Ogłoszenie z dnia 2022-03-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00313047/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-14
- 2021/BZP 00326308/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Naprawy pojazdów silnikowych: samochodów osobowych, samochodów ciężarowych, Mercedesów Unimog, ciągników, rębaków, przyczep i kosiarek będących w dyspozycji ZDW w Łodzi i użytkowanych przez RDW i OD"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŁODZI
1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470850645
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: AL. PIŁSUDSKIEGO 12
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-051
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: (42) 616 22 50
1.5.8.) Numer faksu: (42) 616 22 51
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdw.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.zdwlodz.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami wojewódzkimi w imieniu samorządu województwa łódzkiego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Naprawy pojazdów silnikowych: samochodów osobowych, samochodów ciężarowych, Mercedesów Unimog, ciągników, rębaków, przyczep i kosiarek będących w dyspozycji ZDW w Łodzi i użytkowanych przez RDW i OD"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b1b5496-2107-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00082812
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000505/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 "Naprawy i przeglądy pojazdów samochodowych, ciągników, rębaków, myjek do znaków, kosiarek i Mercedesów Unimog siedziba ZDW i RDW"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00313047/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ.352.47.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawy samochodów będących w dyspozycji Zarządu Dróg Wojewódzkich w Łodzi.Miejsce garażowania: Łódź.
Serwis na terenie miasta Łódź.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 48270,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawy samochodów i przyczep dla RDW Bełchatów i OD Bełchatów w odległości do 50 km od siedziby Rejonu w Bełchatowie.Miejsce garażowania:
Rejon Dróg Wojewódzkich Bełchatów, 97-400 Bełchatów, ul. Lipowa 67A;
Obwód Drogowy Bełchatów, 97-400 Bełchatów, ul. Brzozowa 3.
Serwis w odległości do 50 km od siedziby Rejonu w Bełchatowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 43225,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawy samochodów i przyczep dla OD Przedbórz w odległości do 50 km od siedziby Obwodu w Przedborzu.Miejsce garażowania:
Obwód Drogowy Przedbórz, 97-570 Przedbórz, ul. Spacerowa 4.
Serwis w odległości do 50 km od siedziby Obwodu w Przedborzu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 21675,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawy ciągników, rębaków, przyczep i kosiarek dla OD Bełchatów w odległości do 50 km od siedziby Obwodu w Bełchatowie.Miejsce garażowania:
Obwód Drogowy Bełchatów, 97-400 Bełchatów, ul. Brzozowa 3.
Serwis w odległości do 50 km od siedziby Obwodu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 26455,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawy ciągników, rębaków, przyczep i kosiarek dla OD Przedbórz w odległości do 50 km od siedziby Obwodu w Przedborzu.Miejsce garażowania:
Obwód Drogowy Przedbórz, 97-570 Przedbórz, ul. Spacerowa 4.
Serwis w odległości do 50 km od siedziby Obwodu w Przedborzu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 21775,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawy samochodów dla RDW Łowicz, OD Łowicz i OD Biała Rawska w odległości do 65 km od siedziby Rejonu w Łowiczu.Miejsce garażowania:
Rejon Dróg Wojewódzkich Łowicz, 99-400 Łowicz, ul. Jana Pawła II 171;
Obwód Drogowy Łowicz, 99-400 Łowicz, ul. Jana Pawła II 171;
Obwód Drogowy Biała Rawska, 96-230 Biała Rawska, Żurawia 86.
Serwis w odległości do 65 km od siedziby Rejonu w Łowiczu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 44690,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawy ciągników, rębaków, przyczep i kosiarek dla RDW Łowicz, OD Łowicz i OD Biała Rawska w odległości do 65 km od siedziby Rejonu w Łowiczu.Miejsce garażowania:
Rejon Dróg Wojewódzkich Łowicz, 99-400 Łowicz, ul. Jana Pawła II 171;
Obwód Drogowy Łowicz, 99-400 Łowicz, ul. Jana Pawła II 171;
Obwód Drogowy Biała Rawska, 96-230 Biała Rawska, Żurawia 86.
