eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krościenko nad DunajcemUregulowanie gospodarki wodno-ściekowej wokół osad Parku. Wymiana źródła ciepła i oświetlenia, wykonanie instalacji PV oraz termomodernizacji Stacji Naukowo - Badawczej



Ogłoszenie z dnia 2025-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej wokół osad Parku. Wymiana źródła ciepła i oświetlenia, wykonanie instalacji PV oraz termomodernizacji Stacji Naukowo – Badawczej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PIENIŃSKI PARK NARODOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122456671

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 107B

1.5.2.) Miejscowość: Krościenko nad Dunajcem

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-450

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 18 2625601, 182625602

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pieninypn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://piepn.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej wokół osad Parku. Wymiana źródła ciepła i oświetlenia, wykonanie instalacji PV oraz termomodernizacji Stacji Naukowo – Badawczej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7acef2a1-406d-4cfe-bdc8-d3345d3a14ec

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00083264

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00082328/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej wokół osad Parku. Wymiana źródła ciepła i oświetlenia, wykonanie instalacji PV oraz termomodernizacji Stacji Naukowo – Badawczej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7acef2a1-406d-4cfe-bdc8-d3345d3a14ec

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-7acef2a1-406d-4cfe-bdc8-d3345d3a14ec

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym oferty oraz wszelkie oświadczenia, wnioski (w tym o wyjaśnienie treści SWZ), zawiadomienia i informacje
przekazywane są przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-7acef2a1-406d-4cfe-bdc8-d3345d3a14ec

Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: biuro@pieninypn.pl (z wyłączeniem składania ofert).
2. W celu złożenia oferty należy zarejestrować (zalogować) się na Platformie https://ezamowienia.gov.pl i postępować zgodnie z instrukcjami.
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików. W polu „Wypełniony formularz oferty” Wykonawca dodaje wypełniony załącznik nr 1 do SWZ. W polu „Załączniki i inne dokumenty przedstawiane w ofercie przez Wykonawcę” Wykonawca dodaje dokumenty składane wraz z ofertą.
Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.
3.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania
i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii
z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
4.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
5. We wszelkich kontaktach z Zamawiającym Wykonawcy powinni powoływać się na podany nr sprawy ( referencyjny) - IR-2253-01-2025

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula RODO została zawarta w rozdziale XXIV SWZ (Ochrona danych osobowych)

