eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa artykułów i urządzeń administracyjno - biurowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-06-15


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00082550 z dnia 2021-06-15

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
˜Dostawa artykułów i urządzeń administracyjno – biurowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜14 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 302067654

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜Bukowska 34

1.5.2.) Miejscowość: ˜Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜60-811

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: ˜261 574 802

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜14wog.szp@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.14wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Dostawa artykułów i urządzeń administracyjno – biurowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-f2d01315-cced-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082550

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00004425/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Zakup artykułów administracyjno-biurowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

˜https://platformazakupowa.pl/pn/14wog_wp

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜poprzez platformę zakupową: https://platformazakupowa.pl/pn/14wog_wp

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜Oferta, oświadczenie, dokumenty składane elektronicznie Wykonawca opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Link do profilu Zamawiającego:https://platformazakupowa.pl/pn/14wog_wp Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zostały wRegulaminie platformazakupowa.pl, który jest dostępny na platformiezakupowej:https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜KLAUZULA INFORMACYJNA UWZGLĘDNIAJĄ REGULACJE ZAWARTE W ART. 13 ROZPORZĄDZENIA ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 Z DNIA 27 KWIETNIA 2016 R. W SPRAWIE OCHRONY OSÓB FIZYCZNYCH W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH I W SPRAWIE SWOBODNEGO PRZEPŁYWU TAKICH DANYCH ORAZ UCHYLENIA DYREKTYWY 95/46/WE (OGÓLNE ROZPORZĄDZENIE O OCHRONIE DANYCH) (DZ. URZ. UE L 119 Z 04.05.2016, STR. 1).Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznani u, ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, tel. 261 574 802;2) inspektorem ochrony danych osobowych w 14 Wojskowym Oddziale Gospodarczym jest wyznaczony przez Komendanta inspektor ochrony danych osobowych tel. 261-577-445;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Dostawa artykułów i urządzeń administracyjno – biurowych. , nr sprawy 16/z/2021, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 19 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. ustawy; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy (w tym gwarancji) przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.* * Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ˜16/z/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Dostawa tablic, ramek oraz antyram.Przedmiotem zamówienia są materiały i sprzęt wymieniony w formularzu cenowym – załączniki nr 2.1 do SWZ, zwanych artykułami i urządzeniami administracyjno-biurowymi. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami odnośnie realizacji zamówienia zawierają: - formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ;- formularz cenowy – załącznik nr 2.1 do SWZ - wzór umowy - załącznik nr 5 do SWZ;

4.2.6.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30195000-2 - Tablice

30195400-6 - Tablice do wycierania na sucho lub akcesoria

39298100-8 - Ramki do fotografii

39298200-9 - Ramki do obrazków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

˜Zamawiający w ramach prawa opcji, o której mowa w art. 441 ust. 1 ustawy zastrzega sobie możliwość zwiększenia wartości umowy o maksymalnie 50% wartości netto na zakup dodatkowych ilości towarów wyszczególnionych w załączniku nr 2.1 do SWZ tj. formularzu cenowym. Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane do dnia 30.11.2021 r. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryterium. K1 cena oferty bruttoK2 czas realizacji zamówienia cząstkowego(minimalnie 3 dni- maksymalnie 14 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia)Sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w rozdziale XIV i XV SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜czas realizacji zamówienia cząstkowego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

˜Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryterium. K1 cena oferty bruttoK2 czas realizacji zamówienia cząstkowego(minimalnie 3 dni- maksymalnie 14 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia)Sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w rozdziale XIV i XV SWZ.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Dostawa różnych materiałów papierniczych.Przedmiotem zamówienia są materiały i sprzęt wymieniony w formularzu cenowym – załączniki nr 2.2 do SWZ, zwanych artykułami i urządzeniami administracyjno-biurowymiSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami odnośnie realizacji zamówienia zawierają: - formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ;- formularz cenowy – załącznik nr 2.2 do SWZ - wzór umowy - załącznik nr 5 do SWZ;Cena za realizację zamówienia musi uwzględniać wymagania niniejszej SWZ oraz obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia w tym min. koszty dostawy - transportu przedmiotu zamówienia do magazynów Zamawiającego: ul. Bukowska 34 w Poznaniu, koszt rozładunku i wniesienia przez pracowników Wykonawcy do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.Wykonawca zobowiązuje się dostarczać artykuły fabrycznie nowe, w pełni sprawne, nieuszkodzone, oryginalnie opakowane oraz spełniające wymogi Polskich Norm.W sytuacji zmiany miejsca dostawy Zamawiający powiadomi, w trakcie składania zapotrzebowania, Wykonawcę o nowym adresie. Dostawa winna być realizowana w dniach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do czwartku w godz. 7:30-14:00 oraz w piątki w godz. 7:30-11:00Za szkody wynikłe w czasie transportu odpowiedzialność ponosi Wykonawca.Wykonawca dokona rozładunku ze środka transportu i złożenia we wskazanym miejscu w magazynie własnymi siłami

