Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00031061/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00083289 z dnia 2021-06-15 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie prac termomodernizacyjnych w budynkach Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Koszalinie przy ulicy Strażackiej 8
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Koszalinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330957610
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strażacka 8
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-738
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 943455200
1.5.8.) Numer faksu: + 48 943455200
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kmpsp.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-koszalin
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Administracja rządowa terenowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie prac termomodernizacyjnych w budynkach Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Koszalinie przy ulicy Strażackiej 82.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6cf96bc-9b89-11eb-945c-72824b6a02d0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00083289
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007733/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Roboty budowlane budynków objętych projektem Poprawa efektywności energetycznej obiektów Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Koszalinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 w ramach Poddziałania 1.3.1Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej, Działanie 1.3Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach, Oś Priorytetowa I Zmniejszenieemisyjności gospodarki.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031061/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MT.2370.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2255242,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach prac przewiduje się: a) Prace termomodernizacyjne budynku administracyjnego, b) Prace termomodernizacyjne budynku warsztatowego, c) Wymianę tranzytu instalacyjnego pomiędzy budynkami 2) Opis przedmiotu zamówienia opisano w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w załączniku Opis przedmiotu zamówienia. 3) Dla prawidłowego wykonania prac Wykonawca zobowiązany jest do:
a) W ramach prowadzonych prac dokonanie wszelkiego rodzaju zgłoszeń w imieniu Zamawiającego związanych z realizacją prac, w tym np. ustanowienie kierownika budowy, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej, powykonawczej wraz z dokonaniem zgłoszenia do ośrodka geodezyjnego, zgłoszenie do UDT instalacji w kotłowni, dokonanie wszelkich procedur
przewidzianych przepisami prawa związanych z zakończeniem i rozpoczęciem użytkowania obiektu po zakończeniu robót budowlanych będących przedmiotem niniejszego postępowania.
b) Dokonania przeszkolenia personelu zamawiającego, w tym z zakresu obsługi nowej kotłowni
c) Przedłożenia badań wykonanych prac, w tym natężenia oświetlenia, sprawności instalacji odgromowej budynku itp.
d) Przedłożenia dokumentacji powykonawczej wykonanych prac, w tym
zestaw wytworzonego majątku, wszelkie instrukcje użytkowania i wytyczne eksploatacyjne dla Zamawiającego (w tym szczegółowy zakres czynności sprawdzających i kontrolnych).
e) Wykonania i zainstalowania tablic: informacyjnej i pamiątkowej, zgodnie z Zasadami promocji i oznakowania projektów w Programie Operacyjnym Infrastruktura i Środowisko.
f) Zapewnienia nadzoru ornitologicznego wraz z uwzględnieniem jego zaleceń w realizacji zadania
Inwestycja będzie realizowana na terenie: Koszalin, ul. Strażacka 8, obręb 25 działka nr 49. Obiekt to czynna Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Koszalinie pozostająca w gotowości bojowej. W trakcie wizji wszelkie pytania ze strony uczestników będą protokołowane i upublicznione na stronie Zamawiającego. Wizja lokalna nie jest obowiązkowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2812843,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3221776,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2812843,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Budowlanych Robert Łukasik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091528109
7.3.3) Ulica: Zieleń 86
7.3.4) Miejscowość: Trzemeszno
7.3.5) Kod pocztowy: 62-240
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Robert Łukasik Zakład Usług Budowlanych
jakie przetargi wygrała firma
Robert Łukasik Zakład Usług Budowlanych
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2812843,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-15 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Wykonywanie i montaż elementów kominowych w zasobach administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie.
- "Wykonywanie prac remontowych i konserwacji o charakterze budowlanym w obiektach PGK Sp. z o. o. w Koszalinie, ul. Komunalna 5 oraz w zakresie pilnych robót budowlanych ".
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego 9-osobowego z przestrzenią ładunkową o napędzie spalinowym na potrzeby Bałtyckiego Teatru Dramatycznego im. Juliusza Słowackiego w Koszalinie
- Remont mostu i przepustu w podziale na zadania
- Stół elektrofizjologiczny
- 7/TP1/SZP-2/2024 Naprawa i konserwacja połaci dachowych obiektów Politechniki Koszalińskiej wraz z rynnami, rurami spustowymi, kominami ponad połaciami oraz obróbkami blacharskimi...
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- "Rem. drogi gminnej realiz. w ramach inwest. pn. "Przebudowa nawierzchni drogi publicznej nr 112383D położonej na działce 279/3 obręb Bolków 0002 - ul. Bema" realizowany w dwóch etapach - Etap I i II"
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.