Ogłoszenie z dnia 2023-02-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00059144/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-26
- 2023/BZP 00075328/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ w Hajnówce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Hajnówce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050582500
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Doc. Adama Dowgirda 9
1.5.2.) Miejscowość: Hajnówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@spzozhajnowka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzozhajnowka.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://spzozhajnowka.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ w Hajnówce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93f3b882-9d49-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00083619
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00058193/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług pralniczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00059144
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2023/TP/PRAL/01
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych, którego szacunkową ilość, wyrażoną w kilogramach, podano w Załączniku nr 2a – formularz asortymentowo - cenowy do niniejszej SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki świadczenia usług zawiera Załącznik nr 2b do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia winien być realizowany zgodnie z normami jakościowymi, wynikającymi z systemu zapewnienia jakości opartego na normie europejskiej w zakresie świadczenia usług prania i dezynfekcji wykonywanych dla placówek służby zdrowia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła jedna oferta Wykonawcy Hollywood Textile Service Sp.z o.o., ul. Bojanowska 2B, 09-200 Sierpc, NIP: 7761627087 o wartości 766 167,98zł brutto.Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył kwotę 656 919,00zł brutto. Zatem postępowanie unieważnia się, gdyż złożona oferta znacznie przewyższa kwotę , którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć o 109 249,98 zł brutto.
Cena oferty znacznie przekracza możliwości finansowe Zamawiającego.
INNE PRZETARGI Z HAJNÓWKI
- Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych oraz bębnów do drukarek atramentowych i laserowych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Hajnówce"
- Remont dróg powiatowych na terenie Powiatu Hajnowskiego zniszczonych w wyniku działań związanych z ochroną granicy.
- Remont zewnętrznej części budynku dawnej łaźni.
- Modernizacja infrastruktury drogowej i wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Hajnówka
więcej: przetargi w Hajnówce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Żyrardowie tj. przy Al. Partyzantów 3 oraz w Wydziale Ksiąg Wieczystych ul. Radziejowskiej 1/5
- Świadczenie usług w zakresie kompleksowego prania bielizny szpitalnej oraz odzieży roboczej i ochronnej wraz z transportem na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
- Świadczenie usług pralniczych dla 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie
- Usługa prania dla Zakładu Karnego w Przytułach Starych
- Kompleksowe usługi pralnicze dla WSO w Krakowie
- Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Szczawnie w okresie od 01.05.2024r. do 31.08.2024r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.