Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00092647/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-13
- 2023/BZP 00145498/01 - Wynik z dnia 2023-03-22
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
BZP.271.5.2023 Dostawa papieru na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Nowy Sącz
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Nowego Sącza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893167
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@nowysacz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowysacz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BZP.271.5.2023 Dostawa papieru na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50b2c101-a2f6-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00083060
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061451/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa materiałów biurowych, papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby urzędu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.nowysacz.pl;https://bip.malopolska.pl/nowysacz,m,288947,ogloszenia-ozamowieniach. html; https://platformazakupowa.pl/pn/nowysacz3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/nowysacz bzp@nowysacz.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej
przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy Zakupowej
dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.5.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza.
2. Pozostałe szczegóły dotyczące niniejszego zamówienia znajdują się w specyfikacji warunków
zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30197644-2 - Papier kserograficzny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
10.1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć następujące przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że oferowane dostawy spełnią określone przez Zamawiającego wymagania, tj.: informacje producenta potwierdzające posiadanie przez oferowany produkt parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego – dotyczy produktów, o których mowa w pozycjach 1-2 Opisu Przedmiotu Zamówienia (szczegółowego kosztorysu ofertowego) stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.10.2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych zgodnie z pkt. 10.2 Zamawiający na podst. art. 107 pkt 2 wezwie do uzupełnienia przedmiotowych środków/a dowodowych/ego. Jeżeli Wykonawca nie uzupełni przedmiotowych środków dowodowych w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego, bądź nie przystąpi do prezentacji w wyznaczonym terminie jego oferta zostanie odrzucona.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
10.1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć następujące przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że oferowane dostawy spełnią określone przez Zamawiającego wymagania, tj.: informacje producenta potwierdzające posiadanie przez oferowany produkt parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego – dotyczy produktów, o których mowa w pozycjach 1-2 Opisu Przedmiotu Zamówienia (szczegółowego kosztorysu ofertowego) stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.10.2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych zgodnie z pkt. 10.2 Zamawiający na podst. art. 107 pkt 2 wezwie do uzupełnienia przedmiotowych środków/a dowodowych/ego. Jeżeli Wykonawca nie uzupełni przedmiotowych środków dowodowych w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego, bądź nie przystąpi do prezentacji w wyznaczonym terminie jego oferta zostanie odrzucona.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranejoferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy oraz wskazanym w projekcie umowy,
stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-02-14 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/nowysacz
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-14 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-03-15
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.39.2024 Dostawa drzew i krzewów do nasadzeń na terenach zieleni miejskiej Nowego Sącza
- BZP.271.31.2024 Prace związane ze sporządzaniem operatu szacunkowego - ul. Dunajewskiego.
- Dostawa - środki czystości i artykuły przemysłowe na potrzeby Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu.
- Dostawy endoprotez oraz materiałów zespalajacych
- BZP.271.37.2024 Opracowanie koncepcji (.....) oraz dokumentacji projektowej pn.: "Budowa ciągów rowerowo - pieszych wzdłuż rzek - odcinek od ul. Barskiej do mostu na ul. Nowochruślickiej"
- Wymiana podłogi i drzwi (2 szt.) na sali Centrum Kontaktu Klientów (wcześniej COT) - (sala 100, 101, 102b) - O/Nowy Sącz, ul. Sienkiewicza 67
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Jednorazowy zakup i dostawa papieru kserograficznego dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Praga-Południe m.st. Warszawy oraz placówek oświatowych w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy''
- Dostawa materiałów biurowych i papieru dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu.
- Dostawa artykułów biurowych
- Dostawa materiałów papierniczych, papieru do ploterów, papieru do drukarni oraz pudeł archiwizacyjnych
- BZP.271.33.2024 Dostawa papieru na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza na rok 2024
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych, papieru biurowego, papieru ozdobnego oraz kopert (łącznie 243 pozycje w 4 częściach) - numer sprawy 2/ZP/2024
więcej: Papier kserograficzny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.