eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TychySerwis maszyn i urządzeń transportu wewnętrznego



Ogłoszenie z dnia 2025-12-04

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Serwis maszyn i urządzeń transportu wewnętrznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Master Odpady i Energia Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273854704

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lokalna 11

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szymon.lakota@master.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.master.tychy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Spóła Gminna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Serwis maszyn i urządzeń transportu wewnętrznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7f20ad4-1f95-41da-b1c4-3f27ddf84ed9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00575866

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1230022

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: I. Opis sposobu przygotowania ofert oraz dokumentów wymaganych przez zamawiającego w SWZ
1. Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poprzez oryginał należy rozumieć dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
3. Oferta powinna być:
a. sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim,
b. złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl,
c. podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
4. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.
5. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.
6. Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Na platformie w formularzu składania oferty znajduje się miejsce wyznaczone do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa.
7. Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
8. Zgodnie z definicją dokumentu elektronicznego z art.3 ustęp 2 Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest jednoznaczne z podpisaniem oryginału dokumentu, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego wykonawcę ubiegającego się wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, albo przez podwykonawcę.
9. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wszelkie informacje dotyczące RODO Zawarte są na stronie internetowej Zamwiającego w Zakładce RODO - www.master.tychy.pl

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SMW/12/2025 r.

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przeprowadzaniu planowanych, okresowych przeglądów maszyn i urządzeń Transportu Wewnętrznego zgodnych z DTR składających się między innymi z :
1) Ładowarka kołowa VOLVO L90G – 2szt
 Przegląd 500mth, który obejmuje wymianę oleju silnikowego oraz filtrów, smarowanie maszyny, kontrole płynu chłodniczego, kontrola ciśnienia w hydro-akumulatorach oraz oleju hydraulicznego, przy założeniu, że przeglądy takie zostaną wykonane 2 razy w ciągu trwania umowy,
 Przegląd 1000mth, który obejmuje przegląd 500mth wraz z dodatkową wymianą oleju w mostach napędowych oraz w przekładni, przy założeniu, że zostanie wykonany jeden przegląd w ciągu trwania umowy,
 Przegląd 2000mth, który obejmuje 500mth oraz 1000mth wraz z dodatkową wymianą oleju hydraulicznego oraz filtrów i wymianą płynu chłodniczego przy założeniu, że zostanie wykonany jeden przegląd w ciągu trwania umowy,
2) ATLAS 230MH – 1szt
 Przegląd 500mth, który obejmuje wymianę oleju silnikowego oraz filtrów, smarowanie maszyny, kontrole płynu chłodniczego, kontrola ciśnienia w hydro akumulatorach oraz oleju hydraulicznego, przy założeniu, że przeglądy takie zostaną wykonane 2 razy w ciągu trwania umowy,
 Przegląd 1000mth, który obejmuje przegląd 500mth wraz z dodatkową wymianą oleju w mostach napędowych oraz w przekładni, przy założeniu, że zostanie wykonany jeden przegląd w ciągu trwania umowy,
 Przegląd 2000mth, który obejmuje 500mth oraz 1000mth wraz z dodatkową wymianą oleju hydraulicznego oraz filtrów i wymianą płynu chłodniczego, przy założeniu, że zostanie wykonany jeden przegląd w ciągu trwania umowy,
 WYMAGANE UPRAWNIENIA KONSERWATORSKIE UDT
3) MERLO P38.13 Plus – 1szt
 Przegląd 500mth, który obejmuje wymianę oleju silnikowego oraz filtrów, smarowanie maszyny, kontrolę płynu chłodniczego, smarowanie wieży, kontrola ciśnienia w hydro-akumulatorach oraz oleju hydraulicznego, przy założeniu, że przeglądy takie zostaną wykonane 2 razy w ciągu trwania umowy,
 Przegląd 1000mth, który obejmuje przegląd 500mth wraz z dodatkową wymianą oleju w mostach napędowych oraz w przekładni, przy założeniu, że zostanie wykonany jeden przegląd w ciągu trwania umowy,
 Przegląd 2000mth, który obejmuje 500mth oraz 1000mth wraz z dodatkową wymianą oleju hydraulicznego oraz filtrów i wymianą płynu chłodniczego, przy założeniu, że zostanie wykonany jeden przegląd w ciągu trwania umowy,
 WYMAGANE UPRAWNIENIA KONSERWATORSKIE UDT
4) VOLVO BL71B – 1szt
 Przegląd 500mth, który obejmuje wymianę oleju silnikowego oraz filtrów, smarowanie maszyny, kontrole płynu chłodniczego, kontrola ciśnienia w hydroakumulatorach oraz oleju hydraulicznego przy założeniu, że przeglądy takie zostaną wykonane 2 razy w ciągu trwania umowy,
 Przegląd 1000mth, który obejmuje przegląd 500mth wraz z dodatkową wymianą oleju w mostach napędowych oraz w przekładni, przy założeniu, że zostanie wykonany jeden przegląd w ciągu trwania umowy,
 Przegląd 2000mth, który obejmuje 500mth oraz 1000mth wraz z dodatkową wymianą oleju hydraulicznego oraz filtrów i wymianą płynu chłodniczego , przy założeniu, że zostanie wykonany jeden przegląd w ciągu trwania umowy,
5) LIU GONG LG856H – 1szt
