eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UstkaBudowa budynku Centrum Wsparcia Mieszkańców z Obszaru Rewitalizacji (CWMOR) w Ustce, w systemie zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2021-06-15


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00082614 z dnia 2021-06-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
˜Budowa budynku Centrum Wsparcia Mieszkańców z Obszaru Rewitalizacji (CWMOR) w Ustce, w systemie zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜MIASTO USTKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 770979789

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: ˜Ustka

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜76-270

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: ˜059 8154 300

1.5.8.) Numer faksu: ˜059 8152 900

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜zamowienia.publiczne@um.ustka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.ustka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

˜www.ustka.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Budowa budynku Centrum Wsparcia Mieszkańców z Obszaru Rewitalizacji (CWMOR) w Ustce, w systemie zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-0e3cffb7-6f74-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082614

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00003764/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa budynku CWMOR w ramach projektu: „Przestrzeń na plus – kompleksowe działania w przestrzeni publicznej obszaru rewitalizacji E” – budowa budynku CWMOR

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

˜Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 8 Konwersja, Działanie 8.1 Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne – wsparcie dotacyjne, Poddziałanie 8.1.2 Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne w miastach poza Obszarem Metropolitalnym Trójmiasta

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00028894/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ˜ZP.271.1.2021.MTR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3924535,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku Centrum Wsparcia Mieszkańców z Obszaru Rewitalizacji (dalej CWMOR) w Ustce wraz z budową infrastruktury technicznej (mediów) i zagospodarowaniem terenu, realizowanego w ramach przedsięwzięcia pn. „Przestrzeń na plusie kompleksowe działania w przestrzeni publicznej obszaru rewitalizacji E”, w systemie zaprojektuj i wybuduj.2. Przedmiot zamówienia zgodnie z zakresem przedstawionym w Programie funkcjonalno-użytkowym (dalej PFU) stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ oraz w uszczegółowieniu do PFU stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ obejmuje:2.1. wykonanie dokumentacji budowlanej w oparciu o PFU i uszczegółowienie do PFU zgodnie z przepisami wykonawczymi do art. 103 ust. 4 ustawy PZP;2.2. wykonanie robót budowlanych związanych z budową budynku Centrum Wsparcia Mieszkańców z Obszaru Rewitalizacji (dalej CWMOR) wraz z budową infrastruktury technicznej (mediów) i zagospodarowaniem terenu, realizowanych w oparciu o sporządzoną przez Wykonawcę na podstawie PFU i uzupełnieniu do PFU dokumentację budowlaną, o której mowa w pkt. 2.1.;2.3. wykonania oraz montażu tablic informacyjnych i pamiątkowych – oznaczenie miejsc realizacji projektu, zgodnie z wytycznymi PFU i uszczegółowieniu do PFU;2.4. pełnienie nadzoru autorskiego na etapie realizacji robót budowlanych.3. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert). Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu zamówienia oraz utrzymanie i pielęgnację zieleni wykonanej w ramach zamówienia. W pierwszym roku okresu gwarancji licząc od dnia odbioru końcowego Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego utrzymania i pielęgnacji zieleni w zakresie określonym zgodnie z wytycznym w uszczegółowieniu PFU stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.4. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy, przy czym w przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 m-cy okres rękojmi ulega przedłużeniu do upływu okresu gwarancji jakości.5. Działając na podstawie art. 95 ustawy PZP Zamawiający wymaga od Wykonawcy i Podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących następujące prace w ramach realizacji przedmiotu zamówienia:5.1. roboty konstrukcyjno-budowlane,5.2. roboty elektryczne,5.3. roboty sanitarne,5.4. roboty teletechniczne,5.5. roboty drogowe,5.6. roboty w zakresie zieleni,5.7. montaż elementów małej architektury.Mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.6. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SWZ – wzorze umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

˜Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, która Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, przy czym Zamawiający nie ma możliwości jej zwiększenia do ceny najkorzystniejszej oferty

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4921230,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6590340,00

2021-06-15 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.