Serwis w odległości do 65 km od siedziby Rejonu w Łowiczu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 47825,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawy samochodów i przyczep dla RDW Piotrków Trybunalski i OD Koluszki w odległości do 50 km od siedziby Obwodu w Koluszkach.Miejsce garażowania:
Rejon Dróg Wojewódzkich Piotrków Trybunalski, 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Wojska Polskiego 2;
Obwód Drogowy Koluszki, 95-040 Koluszki, ul. 11 Listopada 74.
Serwis w odległości do 50 km od siedziby Obwodu w Koluszkach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 39730,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawy samochodów i przyczep dla OD Januszewice w odległości do 50 km od siedziby Obwodu w Januszewicach.Miejsce garażowania:
Obwód Drogowy Januszewice, 22-300 Opoczno, Januszewice 1E.
Serwis w odległości do 50 km od siedziby Obwodu w Januszewicach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 19890,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawy ciągników, rębaków, przyczep i kosiarek dla OD Koluszki i OD Januszewice w odległości do 50 km od siedziby Obwodu w Koluszkach.Miejsce garażowania:
Obwód Drogowy Koluszki, 95-040 Koluszki, ul. 11 Listopada 74;
Obwód Drogowy Januszewice, 22-300 Opoczno, Januszewice 1E.
Serwis w odległości do 50 km od siedziby Obwodu w Koluszkach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 36135,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawy samochodów, rębaków i przyczep dla RDW Poddębice, OD Zygry, OD Uniejów w odległości do 50 km od siedziby Rejonu w Poddębicach.Miejsce garażowania:
Rejon Dróg Wojewódzkich Poddębice, 99-200 Poddębice, ul. Mickiewicza 32;
Obwód Drogowy Zygry, 99-232 Zygry;
Obwód Drogowy Uniejów, 99-210 Uniejów, ul. Dąbska 57.
Serwis w odległości do 50 km od siedziby Rejonu w Poddębicach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 48625,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawy ciągników, przyczep i kosiarek dla OD Zygry, OD Uniejów w odległości do 50 km od siedziby Rejonu w Poddębicach.Miejsce garażowania:
Obwód Drogowy Zygry, 99-232 Zygry;
Obwód Drogowy Uniejów, 99-210 Uniejów, ul. Dąbska 57;
Siedziba RDW: Rejon Dróg Wojewódzkich Poddębice, 99-200 Poddębice, ul. Mickiewicza 32.
Serwis w odległości do 50 km od siedziby Rejonu w Poddębicach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 40130,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawy samochodów, rębaków i przyczep dla RDW Sieradz, OD Widawa, OD Działoszyn w odległości do 50 km od siedziby Rejonu w Sieradzu.Miejsce garażowania:
Rejon Dróg Wojewódzkich Sieradz, 98-200 Sieradz, ul. Targowa 9;
Obwód Drogowy Widawa, 98-170 Widawa, ul. Kuziówek 1;
Obwód Drogowy Działoszyn, 99-355 Działoszyn, ul. Ogrodowa 4.
Serwis w odległości do 50 km od siedziby Rejonu w Sieradzu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 54355,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawy ciągników, przyczep i kosiarek dla OD Widawa, OD Działoszyn w odległości do 50 km od siedziby Rejonu w Sieradzu.Miejsce garażowania:
Obwód Drogowy Widawa, 98-170 Widawa, ul. Kuziówek 1;
Obwód Drogowy Działoszyn, 99-355 Działoszyn, ul. Ogrodowa 4;
Siedziba RDW: Rejon Dróg Wojewódzkich Sieradz, 98-200 Sieradz, ul. Targowa 9.
Serwis w odległości do 50 km od siedziby Rejonu w Sieradzu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 26355,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawy samochodów ciężarowych Mercedes Unimog dla OD Bełchatów, OD Koluszki, OD Widawa.Serwis w odległości do 150 km od siedziby każdego z Obwodów lub serwis mobilny.
Miejsce garażowania:
Obwód Drogowy Bełchatów, 97-400 Bełchatów, ul. Brzozowa 3;
Obwód Drogowy Koluszki, 95-040 Koluszki, ul. 11 Listopada 74;
Obwód Drogowy Widawa, 98-170 Widawa, ul. Kuziówek 1.
