eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Opolskie › "Utrzymanie terenów zielonych w Parku Rybaczówka w Strzelcach Opolskich"



Ogłoszenie z dnia 2024-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Utrzymanie terenów zielonych w Parku Rybaczówka w Strzelcach Opolskich"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZARZĄD MIENIA KOMUNALNEGO

1.3.) Oddział zamawiającego: GZMK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamkowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Opolskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 778873236

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gzmk.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzmk.strzelceopolskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dc363ed8-a959-11ee-a681-52fe4aa7189e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Utrzymanie terenów zielonych w Parku Rybaczówka w Strzelcach Opolskich"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc363ed8-a959-11ee-a681-52fe4aa7189e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00083031

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00000669/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Utrzymanie terenów zielonych w Parku Rybaczówka w Strzelcach Opolskich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00005634

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OZ.IV.392.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Nazwa zamówienia: Utrzymanie terenów zielonych w Parku Rybaczówka w Strzelcach Opolskich.
5.2. Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania terenów zielonych w Parku Rybaczówka polegająca między innymi na: koszeniu trawników, wiosennym i jesiennym grabieniu trawników, pieleniu bylin, traw, turzyc i krzewinek, pielęgnacji krzewów, pielęgnacji żywopłotów liściastych, kompleksowym utrzymaniu drzewostanu na terenie parku oraz prace porządkowe w tym opróżnianie koszy na śmieci
5.3. Zakres, charakterystyka oraz warunki realizacji i standardy wykonania poszczególnych prac utrzymaniowych:
5.3.1. Koszenie całego terenu Parku Rybaczówka – 4 razy w sezonie wraz z zebraniem i wywozem skoszonej trawy oraz usuwaniem śmieci i innych zanieczyszczeń jeśli będą się znajdować na koszonym terenie (powierzchnia terenów płaskich - 31 202 m2, powierzchnia skarp – 3 700 m2. Koszenie należy wykonać zgodnie z następującymi warunkami:
• przystąpienie do koszenia trawników w parku może nastąpić po uprzednim zgłoszeniu przedstawicielowi Zamawiającego;
• po rozpoczęciu koszenia trawników w parku prace muszą być kontynuowane bez zbędnych opóźnień i przerw, aż do ich zakończenia (całkowity czas koszenia powierzchni parku nie powinien być dłuższy niż 10 dni),
• koszenie należy wykonywać przy użyciu specjalistycznego sprzętu mechanicznego dostosowanego do lokalnych warunków terenowych, z zachowaniem należytej ostrożności,
• zaleca się stosować profesjonalne kosiarki mechaniczne: sterowane ręcznie z koszem, kosiarki samojezdne - samo zbierające z koszem, kosiarki samojezdne bez kosza – z wyrzutem bocznym oraz kosiarki rozdrabniające,
• kosiarki żyłkowe (wykaszarki) można stosować wyłącznie sporadycznie, w miejscach trudno dostępnych, gdzie użycie innych kosiarek nie jest możliwe,
• elementy tnące kosiarek należy utrzymać w stanie zapewniającym uzyskanie ostrej, niepostrzępionej krawędzi źdźbła trawy,
• technologia koszenia winna zapewnić pełną ochronę istniejących nasadzeń drzew, krzewów i rabat,
• niedopuszczalne jest mechaniczne wykaszanie trawników bezpośrednio przy młodych nasadzeniach drzew bez odpowiedniego zabezpieczenia ich pędów,
• wysokość trawy bezpośrednio po koszeniu nie może przekroczyć 5 cm na żadnym fragmencie skoszonych trawników,
• równocześnie z koszeniem trawników należy skosić trawę i chwasty wyrastające przy elementach małej architektury, słupach i ogrodzeniach zlokalizowanych poza trawnikami, ale w obrębie danego parku;
• skoszona trawa powinna być usunięta z trawników najpóźniej następnego dnia po koszeniu i wywieziona z terenu parku najpóźniej w ciągu 1 dnia po zakończeniu koszenia. Skoszona trawa nie może pozostać na terenie parku w dniach wolnych od pracy,
• w przypadku zanieczyszczenia skoszoną trawą nawierzchni sąsiednich przejść i placów lub elementów małej architektury (np. ławek, koszy, murków itp.), rabat należy ją uprzątnąć na bieżąco lub bezpośrednio po koszeniu, w tym samym dniu. Dopuszcza się stosowanie do tego celu dmuchaw;
• w miejscach, gdzie koszenie nie było wykonane kosiarkami samozbierającymi z koszem należy zgrabić ręcznie.
5.3.2. Wiosenne grabienie trawników (powierzchnia terenów płaskich - 31 202 m2, powierzchnia skarp – 3 700 m2. Grabienie należy wykonać zgodnie z następującymi warunkami:
• przystąpienie do wiosennego grabienia trawników w parku może nastąpić po uprzednim uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego;
• prace te winny zostać wykonane niezwłocznie po zakończeniu okresu zimowego, stosownie do panujących warunków terenowych i pogodowych, nie później niż do 30 kwietnia;
• po rozpoczęciu grabienia w parku musi być ono kontynuowane bez zbędnych opóźnień i przerw, aż do zakończenia;
• zakres prac obejmuje mechaniczne i ręczne wygrabianie z trawników pozostałych po zimie liści i innych resztek roślinnych oraz drobnych śmieci z zebraniem w pryzmy i wywozem na wysypisko, najpóźniej w następnym dniu oraz rozgarnięciem i zagrabieniem kretowisk,
• wygrabienie ma także spełniać rolę pielęgnacyjną, tj.: oczyszczenie trawników z kiełkujących wiosną chwastów, ułatwienie ukorzenienia się traw szlachetnych oraz zahamowanie parowania wody z podłoża. (...)
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77313000-7 - Usługi utrzymania parków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172260,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214242,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172260,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mrowiec Roman - Firma Usługowo - Handlowa "KARO"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561493512

7.3.3) Ulica: ul. Wiejska 74

7.3.4) Miejscowość: Kadłubiec

7.3.5) Kod pocztowy: 47-150

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172260,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.