eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Wykonanie prac termomodernizacyjnych w budynkach Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Koszalinie przy ulicy Strażackiej 8

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-06-15


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00083289 z dnia 2021-06-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie prac termomodernizacyjnych w budynkach Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Koszalinie przy ulicy Strażackiej 8

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Koszalinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330957610

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strażacka 8

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-738

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 943455200

1.5.8.) Numer faksu: + 48 943455200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kmpsp.koszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-koszalin

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Administracja rządowa terenowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie prac termomodernizacyjnych w budynkach Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Koszalinie przy ulicy Strażackiej 8

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6cf96bc-9b89-11eb-945c-72824b6a02d0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00083289

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007733/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Roboty budowlane budynków objętych projektem Poprawa efektywności energetycznej obiektów Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Koszalinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 w ramach Poddziałania 1.3.1Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej, Działanie 1.3Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach, Oś Priorytetowa I Zmniejszenieemisyjności gospodarki.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031061/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MT.2370.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2255242,01 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach prac przewiduje się: a) Prace termomodernizacyjne budynku administracyjnego, b) Prace termomodernizacyjne budynku warsztatowego, c) Wymianę tranzytu instalacyjnego pomiędzy budynkami 2) Opis przedmiotu zamówienia opisano w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w załączniku Opis przedmiotu zamówienia. 3) Dla prawidłowego wykonania prac Wykonawca zobowiązany jest do:
a) W ramach prowadzonych prac dokonanie wszelkiego rodzaju zgłoszeń w imieniu Zamawiającego związanych z realizacją prac, w tym np. ustanowienie kierownika budowy, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej, powykonawczej wraz z dokonaniem zgłoszenia do ośrodka geodezyjnego, zgłoszenie do UDT instalacji w kotłowni, dokonanie wszelkich procedur
przewidzianych przepisami prawa związanych z zakończeniem i rozpoczęciem użytkowania obiektu po zakończeniu robót budowlanych będących przedmiotem niniejszego postępowania.
b) Dokonania przeszkolenia personelu zamawiającego, w tym z zakresu obsługi nowej kotłowni
c) Przedłożenia badań wykonanych prac, w tym natężenia oświetlenia, sprawności instalacji odgromowej budynku itp.
d) Przedłożenia dokumentacji powykonawczej wykonanych prac, w tym
zestaw wytworzonego majątku, wszelkie instrukcje użytkowania i wytyczne eksploatacyjne dla Zamawiającego (w tym szczegółowy zakres czynności sprawdzających i kontrolnych).
e) Wykonania i zainstalowania tablic: informacyjnej i pamiątkowej, zgodnie z Zasadami promocji i oznakowania projektów w Programie Operacyjnym Infrastruktura i Środowisko.
f) Zapewnienia nadzoru ornitologicznego wraz z uwzględnieniem jego zaleceń w realizacji zadania
Inwestycja będzie realizowana na terenie: Koszalin, ul. Strażacka 8, obręb 25 działka nr 49. Obiekt to czynna Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Koszalinie pozostająca w gotowości bojowej. W trakcie wizji wszelkie pytania ze strony uczestników będą protokołowane i upublicznione na stronie Zamawiającego. Wizja lokalna nie jest obowiązkowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2812843,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3221776,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2812843,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Budowlanych Robert Łukasik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091528109

7.3.3) Ulica: Zieleń 86

7.3.4) Miejscowość: Trzemeszno

7.3.5) Kod pocztowy: 62-240

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2812843,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-15 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.