eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › SZKOLENIA DLA KADRY ADMINISTRACYJNEJ, ZARZĄDZAJĄCEJ I DYDAKTYCZNEJ KARPACKIEJ PAŃSTWOWEJ UCZELNI W KROŚNIE PROWADZĄCE DO ZWIĘKSZENIA DOSTĘPNOŚCI UCZELNI DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-06-15


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00082715 z dnia 2021-06-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
˜SZKOLENIA DLA KADRY ADMINISTRACYJNEJ, ZARZĄDZAJĄCEJ I DYDAKTYCZNEJ KARPACKIEJ PAŃSTWOWEJ UCZELNI W KROŚNIE PROWADZĄCE DO ZWIĘKSZENIA DOSTĘPNOŚCI UCZELNI DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜KARPACKA PAŃSTWOWA UCZELNIA W KROŚNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 370468370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: ˜Krosno

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜38-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜przetargi@kpu.krosno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜https://kpu.krosno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

˜https://platformazakupowa.pl/pn/pwsz.krosno/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜SZKOLENIA DLA KADRY ADMINISTRACYJNEJ, ZARZĄDZAJĄCEJ I DYDAKTYCZNEJ KARPACKIEJ PAŃSTWOWEJ UCZELNI W KROŚNIE PROWADZĄCE DO ZWIĘKSZENIA DOSTĘPNOŚCI UCZELNI DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-cce3c220-af1e-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082715

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00007320/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług szkoleniowych w ramach projektu pn. „Uczelnia bez barier - w kierunku edukacji włączającej”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

˜Projekt „Uczelnia bez barier – w kierunku edukacji włączającej” nr POWR.03.05.00-00-A079/20 jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 Oś III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00050708/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ˜DTG/38/ZP-3/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 281350,00 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Część I - Zadanie nr 1 – „Szkolenia dla kadry uczelni podnoszące świadomość w zakresie niepełnosprawności i pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi” obejmuje:A) Szkolenie podstawowe w zakresie komunikacji i form wsparcia edukacyjnego studentów z zaburzeniami psychicznymiB) Szkolenie „Wsparcie edukacyjne osoby z zaburzeniami psychicznymi”C) Szkolenie „Odróżnianie zaburzeń psychicznych od agresji i roszczeniowości”D) Szkolenie „Techniki radzenia sobie z własnymi, negatywnymi emocjami w trudnych sytuacjach wynikających z kontaktu ze studentami z zaburzeniami psychicznymi”E) Szkolenie „Kontakt ze studentami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu(ASD)”F) Szkolenie „Szkolenie podstawowe w zakresie funkcjonowania studentów z niepełnosprawnością w środowisku akademickim”G) Szkolenie „Funkcjonowanie osoby z niepełnosprawnością narządu ruchu”H) Szkolenie „Funkcjonowanie osoby z niepełnosprawnością narządu wzroku”I) Szkolenie „Funkcjonowanie osoby z niepełnosprawnością narządu słuchu”J) Szkolenie „Funkcjonowanie osoby z zaburzeniami mowy”

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79632000-3 - Szkolenie pracowników

4.5.5.) Wartość części: 97650,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Część II – Zadanie 2 - Szkolenia dla kadry uczelni w zakresie podnoszenia kompetencji w pracy z osobami z niepełnosprawnością” obejmuje:A) Szkolenie dla lektorów języków obcych z zakresu przystosowywania metod pracy do potrzeb osób z różnymi rodzajami niepełnosprawnościB) Szkolenie specjalistyczne podnoszące świadomość dostępności bibliotek i czytelniC) Szkolenie z dostosowania materiałów dydaktycznych do potrzeb osób z niepełnosprawnościamiD) Szkolenie z zakresu dostępności cyfrowej i nowoczesnych technologii - standard WCAG 2.1

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79632000-3 - Szkolenie pracowników

4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Część III – Zadanie 3 - Szkolenie dla nauczycieli wychowania fizycznego w zakresie podnoszenia kompetencji dydaktycznych w pracy z osobami z niepełnosprawnościami

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79632000-3 - Szkolenie pracowników

4.5.5.) Wartość części: 8000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Część IV – Zadanie 4 - Szkolenie dla nauczycieli wychowania fizycznego dot. podnoszenia kompetencji dydaktycznych w zakresie zimowych dyscyplin sportowych dla osób z niepełnosprawnością

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79632000-3 - Szkolenie pracowników

4.5.5.) Wartość części: 18000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Część V – Zadanie 5 - Szkolenia dla kadry uczelni w zakresie podnoszenia kompetencji cyfrowych dotyczących dostępności TIK dla osób z niepełnosprawnościami, obejmuje:A) Szkolenie z tworzenia stron internetowych dostępnych dla osób z niepełnosprawnościamiB) Szkolenie z audytowania stron internetowych zgodnie ze standardem WCAGC) Szkolenie z tworzenia dokumentów cyfrowych dostępnych dla osób z niepełnosprawnościamiD) Szkolenie z redagowania treści na stronach internetowych w sposób dostępny dla osób z niepełnosprawnościamiE) Szkolenie z tworzenia multimediów w sposób dostępny dla osób z niepełnosprawnościami

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79632000-3 - Szkolenie pracowników

4.5.5.) Wartość części: 51700,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Część VI – Zadanie 6 - Szkolenie z zakresu obsługi i utrzymania środowiska teleinformatycznego - subskrypcja szkoleniowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79632000-3 - Szkolenie pracowników

4.5.5.) Wartość części: 86000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105550,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 192000,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105550,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜OPTIMA CENTRUM ROZWOJU I KSZTAŁCENIA KADR S.C. AGATA SCHILF, IZABELA BIAŁASIK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜9571073089

7.3.3) Ulica: ˜DO STUDZIENKI 26

7.3.4) Miejscowość: ˜Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: ˜80-227

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105550,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-10-01 do 2023-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29200,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29200,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29200,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER Pelczar sp. j

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜6790145692

7.3.3) Ulica: ˜ul. Czyżówka 14, lok 0.9

7.3.4) Miejscowość: ˜Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: ˜30-526

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29200,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-01 do 2021-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9800,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9800,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9800,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER Pelczar sp. j

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜6790145692

7.3.3) Ulica: ˜ul. Czyżówka 14, lok 0.9

7.3.4) Miejscowość: ˜Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: ˜30-526

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9800,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-10-01 do 2021-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29800,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29800,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29800,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER Pelczar sp. j

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜6790145692

7.3.3) Ulica: ˜ul. Czyżówka 14, lok 0.9

7.3.4) Miejscowość: ˜Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: ˜30-526

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29800,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-10-01 do 2022-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

˜Jedyna złożona oferta w części V postępowania podlega odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101669,34

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101844,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101669,34

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜OSEC Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜5222928308

7.3.3) Ulica: ˜ul. Zeusa 41

7.3.4) Miejscowość: ˜Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: ˜01-497

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101669,34

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-08-01 do 2023-07-31
2021-06-15 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.