Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00054271/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-13
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00082094 z dnia 2021-06-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
˜Dostawa gazów medycznych dla potrzeb Szpitala św. Anny w Miechowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Szpital św. Anny w Miechowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 000304384
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜Szpitalna 3
1.5.2.) Miejscowość: ˜Miechów
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜32-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜sekretariat@szpital.miechow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.szpital.miechow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
˜www.platformazakupowa.pl/szpital_miechow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Dostawa gazów medycznych dla potrzeb Szpitala św. Anny w Miechowie2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-4b6a3e67-b3d2-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082094
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00004428/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Dostawa gazów medycznych dla Potrzeb Szpitala św. Anny w Miechowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ˜6/TP/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 134063,20 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa gazów medycznych dla potrzeb Szpitala św. Anny w Miechowie.Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne
4.5.5.) Wartość części: 67392,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa gazów medycznych dla potrzeb Szpitala św. Anny w Miechowie.Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne
4.5.5.) Wartość części: 61425,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa gazów medycznych dla potrzeb Szpitala św. Anny w Miechowie.Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne
4.5.5.) Wartość części: 1339,63 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa gazów medycznych dla potrzeb Szpitala św. Anny w Miechowie.Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne
4.5.5.) Wartość części: 13834,80 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa gazów medycznych dla potrzeb Szpitala św. Anny w Miechowie.Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne
4.5.5.) Wartość części: 648,22 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa gazów medycznych dla potrzeb Szpitala św. Anny w Miechowie.Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne
4.5.5.) Wartość części: 169,25 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67392,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67392,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67392,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Linde Gaz Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜Regon : 350138990 NIP : 677 00 67 39
7.3.3) Ulica: ˜ul. Prof. Michała Życzkowskiego 17,
7.3.4) Miejscowość: ˜Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: ˜31-864
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67392,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61425,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61425,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61425,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Linde Gaz Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜Regon : 350138990 NIP : 677 00 67 39
7.3.3) Ulica: ˜ul. Prof. Michała Życzkowskiego 17
7.3.4) Miejscowość: ˜Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: ˜31-864
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61425,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1339,63
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1339,63
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1339,63
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Linde Gaz Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜Regon : 350138990 NIP : 677 00 67 39
7.3.3) Ulica: ˜ul. Prof. Michała Życzkowskiego 17
7.3.4) Miejscowość: ˜Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: ˜31-864
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1339,63
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13834,80
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21168,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13834,80
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜GOMI Mirosław Opiela
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜NIP: 7371369513; REGON: 492904447
7.3.3) Ulica: ˜ul. Jabłoniecka 10
7.3.4) Miejscowość: ˜Limanowa
7.3.5) Kod pocztowy: ˜34-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13834,80
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 648,22
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 648,22
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 648,22
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Linde Gaz Polska Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜Regon : 350138990, NIP : 677 00 67 39
7.3.3) Ulica: ˜ul. Prof. M. Życzkowskiego 17
7.3.4) Miejscowość: ˜Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: ˜31-864
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 648,22
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169,25
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169,25
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169,25
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Linde Gaz Polska Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜NIP : 677 00 67 39
7.3.3) Ulica: ˜ul. Prof. M. Życzkowskiego 17
7.3.4) Miejscowość: ˜Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: ˜31-864
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169,25
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-312021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- Dostosowanie architektoniczne w zakresie zgodności części pomieszczeń Szkoły podstawowej nr 1 w Miechowie z Modelem Dostępnej Szkoły
- Dostawa aparatury medycznej w ramach projektu pn.: Modernizacja SOR w Miechowie oraz pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR wraz z zakupem niezbędnego wyposażenia - powtórka 2
- Przebudowa, remont (modernizacja) dróg na terenie gminy Miechów
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zagospodarowania poscaleniowego wsi Wierzbie Etap II
- "Przebudowa i remont budynku mieszkalnego przy ul. Racławickiej 15 w Miechowie - zgodnie z opracowaną ekspertyzą p.poż. etap I".
- Przebudowa kancelarii L-ctwa Skała (III postępowanie- powtórzone)
więcej: przetargi w Miechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie prac adaptacyjno-modernizacyjnych w ramach inwestycji pn. "Modernizacja, przebudowa, doposażenie SOR oraz pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w SPZOZ w Krasnymstawie."
- Przeprowadzenie prac projektowych i robót budowlanych mających na celu realizację projektu pn.:"Modernizacja infrastruktury i doposażenie ZPO w celu zwiększenia bazy łóżkowej (...)."
- Sukcesywne dostawy gazów medycznych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli.
- Przebudowa i remont pomieszczeń, modernizacja systemu wentylacji i klimatyzacji w budynku A2 Szpitala Praskiego pw. Przemienienia Pańskiego w Warszawie w tym z dostarczeniem sprzętu medycznego
- Dostawa gazów medycznych, technicznych i specjalnych, powietrza medycznego syntetycznego do krioterapii, dzierżawę butli, zbiornika na ciekły azot oraz zbiornika na powietrze medyczne syntetyczne
- Sukcesywne dostawy gazów medycznych
więcej: Gazy medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.