eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Termomodernizacja budynku biurowego WIORiN w Koszalinie Oddział w Wałczu przy ul. Chopina 53



Ogłoszenie z dnia 2021-06-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00082234 z dnia 2021-06-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
˜Termomodernizacja budynku biurowego WIORiN w Koszalinie Oddział w Wałczu przy ul. Chopina 53

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Koszalinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 000093792

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜Partyzantów 7-9

1.5.2.) Miejscowość: ˜Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜75-411

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: ˜94 343-32-14

1.5.8.) Numer faksu: ˜94 34-155-82

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜wi-koszalin@piorin.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜piorin.gov.pl/koszalin

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

˜https://platformazakupowa.pl/pn/wiorin_koszalin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


˜Nadzór nad ochroną roślin i nasiennictwem

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Termomodernizacja budynku biurowego WIORiN w Koszalinie Oddział w Wałczu przy ul. Chopina 53

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-61ac93fb-a33b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082234

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00011266/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja budynku biurowego WIORiN w Koszalinie Oddział w Wałczy przy ul. Chopina 53

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00038301/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ˜WAD.272.1.1.2021.AM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 306972,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku biurowego Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i nasiennictwa w Koszalinie Oddział w Wałczu przy ul. Chopina 53.2. W zakres zamówienia wchodzi między innymi: - ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem powyżej gruntu o gr 15 cm,- ocieplenie ściany zewnętrznej w strefie cokołu oraz poniżej poziomu gruntu do ław fundamentowych płytą styropianu fundamentowego o gr 15 cm o podwyższonej odporności na wilgoć i korozję biologiczną,- ocieplenie stropodachu wełną mineralną twardą o gr 22 cm,- wymiana drzwi zewnętrznych na nowe o profilu aluminiowym,- wymiana okien zewnętrznych na nowe o profilu PCV,- wymiana instalacji odgromowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ, Opis przedmiotu zamówienia, zwany dalej „OPZ” stanowiący załącznik nr 1 do SWZ oraz dokumentacja projektowa (projekt + STWiORB). Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261320-3 - Kładzenie rynien

45261410-1 - Izolowanie dachu

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 350002,30

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 350002,30

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 350002,30

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe WITEX Ireneusz Witkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜368246345

7.3.3) Ulica: ˜ul. Strzelecka 6

7.3.4) Miejscowość: ˜Czarne

7.3.5) Kod pocztowy: ˜77-330

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 350002,30

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜3 miesiące

2021-06-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.