Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00044489/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-30
- 2021/BZP 00047512/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-06
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00082082 z dnia 2021-06-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
˜Utworzenie bazy danych BDOT500 dla jednostki ewidencyjnej: 062006_2 Miączyn
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Powiat Zamojski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 950368730
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜Przemysłowa 4
1.5.2.) Miejscowość: ˜Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: ˜84 530 09 00
1.5.8.) Numer faksu: ˜84 530 09 86
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜starostwo@powiatzamojski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.powiatzamojski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
˜https://spzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=11081.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Utworzenie bazy danych BDOT500 dla jednostki ewidencyjnej: 062006_2 Miączyn2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-dd633a58-a98e-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082082
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00002112/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Utworzenie bazy danych BDOT500 dla jednostki ewidencyjnej: 062006_2 Miączyn
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00044489/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ˜GM.272.20.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 181910,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem zamówienia jest utworzenie baz danych BDOT500 dla jednostki ewidencyjnej: 062006_2 Miączyn, zapewniających tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 – 1:5000 oraz zasilenie systemu EwMapa u Zamawiającego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72314000-9 - Usługi gromadzenia oraz scalania danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
72312100-6 - Usługi przygotowywania danych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38745,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243540,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96555,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Geodezja Zamośc Konrad Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜9222359829
7.3.3) Ulica: ˜Infułacka 1 lok 2
7.3.4) Miejscowość: ˜Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: ˜22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96555,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Usługi organizacji wyjazdu
- Remont chodników zlokalizowanych przy drogach powiatowych
- Remont nawierzchni placu w zakresie 2 cz.: Cz.1: Remont nawierzchni placu w kompl. wojsk. w Woli Uhruskiej; Cz.2: Przyg. terenu i placu post. dla poj. wojsk. oraz GN w kompl. wojsk. w Hrubieszowie.
- "Zakup łodzi ratowniczej" dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Zamościu.
- Rob. bud. 2 części: Cz. nr 1: Remont pom. w bud. nr 168 w kompl. wojsk. przy ul. Nowy Świat w Lublinie; Cz. nr 2: Remont pom. sanitarnych w bud. nr 5 w kompl. wojsk. przy Radziszewskiego w Lublinie.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na przeprowadzeniu okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych oraz usunięciu zanieczyszczeń z przewodów dymowych i spalinowych.
- Przeglądy roczne i pięcioletnie stanu technicznego budynków
- Wyk. usługi w postaci projektu opisowo - kartograficznego modernizacji ewid. gruntów i budynków dla 15obr. ewid. w jedn. ewid. Rudnik zwanego dalej Projektem wraz z udziałem w procedurze wyłożenia
- Wykonanie przeglądów instalacji oświetlenia awaryjnego, w tym ewakuacyjnego i centralek monitoringu w obiektach AGH - DE-dzp.272-306/25
- Świadczenie usługi przeglądu instalacji, systemów i urządzeń w budynku Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku, Pl. Bartoszewskiego 1 w Gdańsku.
- Usługi w zakresie okresowych przeglądów elektrycznych 5-letnich wraz z przeglądem instalacji odgromowej w 5 obiektach będących w zarządzie RARR SA.
więcej: Usługi kontroli technicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.