4.2.6.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

22800000-8 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury

22815000-6 - Notatniki

22816000-3 - Bloki papierowe

22816100-4 - Bloczki notatkowe

22816300-6 - Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki

22817000-0 - Terminarze lub organizery osobiste

22850000-3 - Skoroszyty i podobne wyroby

22900000-9 - Różne druki

24910000-6 - Kleje

30197630-1 - Papier do drukowania

30199230-1 - Koperty

30199792-8 - Kalendarze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

˜Zamawiający w ramach prawa opcji, o której mowa w art. 441 ust. 1 ustawy zastrzega sobie możliwość zwiększenia wartości umowy o maksymalnie 50% wartości netto na zakup dodatkowych ilości towarów wyszczególnionych w załączniku nr 2.2 do SWZ tj. formularzu cenowym. Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane do dnia 30.11.2021 r. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryterium. K1 cena oferty bruttoK2 czas realizacji zamówienia cząstkowego(minimalnie 3 dni- maksymalnie 14 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia)Sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w rozdziale XIV i XV SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜czas realizacji zamówienia cząstkowego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

˜Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryterium. K1 cena oferty bruttoK2 czas realizacji zamówienia cząstkowego(minimalnie 3 dni- maksymalnie 14 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia)Sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w rozdziale XIV i XV SWZ.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Dostawa materiałów piśmienniczych.Przedmiotem zamówienia są materiały i sprzęt wymieniony w formularzu cenowym – załączniki nr 2.3 do SWZ, zwanych artykułami i urządzeniami administracyjno-biurowymiSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami odnośnie realizacji zamówienia zawierają: - formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ;- formularz cenowy – załącznik nr 2.3 do SWZ - wzór umowy - załącznik nr 5 do SWZ;

4.2.6.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30192121-5 - Długopisy kulkowe

30192122-2 - Pióra wieczne

30192125-3 - Pisaki

30192130-1 - Ołówki

30192132-5 - Wkłady grafitowe do ołówków

30192133-2 - Temperówki do ołówków

30192160-0 - Korektory

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

˜Zamawiający w ramach prawa opcji, o której mowa w art. 441 ust. 1 ustawy zastrzega sobie możliwość zwiększenia wartości umowy o maksymalnie 50% wartości netto na zakup dodatkowych ilości towarów wyszczególnionych w załączniku nr 2.3 do SWZ tj. formularzu cenowym. Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane do dnia 30.11.2021 r. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryterium. K1 cena oferty bruttoK2 czas realizacji zamówienia cząstkowego(minimalnie 3 dni- maksymalnie 14 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia)Sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w rozdziale XIV i XV SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜czas realizacji zamówienia cząstkowego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

˜Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryterium. K1 cena oferty bruttoK2 czas realizacji zamówienia cząstkowego(minimalnie 3 dni- maksymalnie 14 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia)Sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w rozdziale XIV i XV SWZ.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Dostawa pozostałego wyposażenia biurowego.Przedmiotem zamówienia są materiały i sprzęt wymieniony w formularzu cenowym – załączniki nr 2.4 do SWZ, zwanych artykułami i urządzeniami administracyjno-biurowymiSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami odnośnie realizacji zamówienia zawierają: - formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ;- formularz cenowy – załącznik nr 2.4 do SWZ - wzór umowy - załącznik nr 5 do SWZ;

4.2.6.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

30192000-1 - Wyroby biurowe

30192150-7 - Datowniki

30197000-6 - Drobny sprzęt biurowy

39227110-3 - Igły krawieckie

39241000-3 - Noże i nożyczki

39263100-4 - Zestawy na biurko

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

˜Zamawiający w ramach prawa opcji, o której mowa w art. 441 ust. 1 ustawy zastrzega sobie możliwość zwiększenia wartości umowy o maksymalnie 50% wartości netto na zakup dodatkowych ilości towarów wyszczególnionych w załączniku nr 2.4 do SWZ tj. formularzu cenowym. Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane do dnia 30.11.2021 r. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryterium. K1 cena oferty bruttoK2 czas realizacji zamówienia cząstkowego(minimalnie 3 dni- maksymalnie 14 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia)Sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w rozdziale XIV i XV SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜czas realizacji zamówienia cząstkowego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

˜Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryterium. K1 cena oferty bruttoK2 czas realizacji zamówienia cząstkowego(minimalnie 3 dni- maksymalnie 14 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia)Sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w rozdziale XIV i XV SWZ.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ˜Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):1) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych we wstępnym oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w Rozdz. VI SWZ (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie to składa każdy z Wykonawców- dotyczy również spółek cywilnych.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