 Przegląd 500mth, który obejmuje wymianę oleju silnikowego oraz filtrów, smarowanie maszyny, kontrole płynu chłodniczego, kontrola ciśnienia w hydro-akumulatorach oraz oleju hydraulicznego, przy założeniu, że przeglądy takie zostaną wykonane 2 razy w ciągu trwania umowy,
 Przegląd 1000mth, który obejmuje przegląd 500mth wraz z dodatkową wymianą oleju w mostach napędowych oraz w przekładni, przy założeniu, że zostanie wykonany jeden przegląd w ciągu trwania umowy,
 Przegląd 2000mth, który obejmuje 500mth oraz 1000mth wraz z dodatkową wymianą oleju hydraulicznego oraz filtrów i wymianą płynu chłodniczego, przy założeniu, że zostanie wykonany jeden przegląd w ciągu trwania umowy,
 WYMAGANE UPRAWNIENIA KONSERWATORSKIE UDT
6) Genie Z40- 1 szt.
 podest ruchomy, numer seryjny: Z40N15-2789 (raz na 2 miesiące),
 przegląd konserwatorski raz na dwa miesiące
 WYMAGANE UPRAWNIENIA KONSERWATORSKIE UDT
7) Iteco IT10090 – 1 szt.
 podest ruchomy, numer seryjny: IT19013254 (raz na 2 miesiące)
 przegląd konserwatorski raz na dwa miesiące
 WYMAGANE UPRAWNIENIA KONSERWATORSKIE UDT
8) Hangcha CPQD35N-RW22 nr fab. F4BJ36026,
 Przegląd 500mth, który obejmuje wymianę oleju silnikowego oraz filtrów, smarowanie maszyny, kontrole płynu chłodniczego, kontrola ciśnienia w hydro-akumulatorach oraz oleju hydraulicznego, przy założeniu, że przeglądy takie zostaną wykonane 2 razy w ciągu trwania umowy,
 Przegląd konserwatorski raz na 2 miesiące,
 WYMAGANE UPRAWNIENIA KONSERWATORSKIE UDT
9) Hyundai 33L-7A, 2 szt. (raz na 2 miesiące),
 Przegląd 500mth, który obejmuje wymianę oleju silnikowego oraz filtrów, smarowanie maszyny, kontrole płynu chłodniczego, kontrola ciśnienia w hydro-akumulatorach oraz oleju hydraulicznego, przy założeniu, że przeglądy takie zostaną wykonane 2 razy w ciągu trwania umowy,
 Przegląd konserwatorski raz na 2 miesiąc,
 WYMAGANE UPRAWNIENIA KONSERWATORSKIE UDT
10) Bomag szt.1
 Przegląd 500mth, który obejmuje wymianę oleju silnikowego oraz filtrów, smarowanie maszyny, kontrole płynu chłodniczego, kontrola ciśnienia w hydro-akumulatorach oraz oleju hydraulicznego, przy założeniu, że przeglądy takie zostaną wykonane 2 razy w ciągu trwania umowy,
 Przegląd 1000mth, który obejmuje przegląd 500mth wraz z dodatkową wymianą oleju w mostach napędowych oraz w przekładni, przy założeniu, że zostanie wykonany jeden przegląd w ciągu trwania umowy,
 Przegląd 2000mth, który obejmuje 500mth oraz 1000mth wraz z dodatkową wymianą oleju hydraulicznego oraz filtrów i wymianą płynu chłodniczego, przy założeniu, że zostanie wykonany jeden przegląd w ciągu trwania umowy.
11) Dressta TD15R
 Przegląd 500mth, który obejmuje wymianę oleju silnikowego oraz filtrów, smarowanie maszyny, kontrole płynu chłodniczego, kontrola ciśnienia w hydro-akumulatorach oraz oleju hydraulicznego, przy założeniu, że przeglądy takie zostaną wykonane 2 razy w ciągu trwania umowy,
 Przegląd 1000mth, który obejmuje przegląd 500mth wraz z dodatkową wymianą oleju w mostach napędowych oraz w przekładni, przy założeniu, że zostanie wykonany jeden przegląd w ciągu trwania umowy,
 Przegląd 2000mth, który obejmuje 500mth oraz 1000mth wraz z dodatkową wymianą oleju hydraulicznego oraz filtrów i wymianą płynu chłodniczego, przy założeniu, że zostanie wykonany jeden przegląd w ciągu trwania umowy.
które znajdują się na terenie Zakładu MASTER- Odpady i Energia w Tychach w okresie od podpisania umowy do 31 grudnia 2026.
1) Świadczenia usługi pogotowia serwisowego w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. Za usługi pogotowia serwisowego uważać się będzie usługi naprawy maszyn i urządzeń transportu wewnętrznego wykonywane w dni robocze w godz. 18.00-6.00 oraz dni wolne od pracy i święta. Cena RBH usług pogotowia serwisowego będzie ceną zwykłej RBH powiększonej o 25% dodatek stawki. podstawowej
2) Wykonywanie usług zgodnie z cennikiem oraz protokołem stanowiącym załącznik do umowy.
Szczegółowe zapisy znajdują się w SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Cena
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

II. Ponadto, o udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który spełnia poniżej określone warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów:
- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- zamawiający uzna, że wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia co najmniej: 250 000 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100),
4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.

5. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcie gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą. Który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 3 do SWZ.
b. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokument potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

2. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ.
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1 – SWZ – załącznik nr 2.
2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale V pkt II SWZ (jeżeli dotyczy);
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 musi znajdować się w ofercie.
3. Oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1,4 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wskazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowalne/usługi/dostawy wykonują poszczególny Wykonawcy.
6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zamieszczonymi wzorami umów - ramowej oraz wykonwczej

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa Open NExus

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-12 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Postępowanie jest prowadzone z uwzględnieniem umowy ramowej oraz wykonawczej. Wszelkie dokumenty oraz zapytania należy składać wyłącznie poprzez Platformę Zakupową OpenNexus

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.