 2 GB przestrzeni adresowej,
• Wymagania odnośnie interfejsu użytkownika:
• Pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika.
• Prostota i intuicyjność obsługi, pozwalająca na pracę osobom nieposiadającym umiejętności technicznych.
• Oprogramowanie musi umożliwiać tworzenie i edycję dokumentów elektronicznych w ustalonym formacie, który spełnia następujące warunki:
• posiada kompletny i publicznie dostępny opis formatu,
• ma zdefiniowany układ informacji w postaci XML zgodnie z Załącznikiem 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie KRI, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. 2012, poz. 526),
• Pozwala zapisywać dokumenty w formacie XML.
• Oprogramowanie musi umożliwiać dostosowanie dokumentów i szablonów do potrzeb instytucji.
• W skład oprogramowania muszą wchodzić narzędzia programistyczne umożliwiające automatyzację pracy i wymianę danych pomiędzy dokumentami i aplikacjami (język makropoleceń, język skryptowy).
• Do aplikacji musi być dostępna pełna dokumentacja w języku polskim.
• Pakiet zintegrowanych aplikacji biurowych musi zawierać:
• Edytor tekstów
• Arkusz kalkulacyjny
• Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji
• Narzędzie do tworzenia drukowanych materiałów informacyjnych
• Narzędzie do zarządzania informacją prywatą (pocztą elektroniczną kalendarzem, kontaktami i zadaniami)
• Narzędzie do tworzenia notatek przy pomocy klawiatury lub notatek odręcznych na ekranie urządzenia typu tablet PC z mechanizmem OCR.
Edytor tekstów musi umożliwiać:
• Edycję i formatowanie tekstu w języku polskim wraz z obsługą języka polskiego w zakresie sprawdzania pisowni i poprawności gramatycznej oraz funkcjonalnością słownika wyrazów bliskoznacznych i autokorekty.
• Wstawianie oraz formatowanie tabel.
• Wstawianie oraz formatowanie obiektów graficznych.
• Wstawianie wykresów i tabel z arkusza kalkulacyjnego (wliczając tabele przestawne).
• Automatyczne numerowanie rozdziałów, punktów, akapitów, tabel i rysunków.
• Automatyczne tworzenie spisów treści.
• Formatowanie nagłówków i stopek stron.
• Śledzenie i porównywanie zmian wprowadzonych przez użytkowników w dokumencie.
• Nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności.
• Określenie układu strony (pionowa/pozioma).
• Wydruk dokumentów.
• Wykonywanie korespondencji seryjnej bazując na danych adresowych pochodzących z arkusza kalkulacyjnego i z narzędzia do zarządzania informacją prywatną.
• Pracę na dokumentach utworzonych przy pomocy Microsoft Word 2007 lub Microsoft Word 2010 i 2013 z zapewnieniem bezproblemowej konwersji wszystkich elementów i atrybutów dokumentu.
• Zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji.
• Wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi umożliwiających wykorzystanie go, jako środowiska kreowania aktów normatywnych i prawnych, zgodnie z obowiązującym prawem.
• Wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi umożliwiających podpisanie podpisem elektronicznym pliku z zapisanym dokumentem przy pomocy certyfikatu kwalifikowanego zgodnie z wymaganiami obowiązującego w Polsce prawa. Arkusz kalkulacyjny musi umożliwiać:
• Tworzenie raportów tabelarycznych
• Tworzenie wykresów liniowych (wraz linią trendu), słupkowych, kołowych
• Tworzenie arkuszy kalkulacyjnych zawierających teksty, dane liczbowe oraz formuły przeprowadzające operacje matematyczne, logiczne, tekstowe, statystyczne oraz operacje na danych finansowych i na miarach czasu.
• Tworzenie raportów z zewnętrznych źródeł danych (inne arkusze kalkulacyjne, bazy danych zgodne z ODBC, pliki tekstowe, pliki XML, webservice)
• Obsługę kostek OLAP oraz tworzenie i edycję kwerend bazodanowych i webowych. Narzędzia wspomagające analizę statystyczną i finansową, analizę wariantową i rozwiązywanie problemów optymalizacyjnych
• Tworzenie raportów tabeli przestawnych umożliwiających dynamiczną zmianę wymiarów oraz wykresów bazujących na danych z tabeli przestawnych
• Wyszukiwanie i zamianę danych
• Wykonywanie analiz danych przy użyciu formatowania warunkowego
• Nazywanie komórek arkusza i odwoływanie się w formułach po takiej nazwie
• Nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności
• Formatowanie czasu, daty i wartości finansowych z polskim formatem
• Zapis wielu arkuszy kalkulacyjnych w jednym pliku.
• Zachowanie pełnej zgodności z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania Microsoft Excel 2007 oraz Microsoft Excel 2010 i 2013, z uwzględnieniem poprawnej realizacji użytych w nich funkcji specjalnych i makropoleceń.
• Zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji. Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji musi umożliwiać:
• Przygotowywanie prezentacji multimedialnych, które będą:
• Prezentowanie przy użyciu projektora multimedialnego
• Drukowanie w formacie umożliwiającym robienie notatek
• Zapisanie jako prezentacja tylko do odczytu.
• Nagrywanie narracji i dołączanie jej do prezentacji
• Opatrywanie slajdów notatkami dla prezentera
• Umieszczanie i formatowanie tekstów, obiektów graficznych, tabel, nagrań dźwiękowych i wideo
• Umieszczanie tabel i wykresów pochodzących z arkusza kalkulacyjnego
• Odświeżenie wykresu znajdującego się w prezentacji po zmianie danych w źródłowym arkuszu kalkulacyjnym
• Możliwość tworzenia animacji obiektów i całych slajdów
• Prowadzenie prezentacji w trybie prezentera, gdzie slajdy są widoczne na jednym monitorze lub projektorze, a na drugim widoczne są slajdy i notatki prezentera
• Pełna zgodność z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania MS PowerPoint 2007, MS PowerPoint 2010 i 2013.
Narzędzie do tworzenia drukowanych materiałów informacyjnych musi umożliwiać:
• Tworzenie i edycję drukowanych materiałów informacyjnych
• Tworzenie materiałów przy użyciu dostępnych z narzędziem szablonów: broszur, biuletynów, katalogów.
• Edycję poszczególnych stron materiałów.
• Podział treści na kolumny.
• Umieszczanie elementów graficznych.
• Wykorzystanie mechanizmu korespondencji seryjnej.
• Płynne przesuwanie elementów po całej stronie publikacji.
• Eksport publikacji do formatu PDF oraz TIFF.
• Wydruk publikacji.
• Możliwość przygotowywania materiałów do wydruku w standardzie CMYK.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

30237450-8 - Tablety graficzne

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193526,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200935 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193526,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALLTECH s.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000062086

7.3.3) Ulica: Spółdzielcza

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-407

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 193526,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-05-21
2021-06-15 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.