Serwis w odległości do 150 km od siedziby każdego z Obwodów lub serwis mobilny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 157870,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawy samochodów ciężarowych VOLVO dla OD Przedbórz, RDW/OD Łowicz, OD Biała Rawska, OD Koluszki, OD Zygry, OD Uniejów, OD Działoszyn. Serwis w odległości do 120 km od siedziby każdego z Rejonów/Obwodów lub serwis mobilny.Miejsce garażowania:
Obwód Drogowy Przedbórz, 97-570 Przedbórz, ul. Spacerowa 4;
Rejon Dróg Wojewódzkich /OD Łowicz, 99-400 Łowicz, ul. Jana Pawła II 171;
Obwód Drogowy Biała Rawska, 96-230 Biała Rawska, Żurawia 86;
Obwód Drogowy Koluszki, 95-040 Koluszki, ul. 11 Listopada 74;
Obwód Drogowy Zygry, 99-232 Zygry;
Obwód Drogowy Uniejów, 99-210 Uniejów, ul. Dąbska 57;
Obwód Drogowy Działoszyn, 99-355 Działoszyn, ul. Ogrodowa 4.
Serwis w odległości do 120 km od siedziby każdego z Rejonów/Obwodów lub serwis mobilny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 73455,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18007,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18007,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18007,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Auto Centrum Serwisowe Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282593522
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AUTO CENTRUM SERWISOWE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
AUTO CENTRUM SERWISOWE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59372,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta nie została złożona w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta nie została złożona w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19557,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19557,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19557,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SERWIS-CAR Milena Gruziel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8341853268
7.3.4) Miejscowość: Łowicz
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54968,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono oferty.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono oferty.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono oferty.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono oferty.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Otwarcie oferty nastąpiło w kolejnym dniu po dniu otwarcia ofert oraz opublikowania informacji z otwarcia ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Otwarcie oferty nastąpiło w kolejnym dniu po dniu otwarcia ofert oraz opublikowania informacji z otwarcia ofert.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Otwarcie oferty nastąpiło w kolejnym dniu po dniu otwarcia ofert oraz opublikowania informacji z otwarcia ofert.
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Otwarcie oferty nastąpiło w kolejnym dniu po dniu otwarcia ofert oraz opublikowania informacji z otwarcia ofert.
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66770,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66770,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66770,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aebi Schmidt Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570464403
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194180,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono oferty.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonanie modernizacji instalacji wody lodowej, obsług. chłodzenie pom., w budynku biur., w ramach zadania inwest. pn.: "Modernizacja instalacji klimatyzacji w budynku przy ul. Moniuszki 7/9 w Łodzi"
- SZP.281.41.2025 - Roboty budowlane - adaptacja pomieszczeń Pracowni Hemodynamiki - etap II w ramach projektu pn. "Utworzenie kompleksu Intensywnej Terapii w Instytucie "Centrum Zdrowia Matki (...)"
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- : Dostawa cz. 2 pomocy dydaktycznych Szkoły Podstawowej nr 138 im. Leopolda Staffa w Łodzi, w ramach projektu nr FELD.08.07-IZ.00-0060/24 "Droga do lepszej przyszłości- rozumiem, wiem, potrafię"
- Dostawa cz. 1 pomocy dydaktycznych Szkoły Podstawowej nr 138 im. Leopolda Staffa w Łodzi, w ramach projektu nr FELD.08.07-IZ.00-0060/24 "Droga do lepszej przyszłości- rozumiem, wiem, potrafię"
- "Adaptacja pomieszczeń i warsztatów szkolnych" w ramach projektu pn.: "Ekologiczny mechanik"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Renowacja i naprawa zjeżdżalni wodnej zewnętrznej "Leniwa Rzeka" w Kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu.
- Świadczenie usługi polegającej na konserwacji i serwisowaniu/naprawach systemów zabezpieczeń i instalacji przeciwpożarowej na rzecz Prokuratury ...
- Świadczenie usługi okresowych przeglądów technicznych stolarki drzwiowej w okresie 36 miesięcy dla Instytutu Techniki Cieplnej Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
- Przegląd kulochwytu na strzelnicy oraz wymiana lub naprawa elementów metalowych.
- Montaż w terenie poidełek warszawskich
- Wykonanie okresowych przeglądów obiektów budowlanych w budynku Wydziału Mechatroniki PW w okresie 24 miesięcy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.