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula RODO została zawarta w rozdziale XXIV SWZ (Ochrona danych osobowych)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IR-2253-01-2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej wokół osad Parku. Wymiana źródła ciepła i oświetlenia na energooszczędne, wykonanie instalacji fotowoltaicznej oraz termomodernizacji budynku Stacji Naukowo - Badawczej Pienińskiego Parku Narodowego w Krościenku nad Dunajcem. Uregulowanie gospodarki wodno – ściekowej polega na wymianie istniejących zewnętrznych kolektorów i przyłączy kanalizacji opadowej i sanitarnej oraz przyłączy wodociągowych wokół osad PPN w Krościenku nad Dunajcem (dotyczy 6 budynków) wraz z otworzeniem podbudowy oraz nawierzchni dróg wewnętrznych oraz chodników, w zakresie opisanym w dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót. Wymiana źródła ciepła polega na likwidacji istniejącej kotłowni olejowej i wykonanie nowego hybrydowego węzła cieplnego opartego w technologii na kotłowni gazowej wraz z doprowadzeniem zewnętrznej instalacji gazowej w technologii przewiertu sterowanego oraz zestawu pomp ciepła w zakresie opisanym w dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót. Wykonawca zobowiązany jest do koordynacji umowy o przyłączenie do sieci gazowej z PSG, w taki sposób, aby przed uruchomieniem kotłowni gazowej gaz był dostarczany przez dostawcę gazu. Wymiana oświetlenia na energooszczędne polega na wymianie istniejących opraw oświetleniowych, dostawa i montaż nowych energooszczędnych opraw oświetleniowych w zakresie opisanym w dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót. Wykonanie instalacji fotowoltaicznej polega na montażu ogniw na dachu pokrytym blachą miedzianą na rąbek okrągły, a Wykonawca zobligowany będzie do przeprowadzenia całej procedury w imieniu Wykonawcy z dyspozytorem sieci elektroenergetycznej w rejonie lokalizacji inwestycji w taki sposób, aby przed odbiorem wykonania instalacji fotowoltaicznej możliwe było korzystanie zarówno z produkowanej energii, jak również z możliwością rozliczania nadprodukcji z dostawcą energii konwencjonalnej. Wykonanie termomodernizacji polega na wymianie istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej, na demontażu istniejącej okładziny drewnianej przegród zewnętrznych, wykonaniu nowej izolacji zewnętrznej, odtworzeniu okładziny drewnianej ścian zewnętrznych, izolacji stropu nad kondygnacją podziemną, izolacji podłogi poddasza nieużytkowego, wykonania nawierzchni podłogi poddasza nieużytkowego budynku Stacji Naukowo – Badawczej. Wykonanie termomodernizacji i izolacji przeciwwodnej ścian podziemnych sześciu osad Parku polega na odkopaniu ścian fundamentowych, wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej i termicznej, drenażu opaskowego oraz ponowne zasypanie gruntu wraz z odpowiednim zagęszczeniem i odtworzeniem istniejącej nawierzchni. Wszystkie prace należy dostosować terminowo i technologicznie do występowania na obiekcie ujętych w przedsięwzięciu zwierząt objętych ochroną gatunkową na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody.
Na poddaszu Stacji Naukowo – Badawczej występuje kolonia rozrodcza podkowca małego (Rhinolophus hipposideros). Nietoperze przebywają na strychu budynku w okresie wiosenno – letnim, po czym opuszczają go i przenoszą się do miejsc hibernacji w jaskiniach. Prace termomodernizacyjne muszą uwzględniać wymogi siedliskowe nietoperzy, aby nie miały wpływu na warunki bytowania kolonii letniej. Wieloletnie obserwacje wskazują, że na rynnach dachowych obiektu do lęgów przystępują pojedyncze pary kwiczołów (Turdus pilaris). Po zakończeniu lęgu gniazda są opuszczane przez ptaki. Prace w tym zakresie muszą być wykonywane poza okresem lęgowym ptaków. W związku z sezonowością występowania nietoperzy i ptaków podejmowane działania nie mogą naruszać zakazów ujętych w art. 52 ustawy o ochronie przyrody. Zakres prac zawiera dokumentacja projektowa, stwirb autorstwa mgr inż. Marka Nowaka – załącznik nr 4 do SWZ oraz przedmiary robót – załącznik nr 3 do SWZ. Prace budowlane należy wykonywać zgodnie z dokumentacją projektową, stwirb, przedmiarami robót, zaleceniami Inwestora, projektantów oraz inspektorów nadzoru inwestorskiego, a także obowiązujących standardów PPN. Należy brać pod uwagę całą dokumentację. Jeżeli jakiś element występuje tylko w jednym z dokumentów należy przyjąć go do wyceny. Wycena i rozliczenie wykonania robót ma charakter ryczałtowy. Wykonawca powinien zapoznać się z przedmiotem zamówienia na miejscu i wykonać zadanie zarówno zgodnie z projektem jak i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i właściwościami użytkowymi obiektu.
Po podpisaniu umowy, a przed przystąpieniem do prac budowlanych Wykonawca jest zobowiązany uzyskać pisemną akceptację materiałów, których parametry powinny być równoważne z tymi wskazanymi w przedmiarze robót i dokumentacji projektowej. Wnioski materiałowe, zostaną zaakceptowane kolejno poprzez inspektora nadzoru inwestorskiego, kierownika projektu zarządzającego przedsięwzięciem i ostatecznie przez Inwestora.
Wizja terenowa.
Z uwagi na ryczałtowy charakter składanej oferty, wymaga się udziału przedstawiciela Zamawiającego w wizji lokalnej, w miejscu planowanych robót przed wyceną składanej oferty przetargowej. Termin wizji lokalnej ustala się na 07.02.2025 r. o godz. 07.00. W tym terminie można uzyskać informacje szczegółowe nt. zamówienia na miejscu. Aby uczestniczyć w wizji lokalnej należy uprzednio zgłosić chęć udziału do godziny 15:00 poprzedzającego dnia (06.02.2025 r.) drogą mailową na adres pzysk@pieninypn.pl.
Oferta złożona w postępowaniu przez Wykonawcę, który nie brał udziału w wizji lokalnej skutkuje odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
Do specyfikacji dołączony jest wzór umowy zawierający m.in. zakres prac oraz kary umowne za niedotrzymanie terminu wykonania zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-10-03

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 35

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu zostały opisane w dziale X SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:  „Formularz ofertowy” przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 do SWZ.
 Dokumenty potwierdzające kompetencje wymienione w pkt. X SWZ (protokół odbioru robót lub poświadczenie należytego wykonania).
 Kopie uprawnień i wpisy do izby inżynierów budownictwa: kierownika budowy oraz kierowników robót budowlanych.
 Certyfikat producenta systemu montażowego poświadczający przeszkolenie w zakresie montażu uchwytów montażowych przeznaczonych do rąbków okrągłych dla dachów miedzianych. Należy dołączyć stosowny certyfikat, która zaświadcza, że osoba montująca ogniwa przeszła szkolenie z montażu systemu montażowego na dachy pokryte blachą miedzianą w technologii na rąbek.
 Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, niniejsze oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia, zgodnie ze wzorami podanymi w Załącznikach nr 6 i 7 do SWZ.
 „Wykaz robót wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat” przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 5 do SWZ.
 „Wykaz robót osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” (osoby wyznaczone bezpośrednio do prac na budowie) przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 5A do SWZ.
 Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu osobami wymienionymi w pkt. X przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 7 do SWZ.
 Oświadczenie o zobowiązaniu innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów) przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 7A do SWZ.
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, może zostać wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złożenia dodatkowych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, niniejsze oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia, zgodnie ze wzorami podanymi w Załącznikach nr 6 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zgodnie z art. 281 ust. 4 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 250.000,00 PLN (dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp
2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego BGK O/Kraków 17 1130 1150 0012 1252 6590 0001 (decyduje data wpływu na konto Zamawiającego).
3. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2–4 Pzp, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
5. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium w okolicznościach opisanych w art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy są dopuszczalne jedynie na podstawie art. 455 ustawy PZP.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-17 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-7acef2a1-406d-4cfe-bdc8-d3345d3a14ec

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-17 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamówienie finansowane ze środków: Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na podstawie umowy nr.: 443/2024/Wn06/OP-WK/D o dofinansowanie w formie dotacji realizacji przedsięwzięcia pn. „Termomodernizacja, wymiana źródła ciepła i oświetlenia na energooszczędne, wykonanie instalacji fotowoltaicznej w Stacji Naukowo - Badawczej oraz uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej wokół osad Pienińskiego Parku Narodowego”

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.