˜Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

˜4. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

˜W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy – według Załącznika nr 3 do SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie- dotyczy także spółek cywilnych.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych we wstępnym oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w Rozdz. VI SWZ składa każdy z Wykonawców- dotyczy również spółek cywilnych.W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wszelki kontakt prowadzony będzie wyłącznie z wskazanym w ofercie Pełnomocnikiem. Dokument ustanawiającypełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniuo udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

˜1. Umowa na wykonanie zamówienia sporządzona będzie zgodnie z projektem stanowiącym - załącznik nr 5 do SWZ - projekt umowy.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian w treści umowy zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik do SWZ oraz w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:1) konieczności dostosowania się przez Zamawiającego do przepisów o ochronie informacji niejawnych skutkujących koniecznością dokonania zmian w przedmiocie zamówienia realizowanym przez Wykonawcę w ramach niniejszej umowy,2) zmian w zakresie zmniejszenia przedmiotu zamówienia uwarunkowanej zmianą planu finansowego Zamawiającego; konieczności wprowadzenia korekt zmniejszających zakres przedmiotu zamówienia na skutek zmniejszenia otrzymania przez Zamawiającego środków finansowych przydzielonych w ramach planu finansowego na dany rok budżetowy, uprzednio zaplanowanych i zapotrzebowanych przez Zamawiającego na zabezpieczenie realizacji usług,3) zmiany kwoty wynagrodzenia brutto – w przypadku gdy w trakcie realizacji umowy nastąpi ustawowa zmiana podatku VAT, 4) zmiany w zakresie osób reprezentujących strony umowy w szczególności w sytuacjach losowych, zmian organizacyjnych,5) zmiany w zakresie wskazanych dla realizacji umowy podwykonawców – w przypadku gdy w szczególności podwykonawca wadliwie wykonuje umowę w tym zaprzestał jej wykonywania lub w razie upadłości / likwidacji podwykonawcy,6) wystąpienia sytuacji nieprzewidywalnych, uzasadnionych i niezależnych od stron umowy.7) Zmiany umowy mogą być dokonywane wyłącznie za zgodą obu Stron, w formie pisemnej (w postaci aneksu) pod rygorem nieważności.8) Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 455 ustawy:a) zmiana danych teleadresowych,b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy;9) Zamawiający zastrzega sobie, iż ostateczna treść umowy w stosunku do projektu umowy może ulec zmianie, jednakże wyłącznie w zakresie nie zmieniającym istotnych warunków złożonej oferty i SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-25 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ˜https://platformazakupowa.pl/pn/14wog_wp

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-25 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-24

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

˜TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIAOkres obowiązywania umowy:- realizacja zamówienia podstawowego nastąpi sukcesywnie od daty podpisania umowy do dnia 29.10.2021 r. na podstawie cząstkowych zapotrzebowań (zamówień) Zamawiającego przesyłanych Wykonawcy na wskazany adres e-mail. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie w terminie określonym w formularzu oferty (od poniedziałku do czwartku w godz. 7:30-14:00 oraz w piątki w godz. 7:30-11:00, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) licząc od dnia zgłoszenia zapotrzebowania;- realizacja zamówienia w ramach prawa opcji nastąpi w terminie: nie później niż do dnia 30.11.2021 r. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie w terminie określonym w formularzu oferty (od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) licząc od dnia zgłoszenia zapotrzebowania.1. Kompletna oferta musi zawierać: a) wypełniony formularz oferty - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ,b) formularz cenowy – załącznik nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4 do SWZ, c) stosowne pełnomocnictwo(a) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,e) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załączniki nr 3 do SWZ)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w ust. f) składa każdy z Wykonawców- dotyczy również spółek cywilnych.Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 74 ustawy w związku z art. 18 ustawy oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, za wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. 2020 poz. 1913), które Wykonawca zastrzeże że nie mogą być one udostępniane oraz wykaże, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa powinny zostać złożone w na Platformie zakupowej w specjalnie do tego przygotowanej sekcji. W celu wykazania przesłanek objęcia informacji tajemnicą przedsiębiorstwa uzasadnienie (w postaci dowodów mających postać np. oświadczenia uzasadniającego, dlaczego określone informacje mają przedmiot tajemnicy przedsiębiorstwa, np. wyciągu z umów z kontrahentami zawierających postanowienia o zachowaniu określonych okoliczności w poufności) należy załączyć do oferty, wczytując odrębny plik.Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za nieprawidłowe zabezpieczenie plików stanowiących informacji stanowiących tajemnicy przedsiębiorstwa.17. Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy Wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie art. 224 ustawy, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
2021-06-15 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.